To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-22
Ogłoszenie nr 510279829-N-2019 z dnia 22-12-2019 r.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607077-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36464857800000,
ul. ul. Krzywa
3,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 494 14 00, e-mail
sekretariat@pukzawiercie.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.pukzawiercie.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PUK 4 / 2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu. 2. Zakup odbywać się będzie w okresie obowiązywania umowy we wszystkie dni każdego miesiąca 24 godziny na dobę na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcy na terenie miasta Zawiercie na zasadzie detalicznego, bezgotówkowego tankowania pojazdów i sprzętu silnikowego lub do kanistrów - na podstawie indywidualnego upoważnienia. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: a) benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości - do 7 000 litów b) olej napędowy w ilości - do 48 000 litrów. Ilość paliwa może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) o +/- 20% z zastrzeżeniem, iż łączne wynagrodzenie Wykonawcy nie może przekroczyć ceny ofertowej. 4. Brak odbioru deklarowanych ilości nie uprawnia Wykonawcy do żądania jego zakupu, a rzeczywiste ilości zakupionego paliwa wynikać będą z potrzeb Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości paliwa stanowią jedynie uprawnienie do zakupu wskazanych ilości paliwa, a nie zobowiązanie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: a) sprzedaży paliw płynnych spełniających wymagania jakościowe określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680), b) wystawiania faktur zbiorczych dwa razy w miesiącu za okresy rozliczeniowe: od 1-ego do 15-go dnia miesiąca i od 16- go do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca będzie wystawiał faktury obejmujące należność za paliwo nie później niż siódmego dnia po zakończeniu okresu rozliczeniowego, c) wystawiania faktur na Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu 42-400 Zawiercie, ul. Krzywa 3, przy czym zakup będzie udokumentowany dowodem wydania paliwa. 7. Dowód wydania zawiera następujące informacje: a) dokładny adres stacji paliw, b) nr rejestracyjny samochodu, c) kwota do zapłaty, d) ilość wydanego paliwa, e) cenę sprzedaży w kwotach brutto i netto wraz z odrębnie wyspecyfikowanym upustem, f) data i godzina transakcji. Jeden egzemplarz dowodu wydania zostaje wydany kupującemu, natomiast drugi pozostaje na stacji paliw. 8. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
221306.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa "SENGAM" Dariusz Bednarczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
268200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Budowa drogi gminnej - droga nr 2b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy.
- Remont sanitariatów - toaleta dla chłopców na parterze w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz paliw płynnych w postaci oleju napędowego do zbiorników zlokalizowanych na terenie bazy transportowej Eco Pułtusk Sp. z o.o."
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego umiejscowionego na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Lipsku sp. z o.o. przeznaczonego dla pojazdów i urządzeń Zakładu ."
- DOSTAWA PALIWA - TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU PUK sp. z o. o w Ełku
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i opałowego dla RZD w Żelisławkach w podziale na dwie części zamówienia
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla RZD Wierzbno
- Hurtowe dostawy oleju napędowego dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie - 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.