To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych pn:"Termomodernizacja budynku PSP w Lipiu w formule zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 774171-N-2020
Numer ogłoszenia: 540405584-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 48 6680656
faks: 48 6680655
e-mail: osrodowiska@bledow.pl
www: ttps:/www.bledow.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bledow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych pn:"Termomodernizacja budynku PSP w Lipiu w formule zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RŻL-II-271/9/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz audytu energetycznego termomodernizacji budynku PSP w Lipiu obejmującej, w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w razie nałożenia takiego obowiązku)
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
2.1 Dokumntacji projektowej :
a) sporzadzenie indywidualnego kompletnego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie wszystkich branż w szczególnosci w zakresie sporzadzania dokumntacji w branzy ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej spełniającego wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, prewencji pożarowej zgodnie z obowiązujacymi polskimi normami wraz z uzyskaniem pozwoleń i uzgodnień lub opinii właściwych organów niezbednych do przystąpienia do prac budowlanych objetych zamówieniem
b) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w skład której wchodzi:
-Wykonanie projektów budowlano-architektonicznych i wykonawczych, które winny być dostarczone w formie papierowej (5 egz.) i 1 egz. w wersji elektronicznej w formatach pdf i dwg.
-Wykonanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w wersji papierowej - 2 szt. i elektronicznej- 1 szt.
-Wykonanie kosztorysu/ów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami w wersji papierowej– 2 szt. i elektronicznej- 1szt.
c) Zakres opracowania projektowo-kosztorysowego obejmuje również:
a. inwentaryzację stanu istniejącego,
b. opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, wymaganego przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań – w liczbie 5 egzemplarzy,
c. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień/pozwoleń (o których mowa w rozdziale 2 SIWZ) koniecznych do uzyskania zgody na rozpoczęcie robót budowlanych,
d. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów – w liczbie 2 egzemplarzy papierowej i 1 szt. w wersji elektronicznej,
e. opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych – w liczbie 2 egzemplarzy papierowej i 1 szt. w wersji elektronicznej,
f. opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej, oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych – w liczbie 2 egzemplarzy papierowej i 1 szt. w wersji elektronicznej,
g. opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) – w liczbie 2 egzemplarzy papierowej i 1 szt. w wersji elektronicznej
h. Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia, a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zgodnie z ustawą Pzp przedmiotu zamówienia nie może opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub, równoważny). W przypadku braku możliwości opisania przedmiotu zgodnie z ustawowymi wymaganiami Wykonawca winien każdorazowo poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Przy projektowaniu należy uwzględnić zasadę racjonalności kosztów inwestycji oraz kosztów utrzymania i eksploatacji. Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco konsultować z Zamawiającym wykonanie przedmiotu umowy
2.2 Robót budowlanych
a) roboty z branży ogólnobudowlanej: roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej i roboty ciesielskie, izolacje cieplne, roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, ogniw fotowoltaicznych, roboty tynkarskie, malarskie, izolacyjne
3. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujacych w przedmiocie zamówienia prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenmia usługi za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jesli takie są wymagane.
4. Program funkcjonalno - użytkowy oraz audyt energetyczny stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie zapisy zawarte w w/w dokumentach należy uznać jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Udokumentowanie równoważności proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy. Ilekroć w dokumentacji wskazanie nazw producentów i typów urządzeń zastosowano jako przykład. Wykonawca może zastosować urządzenia lub materiały równoważne
5. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Oznakowanie terenu robót
b) Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy
c) Ubezpieczenie placu budowy
d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej o której mowa w PFU
e) załączenie Deklaracji zgodności/certyfikatów na wbudowane materiały,
6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres zadeklarowany w ofercie który będzie liczony od dnia ostatecznego przekazania obiektu Zamawiającemu potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru końcowego
7. KOD CPV:
- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
- 45100000-8 Roboty rozbiórkowe
- 45000000-7 Roboty budowlane
- 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
- 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
- 45321000-3 Izolacja cieplna
- 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
- 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- 45261215-4 Pokrywa dachow panelami ogniw słonecznych
- 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
- 31712331-9 Fotoogniwa
- 45262120-8 Wznoszenie rusztowań
- 45410000-4 Roboty tynkarskie
- 45421000-4 Stolarka budowlana
- 45442100-8 Roboty malarskie
- 45450000-6 Bezspoinowe systemy ocieplania
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 710714.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 789000.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1220160
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- Rozwój sieci drogowej na terenie Gminy Gostycyn
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1307R Łęki Górne - Zwiernik - gr. powiatu - Zalasowa w km 0+000 - 4+034 w miejscowościach Łęki Górne i (...)
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
- TP19_Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej Remont elewacji i dachu budynku Kamienicy przy ulicy Rozbrat 16 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.