eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-22

Ogłoszenie nr 510279826-N-2019 z dnia 22-12-2019 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622441-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622441-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36464857800000, ul. ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 494 14 00, e-mail sekretariat@pukzawiercie.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.pukzawiercie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PUK 6 /2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu o parametrach nie gorszych niż: 1) Rok produkcji - 2019; 2) Konstrukcja przegubowa; 3) Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody; 4) Dopuszczalna masa całkowita do 2,5 tony; 5) Zbiornik paliwa min. 40 l; 6) Silnik spalinowy 3 cylindrowy, chłodzony cieczą moc minimalna 25 kW; 7) Pojazd wolnobieżny nie wymagający rejestracji; 8) Minimalna prędkość transportowa 20 km/h; 9) Napęd hydrostatyczny na 4 koła; 10) Długość całkowita maksymalnie 3900 mm; 11) Szerokość pojazdu bez lusterek maksymalnie 1100 mm; 12) Wysokość pojazdu maksymalnie 2000 mm; 13) Rozmiar opon min. 12 cali; 14) Rozstaw osi maksymalnie 1300 mm; 15) Zbiornik wody czystej minimum 150 l; 16) Ładowność zbiornika zamiatarki co najmniej 400 kg; 17) Zbiornik na nieczystości minimum 400 litrów pojemności użytkowej zgodnie z normą PN-EN 15429 lub równoważną; 18) Zespół zamiatający dwu szczotkowy - szerokość zamiatania min. 150 cm sterowana z kabiny operatora, szczotki zamiatające mieszane (syntetyczne ze stalą) z możliwością regulacji w płaszczyźnie poziomej; 19) Kabina zamknięta, oszklona, wyposażona w fotel umieszczony centralnie, ogrzewana i klimatyzowana, drzwi po obu stronach kabiny, składana lusterka boczne; 20) Lampa i akustyczny sygnał cofania; 21) Ręczny wąż ssawny o średnicy minimum 100 mm i długości minimum 3m; 22) Myjka wysokociśnieniowa; 23) Dodatkowa pompa hydrauliczna do podnoszenia zbiornika w czasie awarii; 24) Emisja spalin co najmniej etap III a; 25) Kanał ssący o średnicy nie większej niż 170 mm; 26) Poziom hałasu urządzenia maksymalnie 80 db; 27) Certyfikat EUnited PM 2,5 i PM 10 lub równoważny dokument dotyczący emisji pyłów PM 10 i PM 2,5. 2. Zamiatarka musi posiadać homologację umożliwiającą poruszanie się pojazdu po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP. Pojazd nie wymaga rejestracji. 3. Zamiatarkę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Przekazanie kompletnego zamiatarki nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, po przeprowadzeniu prób u Zamawiającego. 4. W dniu odbioru Wykonawca przeprowadzi szkolenie kierowców i pracowników obsługi (4 pracowników Zamawiającego) z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdu oraz zainstalowanych w nim urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosowanych certyfikatów (zaświadczeń), a także przy dokonywanych przeglądach okresowych. 5. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Leasing operacyjny. 2) Ilość rat leasingowych - 48 miesięcy. 3) Opłata wstępna - w wysokości 25%. 4) Zamawiający przewiduje 48 - miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 48 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5). 5) Wykonawca (leasingodawca) podaje: a) Wysokość (kwotę) opłaty wstępnej, b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu, c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia. 6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu. 7) Opłata resztowa - końcowa (rata wykupu) 1% wartości początkowej przedmiotu zamówienia. 8) Możliwość wykupu przedmiotu leasingu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej. Prawo własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wynikających z umowy leasingu, takich jak rat leasingowych, odsetek, wszelkich opłat oraz podatków związanych z wykonaniem umowy leasingu oraz zapłaty kwoty opłaty resztowej - wartości końcowej (wykupu) przedmiotu leasingu plus naliczony podatek VAT. 9) Wszystkie ceny i koszty wyrażone w złotych polskich. 10) Preferowany okres spłaty rat leasingowych - płatność raty do ostatniego dnia miesiąca. 11) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje dostawca (leasingodawca). 12) Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 13) W raty leasingowe powinny być włączone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający, jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszty nabycia przez finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu) oraz wszelkie podatki i opłaty - jeżeli występują. 14) Przedmiot zamówienia nie obejmuje ubezpieczenia przedmiotu umowy. Ubezpieczenia przedmiotu umowy dokona Zamawiający. 15) Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do harmonogramu finansowania zamówienia innych opłat niż opłata wstępna (inicjalna), opłata końcowa (za wykup) i rata leasingowa, w szczególności nie wyraża zgody na wprowadzenie kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych. 16) Dopuszcza się podpisanie umowy leasingu wg wzoru umowy Wykonawcy, która będzie załącznikiem do umowy zasadniczej określonej w SIWZ przez Zamawiającego (Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 do SIWZ), z zastrzeżeniem, że w przypadku wątpliwości i rozbieżności pomiędzy umową zasadniczą a umową leasingu rozstrzygające znaczenia mają zapisy umowy określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza, jako załącznika umowy leasingu zawierającej zapisy sprzeczne w stosunku do zapisów umowy z Zamawiającym i/lub naruszających postanowienia SIWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Umieszczenie takich zapisów w umowie leasingowej jest bezskuteczne wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również zastosowanie wzoru umowy leasingowej - Leasingodawcy z uwzględnieniem Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 4). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 5 do SIWZ. 7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego w opisie przedmiotu zamówienia oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Autoryzowany serwis winien znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca zapewni wielofunkcyjny serwis mobilny. 9. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także Istotne postanowienia umowy, które stanowią załączniki nr 4 do SIWZ. 10. W załączeniu do SIWZ (załącznik nr 6) Zamawiający udostępnia sprawozdanie finansowe, na które składa się: - Bilans na dzień 31.12.2018 r. - Rachunek zysków i strat za 2018 r. - Bilans na dzień 30.09.2019 r. - Rachunek zysków i strat za okres od 01.01.2019 r. do 30.09.2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 29811110-1


Dodatkowe kody CPV: 66114000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230974.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: piotr.adamczyk@sgef.pl
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 111
Kod pocztowy: 00-102
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278925.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278925.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278925.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.