Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Koszalin: Wykonywanie zadań specjalisty ds. osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 518046 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie zadań specjalisty ds. osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadań w formie merytorycznej i technicznej zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie i Harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie Projektu, w tym: wykonywanie zadań specjalisty ds. osób niepełnosprawnych : 1) zapewnienia terminowej realizacji działań wynikających z harmonogramu realizacji projektu; 2) pełnienia obowiązkowych dyżurów w każdym miesiącu i w każdej gminie powiatu koszalińskiego, która jest w partnerstwie projektu; 3) pełnienie doradztwa dla niepełnosprawnych mieszkańców tych gmin oraz ich rodzin; 4) prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy zgodnie z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, 5) ścisła współpraca z Liderem, kierownikiem oraz koordynatorem projektu; 6) przygotowywanie wymagalnej sprawozdawczości; 7) uczestnictwo w pracach zespołu projektowego Lidera oraz zespołów koordynatorów skupionych w partnerstwie; 8) udział w szkoleniach organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej i Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie w zakresie dotyczącym realizacji projektu; 9) stały kontakt z beneficjentami ostatecznymi projektu; 10) prowadzenie rekrutacji niepełnosprawnych uczestników projektu; 11)prowadzenie indywidualnej dokumentacji niepełnosprawnych beneficjentów ostatecznych; 12) zgłaszanie propozycji działań w ramach aktywnej integracji; 12) opracowywania planów i sprawozdań związanych z pełnieniem funkcji specjalisty ds. osób niepełnosprawnych, 13) reprezentowania projektu na zewnątrz i udział w kampaniach promocyjno - informacyjnych na polecenie Lidera, 17) kontakty z instytucją pośredniczącą, instytucjami i organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację projektu na polecenie Lidera lub kierownika projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat usług w zakresie wykonywania wymaganych zadań - z podaniem daty wykonania i odbiorcy wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 3 do SIWZ, 4) dyplom ukończenia studiów wyższych o kierunku: pedagogika, politologia lub psychologia; 5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń na temat Unii Europejskiej, 6) dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe; 7) dokument potwierdzający doświadczenie w realizacji projektów; 8) oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, 9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywanym zamówieniem, 12) oświadczenie o niekaralności, 13) aktualne CV, 14) list motywacyjny, 15) kserokopię dowodu osobistego, dotyczy Wykonawcy, który nie prowadzi działalności gospodarczej, 16) pozostałe oświadczenia potwierdzające wymogi z pkt. od e do r. 16) parafowana każda strona wzoru umowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - doświadczenie w pracy z klientami pomocy społecznej - 10
- 3 - doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty/konsultanta ds. osób niepełnosprawnych - 20
- 4 - doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS - 20
- 5 - doświadczenie w pracy w projekcie partnerskim priorytetu VII ( 7 lub więcej partnerów wg wniosku aplikacyjnego) - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13 , 75-620 Koszalin - w sekretariacie pokój nr 217..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13 , 75-620 Koszalin - w sekretariacie pokój nr 217..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie
- Rewitalizacja kolei wąskotorowej - Modernizacja odcinków torowiska Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej na terenie Gminy Miasto Koszalin - etap I
- WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ FUNDAMENTÓW ZABYTKOWEJ ŚCIANY FRONTOWEJ BUDYNKU CENTRUM KULTURY 105 W KOSZALINIE
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szczecińska
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW120 m. Kobylanka ul. Szkolna
- DZP.261.1.2025 Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Dębica
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM) - ŚWIADCZENIOBIORCÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BONIEWIE W 2025 ROKU - II postępowanie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej
- Prowadzenie Klubu Rodzica w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
- Świadczenie usług sąsiedzkich na terenie gminy Lubicz dla uczestników projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Lubiczu
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.