Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Otwock: Obsługa prawna Urzędu Miasta Otwock i organów Gminy Otwock
Numer ogłoszenia: 51633 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37789 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miasta Otwock i organów Gminy Otwock.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi prawnej Zamawiającego. 2. Obsługa prawna, o której mowa w ust. 1 będzie polegała w szczególności na: 1) udzielaniu porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa 2) opiniowaniu statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów Zamawiającego, 3) opiniowaniu projektów przepisów prawa miejscowego, 4) opiniowaniu pod względem prawnym i legislacyjnym aktów prawa wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz projektów uchwał Rady Miasta i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności Zamawiającego, 5) opiniowaniu projektów umów, porozumień, uzgodnień, pism i innych dokumentów oraz uczestnictwie w negocjacjach nad ich tworzeniem, 6) opiniowaniu korespondencji organów Zamawiającego z organami administracji publicznej i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, 7) opiniowaniu projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień, 8) opiniowaniu dokumentacji przygotowanej w oparciu o przepisy ustawy -Prawo zamówień publicznych, 9) udziale w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego, 10) sporządzaniu opinii prawnych, ekspertyz, analiz i komunikatów prawnych, 11) sporządzaniu i wnoszeniu pozwów, wniosków oraz skarg jak również wnoszeniu środków odwoławczych do Sądów, urzędów i organów orzekających 12) wskazywaniu propozycji rozwiązywania problemów prawnych, 13) współudziale w organizowaniu szkoleń wewnętrznych, szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych, 14) zastępstwie procesowym Zamawiającego przed urzędami i organami orzekającymi, a przede wszystkim sądami powszechnymi, ogólnymi, szczególnymi i sądami administracyjnymi oraz Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym jak również przed organami administracji państwowej, samorządowej oraz sądami polubownymi i przed Krajową Izbą Odwoławczą w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, 15) obecności na sesjach Rady Miasta - na zlecenie Prezydenta Miasta, 16) innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługa prawną a wynikających z ustawy o radcach prawnych. 17) bieżąca obsługa prawna będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego, z tym że Strony w zależności od bieżących potrzeb mogą uzgadniać inny sposób świadczenia usługi, 18) Wykonawca zapewni do dyspozycji w siedzibie Zamawiającego w dni pracujące Zamawiającego przez 6 godzin dziennie, co najmniej jednego radcę prawnego lub adwokata spośród osób wskazanych w Wykazie osób, załączonym do oferty Wykonawcy, przy czym Zamawiający może dopuścić zamianę 2 godzin dziennego osobistego dyżuru na konsultacje telefoniczną - w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawierają Ogólne Warunki Umowy stanowiące Część II SIWZ. 4. Do właściwego skalkulowania ceny oferty Zamawiający podaje następujące dane (stan na koniec grudnia 2012 r.) W roku 2012: 1) wszczęto 46 spraw sądowych 2) na dzień 17 grudnia 2012r., w toku jest 151 spraw sądowych 3) w ciągu roku 2012 sprawy sądowe dotyczyły: a. o zapłatę 25 spraw b. o zasiedzenie 6 spraw c. z zakresu prawa lokalowego 31. spraw d. przed sądami administracyjnymi 19 spraw e. inne związane z nieruchomościami 10 spraw, f. o stwierdzenie nabycia spadku - 8 spraw, g. inne 52 sprawy. Łącznie w ciągu roku 2012 prowadzono 182 sprawy Łącznie w roku 2012 wyznaczonych zostało 187 rozpraw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz Dąbrowski oraz Kancelaria Prawnicza Bożenna Marchel-Potrzuska, ul. Andriollego 34 lok. 11, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 202950,00
Oferta z najniższą ceną: 202950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 270600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Wykonanie naprawy płyty obiektu nr 8 na terenie Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych w Różanie
- Licznik gamma z automatycznym zmieniaczem próbek
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów ciężarowych do NCBJ OR POLATOM- 2 części
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach (...)
- Dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych dla Liceum Ogólnokształcącego Nr III im. J. Słowackiego w Otwocku
- "Adaptacja części strychu na pomieszczenia użytkowe w budynku głównym Medycznej Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Otwocku wraz z przebudową dachu oraz montażem instalacji fotowoltaicznej"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej"
- Świadczenie bieżącej usługi prawnej
- Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego.
- Świadczenie obsługi prawnej w zakresie kontroli zamówień publicznych przeprowadzanych przez IZ w ramach RPO Woj.Kuj.-Pom. na lata 2014-2020 i programu FE dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.