eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ PRODUKTÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH PODCZAS ZABIEGÓW OPERACYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415113-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.:

DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ PRODUKTÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH PODCZAS ZABIEGÓW OPERACYJNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769377-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540555534-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 172 240 231
faks: 172 252 302
e-mail: szpital_lancut@wp.pl
www: http://www.cm-lancut.pl

adres profilu nabywcy: http://www.cm-lancut.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ PRODUKTÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH PODCZAS ZABIEGÓW OPERACYJNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZP/380/39/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ PRODUKTÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH PODCZAS ZABIEGÓW OPERACYJNYCH”
Asortyment został szczegółowo opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2.1. do numeru 2.12., czyli w formularzach asortymentowo – cenowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów (zadań)
PAKIET I Nić syntetyczna pleciona, wykonana z kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana glikolidem i laktydem stearylowo – wapniowym, czas wchłaniania 60 – 70 dni; czas podtrzymywania tkankowego 28 – 35 dni (75 % po 14 dniach) (Załącznik Nr 2.1.)
PAKIET II Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament, polidwuoksanon do ran gojących się wolniej, wchłaniający się od 180 do 210 dni o okresie podtrzymywania tkankowego minimum 6 tygodni
(Załącznik Nr 2.2.)
PAKIET III Nić syntetyczna, pleciona niewchłanialna (Załącznik Nr 2.3.)
PAKIET IV Nić syntetyczna jednowłóknowa niewchłanialna (Załącznik Nr 2.4.)
PAKIET V Nić syntetyczna, niewchłanialna, monofilamentowa wykonana z polipropylenu (Załącznik Nr 2.5.)
PAKIET VI Zestawy szewne, taśmy retrakcyjne, staplery, jednorazowy drobny sprzęt medyczny stosowany podczas zabiegów operacyjnych, nić syntetyczna (Załącznik Nr 2.6)
PAKIET VII Staplery, ładunki, narzędzia laparoskopowe, klipsy, ochraniacze rany (Załącznik Nr 2.7.)
PAKIET VIII Siatki specjalistyczne 1 (Załącznik Nr 2.8.)
PAKIET IX Siatki specjalistyczne 2 (Załącznik Nr 2.9.)
PAKIET X Materiały hemostatyczne (Załącznik Nr 2.10.)
PAKIET XI Nić niewchłanialna poliestrowa, lekko błyszcząca, elastyczna, odporna na rozciąganie z długotrwałym podtrzymywaniem tkanek z miękka strukturą o gładkiej powierzchni powleczona silikonem (Załącznik Nr 2.11.)
PAKIET XII Siatki do naprawy przepuklin wraz z instrumentem do mocowania siatek, łaty hemostatyczne, troakar jednorazowego użytku (Załącznik Nr 2.12.)

Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety (zadania).
W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku Nr 2
spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej.
Oferty można składać do jednej lub więcej lub wszystkich części.
1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane
w niniejszej Specyfikacji.
2.Podane przez Zamawiającego w Załącznikach Nr 2 ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 15 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy.
3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w każdym Załączniku Nr 2 przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy.
6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców.
7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę).
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia.

Termin wykonania zamówienia:
1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Apteka Szpitalna”.
2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 15 miesięcy lub do czasu wyczerpania asortymentu w poszczególnym pakiecie począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00.
3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt i dni wolnych od pracy.
4.Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia to dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to siedem dni roboczych (kryterium oceny ofert).
5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia.
6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba elektroniczne w formie pisemnej, natomiast w pilnych przypadkach zamówienia mogą być składane telefonicznie.
Termin płatności:
Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: PAKIET I Nić syntetyczna pleciona, wykonana z kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana glikolidem i laktydem stearylowo – wapniowym, czas wchłaniania 60 – 70 dni; czas podtrzymywania tkankowego 28 – 35 dni (75 % po 14 dniach) (Załącznik Nr 2.1.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39103.32 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: YAVO Sp. z o. o.
Email wykonawcy: marketing@yavo.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bawełniana 17
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 42759.58

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42759.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42759.58
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: PAKIET II Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament, polidwuoksanon do ran gojących się wolniej, wchłaniający się od 180 do 210 dni o okresie podtrzymywania tkankowego minimum 6 tygodni (Załącznik Nr 2.2.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8860.67 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: YAVO Sp. z o. o.
Email wykonawcy: marketing@yavo.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bawełniana 17
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9511.86

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9511.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9511.86
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: PAKIET III Nić syntetyczna, pleciona niewchłanialna (Załącznik Nr 2.3.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 619.92 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: YAVO Sp. z o. o.
Email wykonawcy: marketing@yavo.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bawełniana 17
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 699.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 699.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 699.84
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: PAKIET IV Nić syntetyczna jednowłóknowa niewchłanialna (Załącznik Nr 2.4.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17083.22 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: YAVO Sp.z o. o.
Email wykonawcy: marketing@yavo.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bawełniana 17
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18733.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18733.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18733.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: PAKIET V Nić syntetyczna, niewchłanialna, monofilamentowa wykonana z polipropylenu (Załącznik Nr 2.5.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 865.92 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: YAVO Sp. z o. o.
Email wykonawcy: marketing@yavo.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bawełniana 17
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 958.26

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 958.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 958.26
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: PAKIET VI Zestawy szewne, taśmy retrakcyjne, staplery, jednorazowy drobny sprzęt medyczny stosowany podczas zabiegów operacyjnych, nić syntetyczna (Załącznik Nr 2.6)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25368.75 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o. o.
Email wykonawcy: acp_zamowienia.publiczne@bbraun.com
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 26708.02

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26702.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26708.02
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: PAKIET VII Staplery, ładunki, narzędzia laparoskopowe, klipsy, ochraniacze rany (Załącznik Nr 2.7.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 84921.25 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BERYL MED POLAND Sp. z o. o.
Email wykonawcy: tchmiel@beryl-med.com
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 98064.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 98064.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 98064.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: PAKIET VIII Siatki specjalistyczne 1 (Załącznik Nr 2.8.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1809.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INTER CONSULT md Sp. z o. o., sp. k.
Email wykonawcy: biuro@interconsultsc.com.pl
Adres pocztowy: ul. Księdza Brzóski 94/18
Kod pocztowy: 91-347
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2470.01

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2470.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2470.01
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: PAKIET IX Siatki specjalistyczne 2 (Załącznik Nr 2.9.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29935.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INTER CONSULT MD Sp. z o. o., sp. k.
Email wykonawcy: biuro@interconsultsc.com.pl
Adres pocztowy: ul. Księdza Brzóski 94/18
Kod pocztowy: 91-347
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21161.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21161.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21161.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: PAKIET X Materiały hemostatyczne (Załącznik Nr 2.10.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1438.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o. o.
Email wykonawcy: acp_zamowienia.publiczne@bbraun.com
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1558.44

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1558.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1558.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: PAKIET XI Nić niewchłanialna poliestrowa, lekko błyszcząca, elastyczna, odporna na rozciąganie z długotrwałym podtrzymywaniem tkanek z miękka strukturą o gładkiej powierzchni powleczona silikonem (Załącznik Nr 2.11.)

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1. pkt 1) Ustawy – prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: PAKIET XII Siatki do naprawy przepuklin wraz z instrumentem do mocowania siatek, łaty hemostatyczne, troakar jednorazowego użytku (Załącznik Nr 2.12.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139092.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC POLAND Sp. z o. o.
Email wykonawcy: rs.wawtenders@medtronic.com
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 161632.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 161632.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 161632.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.