Og³oszenie z dnia 2019-02-16
Og³oszenie nr 514998-N-2019 z dnia 2019-02-16 r.
Centrum Kszta³cenia Ustawicznego w Bia³ymstoku: Opracowanie i dostawa narzêdzi diagnostycznych dla czynno¶ci zawodowych i kompetencji kluczowych do Centrum Kompetencji Bia³ostockiego Obszaru Funkcjonalnego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kszta³cenia zawodowego na terenie Bia³ostockiego Obszaru Funkcjonalnego
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kszta³cenia Ustawicznego w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
20001850200000, ul.
ul. ¯abia
5
,
15-448
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
856 515 855, e-mail
przetargi@ckubialystok.pl, faks
856 515 855.
Adres strony internetowej (URL): www.ckubialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ckubialystok.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Centrum Kszta³cenia Ustawicznego w Bia³ymstoku ul. ¯abia 5, 15-448 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Opracowanie i dostawa narzêdzi diagnostycznych dla czynno¶ci zawodowych i kompetencji kluczowych do Centrum Kompetencji Bia³ostockiego Obszaru Funkcjonalnego
Numer referencyjny:
26- 4/I/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres ilo¶ciowo-funkcjonalny zamówienia obejmuje opracowanie i dostawê 100 narzêdzi diagnostycznych dla czynno¶ci zawodowych (80 szt.) i kompetencji kluczowych (20szt.) na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kszta³cenia zawodowego na terenie Bia³ostockiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie obejmuje opracowanie, wykonanie i dostawê pakietów narzêdzi i scenariuszy æwiczeñ diagnostycznych dla 80 typowych zadañ (czynno¶ci zawodowych) w 8 obszarach kszta³cenia (bran¿ach): administracyjno-us³ugowy, budowlany, elektryczno-elektroniczny, mechaniczny i górniczo-hutniczy, rolniczo-le¶ny, turystyczno-gastronomiczny, medyczno-spo³eczny i artystyczny (od 4 do 12 na bran¿ê) oraz 20 narzêdzi i scenariuszy æwiczeñ do pomiaru kompetencji ogólnych i uniwersalnych w zakresie predyspozycji poznawczych, manualnych i operacyjnych (po 4 na na ka¿d± z 5 rodzajów kompetencji: (1) kompetencje komunikacyjne i spo³eczne, (2) kompetencje jêzykowe, (3) kompetencje informatyczne i matematyczne, (4) kompetencje kulturowe i artystyczne, (5) kompetencje przedsiêbiorcze). Zamówienie podzielone jest na 4 czê¶ci. Efektem diagnozy dla ka¿dego ze 100 pakietów winien byæ wystandaryzowany opis predyspozycji zawodowych zmierzonych poprzez próbê pracy w wymiarze czynno¶ci zawodowych i kompetencji kluczowych wykorzystywany w dalszych etapach doradztwa edukacyjno-zawodowego. Ka¿dy z pakietów diagnostycznych w ramach poszczególnych czê¶ci winien byæ opracowany i przekazany zamawiaj±cemu w postaci papierowej i elektronicznej i zawieraæ/obejmowaæ m.in. instrukcje zadania do wykonania dla osoby badanej lub kompleksowego diagnostycznego programu komputerowego (zamawiaj±cy nie wymaga przekazania wersji papierowej kodu ¼ród³owego), instrukcje oceny, sposoby interpretacji wyników diagnozy dla doradcy i dla uczestnika itp. Pakiety winny byæ wykonane w technologii, co do zasady mobilnej, tj. umo¿liwiaj±cej korzystanie z nich z dala od miejsca ich przechowywania, np. na sto³ach i blatach roboczych, z zastrze¿eniem, ¿e badania diagnostyczne prowadzone bêd± w pomieszczeniach (salach). Pakiety narzêdzi w ramach poszczególnych czê¶ciach winny byæ dostosowane do specyfiki wybranych zawodów, w których odbywa siê kszta³cenie zawodowe w szko³ach na terenie Bia³ostockiego Obszaru Funkcjonalnego lub czynno¶ci zawodowych w przypadku mniejszej ilo¶ci zawodów wchodz±cych w jedn± z 8 stref bran¿owych, a w przypadku kompetencji kluczowych winny byæ dostosowane do specyfiki oceny predyspozycji i uzdolnieñ w zakresie 5 kompetencji kluczowych - po 4 boxy dla ka¿dego obszaru kompetencyjnego - (1): kompetencje komunikacyjne i spo³eczne, (2): kompetencje jêzykowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiêbiorcze. Ka¿dy z pakietów winien umo¿liwiaæ przeprowadzenie badania