To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, myjni oraz drukarki do aparatu Angio OCT.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: "Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i infrastrukturę medyczną" współfinansowane ze środków UE w rakach RPO województwa mazowieckiego na lata 2014 -2020 w ramach osi priorytetowej VI "Jakość życia", Działania 6.1. "Infrastruktura ochrony zdrowia" w ramach umowy nr RPMA.06.01.00-14-a295/18
Numer ogłoszenia: 775904-N-2020
Numer ogłoszenia: 540400917-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 24 3645100, 3645124
faks: 24 3645102, 3645249
e-mail: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
www: www.szpitalplock.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, myjni oraz drukarki do aparatu Angio OCT.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZOZ/DZP/382/53PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, myjni oraz drukarki do aparatu Angio OCT z podziałem na pakiety w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i
aparaturę medyczną"
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24998.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU Technomex Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@technomex.pl
Adres pocztowy: ul. Szparagowa 15
Kod pocztowy: 44-141
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26998.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30341.52
Waluta: PLN
NAZWA: Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej ruchem ciągłym biernym z elektrostymulatorem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17850.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KALMED Iwona Renz
Email wykonawcy: kalmed@kalmed.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wilczak 3
Kod pocztowy: 61-623
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19278.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24368.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji stawu skokowego ruchem ciągłym biernym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20825.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KALMED Iwona Renz
Email wykonawcy: kalmed@kalmed.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wilczak 3
Kod pocztowy: 63-623
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22491.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26450.00
Waluta: PLN
NAZWA: Myjnia – dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 43960.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: UNITECHNIKA S.A.
Email wykonawcy: info@utsa.com.pl
Adres pocztowy: ul. Szamotulska 59B
Kod pocztowy: 60-566
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47476.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47476.80
Waluta: PLN
NAZWA: Drukarka atramentowa do aparatu Angio OCT
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Bieżąca konserwacja pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Płocku.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni bezpiecznej w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Płocku''.
- Wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej zimnej wody, ciepłej wody i cyrkulacji.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja placów zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 33 w Płocku.
- dostawa wyposażenia medycznego
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa unitu stomatologicznego
- Poprawa dostępności informacyjno - komunikacyjnej oraz dostępności architektonicznej w budynkach UM Biłgoraj
- Dostawa mobilnego aparatu RTG
- Dostawa cewników PFA do 3D wraz z dzierżawą generatora dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.