Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Gliwice: Zakup artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu
/Czas na zmiany/ - VI postępowanie
Numer ogłoszenia: 510468 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu /Czas na zmiany/ - VI postępowanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - dostawa mięsa wyrobów mięsnych i ryb. Część II- dostawa warzyw i owoców. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2013 r. Zamówienia składane będą pisemnie, e-mailem lub faksem przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej pięciu dni roboczych. Transport na koszt Wykonawcy. -Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno -epidemiologiczne i systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenie pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. - Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP(Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: - świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli, - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. - Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. - Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. - Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i aktualną -długoterminową minimum 21 dni - datą ważności do spożycia. - Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowo- ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.11.00.00 - Mięso 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: /Czas na zmiany /współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /JAPI/ Joachim Piontek, ul. Lompy 8c/3, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6312,82
Oferta z najniższą ceną: 6312,82 / Oferta z najwyższą ceną: 6312,82
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził kolejno pięć postępowań o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego. W postępowaniach tych nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione - zarówno warunki umowy, jak i przedmiot zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy
- Dostawa i montaż klimatyzatora dla pomieszczeń Biura Karier. Znak sprawy: DZPZ.282.107.2024.MW
- Wymiana okien drewnianych na okna aluminiowe antywłamaniowe w pomieszczeniach Rektoratu na poziomie parteru. DZPZ.284.48.2024.DM
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Gliwic w 2025 r.
- 4WOG-1200.2712.106.2024 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 02 01 (drewno) powstałych na terenie PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 15 w Bytomiu im. Misia Uszatka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej "Jedlina" w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.