nieograniczonej liczby osób, a w przypadku, gdy pakiet zawieraæ bêdzie narzêdzia i materia³y (urz±dzenia, narzêdzia, materia³y æwiczeniowe, niezbêdne do wykonania æwiczenia sprawdzaj±cego), które bêd± siê zu¿ywa³y w trakcie badañ, winien zawieraæ zestawienie takiej liczby materia³ów i narzêdzi niezbêdnych do wykonania æwiczenia sprawdzaj±cego, która pozwoli na przeprowadzenie badania dla odpowiednio minimum 100os. (czynno¶ci zawodowe) i 200 os. (kompetencje kluczowe). Dodatkowo te¿ ka¿dy z pakietów winien byæ wyposa¿ony w zestaw kolorowych zalaminowanych instrukcji dla doradcy waliduj±cego. Podstaw± diagnozy winien byæ katalog kompetencji psychologicznych - diagnozowane zadaniami typu "próbki pracy" i/lub w³a¶ciwo¶ci psycho-fizycznych - diagnozowanych przez ergonomiê pracy. Diagnoza winna byæ realizowana w obrêbie jednej lub wiêkszej ilo¶ci wizyt. Diagnoza nie powinna obejmowaæ wiedzy i umiejêtno¶ci typowo zawodowych np. umiejêtno¶ci obs³ugi komputera, znajomo¶ci jêzyka obcego, spawanie, gotowanie etc. i skupiæ siê na diagnozie kompetencji psychospo³ecznych, które warunkuj± skuteczne wykonanie zadañ zawodowych. Badania winny byæ prowadzone co do zasady w obrêbie jednego profilu opracowanego dla roli zawodowej a ich wynik winien uwzglêdniaæ odpowied¼ na pytanie czy badany "dobrze wykonuje zadania zawodowe przypisane do jego przysz³ego stanowiska pracy/zawodu" lub w jakim stopniu osoba badana ma kompetencje potrzebne do realizacji zadañ realizowanych na danym stanowisku pracy/w zawodzie. Minimum po³owa narzêdzi diagnostycznych, w obrêbie poszczególnych bran¿/kompetencji kluczowych, winna byæ opracowana w sposób umo¿liwiaj±cy badanie indywidualne. Liczba osób przeprowadzaj±cych diagnozê (pracowników zamawiaj±cego): nie wiêcej ni¿ dwóch. Zakup materia³ów/zasobów potrzebnych do wykonania zadañ pozostanie w gestii Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany bêdzie równie¿ do przeprowadzenia instrukta¿u/szkolenia w¶ród pracowników zamawiaj±cego z zakresu wykorzystania narzêdzi diagnostycznych w siedzibie Zamawiaj±cego (lub innym przez niego wskazanym miejscu). Czê¶ci zamówienia: Czê¶æ I Opracowanie i dostawa 52 narzêdzi diagnostycznych dla czynno¶ci zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno - us³ugowy - 8 budowlany - 8 elektryczno-elektroniczny - 8 mechaniczny i górniczo-hutniczy - 8 rolniczo-le¶ny - 8 turystyczno-gastronomiczny - 8 medyczno-spo³eczny - 2 artystyczny - 2 poprzez adaptacjê rozwi±zañ wypracowanych w ramach projektu PI-PWP Wielowymiarowy model wsparcia i identyfikacji kompetencji zawodowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki polegaj±c± na dostosowaniu narzêdzi do poszczególnych bran¿ (zawodów/czynno¶ci zawodowych) oraz grupy docelowej (uczniowie szkó³ zawodowych - ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych). Czê¶æ II Opracowanie i dostawa 12 narzêdzi diagnostycznych dla czynno¶ci zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno - us³ugowy - 2 budowlany - 2 elektryczno-elektroniczny - 2 mechaniczny i górniczo-hutniczy - 2 rolniczo-le¶ny - 2 turystyczno-gastronomiczny - 2 poprzez adaptacjê rozwi±zañ wypracowanych w ramach projektu PI-PWP NOWY MODEL REKRUTACJI - partnerstwo na rynku pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki polegaj±c± na dostosowaniu narzêdzi do poszczególnych bran¿ (zawodów/czynno¶ci zawodowych) oraz grupy docelowej (uczniowie szkó³ zawodowych - ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych). Czê¶æ III Opracowanie i dostawa 16 narzêdzi diagnostycznych dla czynno¶ci zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno - us³ugowy - 2 budowlany - 2 elektryczno-elektroniczny - 2 mechaniczny i górniczo-hutniczy - 2 rolniczo-le¶ny - 2 turystyczno-gastronomiczny - 2 medyczno-spo³eczny - 2 artystyczny - 2 wykorzystuj±cych w procesie diagnozy typowe dla poszczególnych zawodów w obrêbie bran¿ pomoce dydaktyczne. Wykonawca winien uwzglêdniæ najczê¶ciej wybierane i kszta³cone w szko³ach na terenie Bia³ostockiego Obszaru Funkcjonalnego w obrêbie poszczególnych bran¿. Czê¶æ IV Opracowanie i dostawa 20 narzêdzi diagnostycznych dla poszczególnych kompetencji kluczowych ((1): kompetencje komunikacyjne i spo³eczne, (2): kompetencje jêzykowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiêbiorcze.) - po 4 na dan± kompetencjê.
