eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźKampania promocyjno-reklamowa wystawy -Korespondencje. Sztuka współczesna a uniwersalizm- składająca się ze spotu reklamowego wyświetlanego w środkach komunikacji miejskiej oraz kampanii outdoorowej



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Łódź: Kampania promocyjno-reklamowa wystawy -Korespondencje. Sztuka współczesna a uniwersalizm- składająca się ze spotu reklamowego wyświetlanego w środkach komunikacji miejskiej oraz kampanii outdoorowej
Numer ogłoszenia: 515590 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjno-reklamowa wystawy -Korespondencje. Sztuka współczesna a uniwersalizm- składająca się ze spotu reklamowego wyświetlanego w środkach komunikacji miejskiej oraz kampanii outdoorowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampanie promocyjno-reklamowa wystawy -Korespondencje. Sztuka współczesna a uniwersalizm- składająca się ze spotu reklamowego wyświetlanego w środkach komunikacji miejskiej oraz kampanii outdoorowej. Spot reklamowy w środkach komunikacji miejskiej: 1. Emisja spotu reklamowego w warszawskim metrze. 2. Przedmiotem zamówienia jest emisja 10 sekundowego spotu reklamowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82058,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89916,53

  • Oferta z najniższą ceną: 89916,53 / Oferta z najwyższą ceną: 89916,53

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1, art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ze względu na pilna potrzebę udzielenia zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie zamawiającego nie można zachować terminów z przetargu nieograniczonego, ograniczonego i negocjacji z ogłoszeniem. Muzeum uprzednio ogłosiło przetarg nieograniczony w wyniku którego nie doszło do zawarcia umowy. Nie można było przewidzieć, że wykonawca odmówi zawarcia umowy tuż przed terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia dotyczącego kampanii promocyjnej międzynarodowej wystawę :Korespondencje. Sztuka współczesna i uniwersalizm. Ze względu na wyjątkowe wydarzenie w skali światowej, konieczne było wykonanie zamówienia w terminie zapewniającym największą oglądalność wystawy tj. zaraz po otwarciu.Tak więc okoliczności powyższe wypełniają więc przesłanki określone w art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dającą podstawę do udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia negocjacji bez ogłoszenia. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (nr ogłoszenia o zamówieniu 437918-2012 z dnia 2012-11-07 r.). wpłynęły trzy oferty - dwie oferty zostały odrzucone, została wybrana najkorzystniejsza oferta lecz wykonawca mimo wezwań do podpisania umowy odmówił jej zawarcia. Zamawiający prowadząc negocjacje bez ogłoszenia nie dokonał istotnych zmian w stosunku do pierwotnych warunków jakie zastosował w przetargu nieograniczonym.Tak więc okoliczności powyższe wypełniają więc przesłanki określone w art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dającą podstawę do udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia negocjacji bez ogłoszenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.