To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-22
Ogłoszenie nr 510279827-N-2019 z dnia 22-12-2019 r.
Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu: "Cyfryzacja sali widowiskowo - kinowej wraz z doposażeniem pracowni działających w GOK Wojnicz"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611234-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Pełnomocnik Zamawiającego - Dawid Studencki
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu, Krajowy numer identyfikacyjny 85052597700000,
ul. Rynek
13,
32-830
Wojnicz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146790001, e-mail
jaroslaw.bujak78@gmail.com, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://www.wojnicz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Cyfryzacja sali widowiskowo - kinowej wraz z doposażeniem pracowni działających w GOK Wojnicz"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa i montaż projektora kinowego DCI wraz z wyposażeniem dla realizacji inwestycji pod nazwą: Cyfryzacja sali widowiskowo - kinowej wraz z doposażeniem pracowni działających w GOK Wojnicz. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: o dostawę i montaż projektora kinowego DCI z serwerem kinowym, obiektywem i dodatkowym osprzętem, o świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia, o szkolenie pracowników zamawiającego w obsłudze sprzętu (w wymiarze 8h). 3.4. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia, wolnego od wad oraz posiadającego odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Sprzęt musi być zamontowany/przytwierdzony i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych nakładów. 3.5. Podczas wykonywania robót montażowych należy szczególnie przestrzegać reżimu sanitarnego. Wykonywanie robót nie może zakłócać funkcjonowania obiektu. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do organizacji pracy w obiekcie. 3.6. Najpóźniej z datą podpisania umowy, w celu weryfikacji i koordynacji innych prac toczących się na obiekcie, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram robót montażowych (czasowo rzeczowy). Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji harmonogramu w porozumieniu z Zamawiającym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerowania w przyjęty harmonogram realizacji zadania na każdym etapie inwestycji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga aneksowania umowy. 3.7. W czasie wykonywania robót Wykonawca zorganizuje miejsce montażu własnym staraniem i na własny koszt oraz podejmie wszelkie środki niezbędne dla ochrony robót, będzie utrzymywał bieżący porządek na miejscu prac budowlanych. Zamawiający wskaże punkty poboru energii elektrycznej. Koszty użycia energii elektrycznej ponosi Wykonawca. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego ubioru identyfikującego wykonawcę lub posiadania identyfikatora. 3.9. Wykonawca będzie stosował się do wszystkich przepisów prawnych obowiązujących w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i będzie odpowiedzialny za wszystkie szkody powstałe w wyniku pożaru, który powstał w okresie realizacji robót montażowych lub został spowodowany przez któregokolwiek z jego pracowników. 3.10. Wykonawca udziela minimum 2 lata (24 miesiące) gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający informuje, że rozszerzenie okresu gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia. 3.11. Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 3.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38652000-0
Dodatkowe kody CPV: 38600000-1, 51000000-9, 80511000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157723.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KINESPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa spółka jawna,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182655.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia, audyty oraz opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI w ramach projektu pn. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Tczewie"
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Aktualizacja dokumentacji SZBI, wdrożenie systemu oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dmosin"
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Łyse
- Cyberbezpieczny Urząd - Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa sprzętu lab. dla ZSPT CKU w Boj. w r. pr. Nowe pracownie kształcenia zaw. w szkołach P. Rawickiego - dla rozwoju gosp. poł Wlkp- gr. optyka
więcej: Przyrządy optyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.