II.5) G³ówny kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-06-14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na opracowaniu i dostawie narzêdzi diagnostycznych dla kompetencji kluczowych i/lub zawodowych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykonawca sk³ada: ? odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, zamawiaj±cy dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem, zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 3. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane (na lub wg za³±cznika nr 4 do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy;
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany jest z³o¿yæ do oferty oddzielnie o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli o¶wiadczenie wstêpne (na lub wg za³±cznika nr 3 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowi±zany jest: 1) zamie¶ciæ informacje o tych podmiotach we wstêpnym o¶wiadczeniu wykonawcy, sk³adanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodlegania wykluczeniu - w za³±czniku nr 3 do SIWZ, 2) z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê w niniejszym postêpowaniu, nie zachodz± podstawy wykluczenia z postêpowania - w za³±czniku nr 3 do SIWZ, 3) z³o¿yæ dokumenty, w szczególno¶ci zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 6 do SIWZ), które okre¶la w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, zgodnie ze wzorem - za³±cznik nr 5 do SIWZ, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³óceñ konkurencji w postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
2) Termin wykonania zamówienia | 30,00 |
3) Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowañ | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | CZÊ¦Æ I |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-06-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 30,00 |
Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowañ | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | CZÊ¦Æ II |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 30,00 |
Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowañ | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Czê¶æ III |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania opracowañ | 10,00 |
Termin wykonania zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Czê¶æ IV |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-06-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Konserwacja systemów alarmowych
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomo¶ci" (7.2024)
- Dostawa licencji na oprogramowanie Windows Server Datacenter (na 312 rdzeni) oraz Windows Server Rds CAL (150 licencji na u¿ytkownika)
- Przebudowa z rozbudow± drogi powiatowej nr 1497 B na odcinku Kolonia Koplany - Broñczany - Stacja Lewickie - etap I (Gm. Juchnowiec Ko¶cielny) - pe³nienie funkcji inspektora nadzoru
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku na okres 6 m-cy
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materia³ów zu¿ywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajêæ realizowanych w szko³ach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja w³±czaj±ca w Gminie Studzienice"
- Dostawa jednorazowych elektrod combo do defibrylacji - 50 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzêtu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jako¶ci oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
- Zakup wyposa¿enia do prowadzenia zajêæ edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposa¿enia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- Dostawa pomocy i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy ¦widnica
wiêcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.