eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUSŁUGI W ZAKRESIE MONITOROWANIA SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA, PODEJMOWANIE INTERWENCJI ORAZ KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA W OBIEKTACH WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW Znak postępowaniaZP-76/WZŻ/2013



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Wrocław: USŁUGI W ZAKRESIE MONITOROWANIA SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA, PODEJMOWANIE INTERWENCJI ORAZ KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA W OBIEKTACH WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW Znak postępowania: ZP-76/WZŻ/2013
Numer ogłoszenia: 520074 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE MONITOROWANIA SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA, PODEJMOWANIE INTERWENCJI ORAZ KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA W OBIEKTACH WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW Znak postępowania: ZP-76/WZŻ/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu sygnalizacji włamania drogą radiową przez centrum operacyjne Wykonawcy oraz podejmowanie interwencji odbywać się będzie w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 8) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 9) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 12) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 13) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław 16) Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 3. W związku z planowanymi robotami budowlanymi oraz zamknięciem na czas remontu Żłobków nr 8 - ul. Sądowa 6 (styczeń 2014) Wrocław oraz nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław (czerwiec-grudzień 2014), powyższe placówki będą czasowo wyłączone z realizacji umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. 1) Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych zero groszy) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr konta PKO BP SA 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 z dopiskiem - ZP/76/ 2013/WZŻ 4) Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego. 5) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt. 7 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 8) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okoliczności określonej w art. 46 ust. 3 Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna że : Wykonawca winien dysponować minimum 3 pracownikami z opisanymi kwalifikacjami: posiadających licencją pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, Pomieszczenie odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Dotyczy centrum monitorowania z całodobową obsługą. Oraz Wykonawca winien dysponować minimum 6 pracownikami z opisanymi kwalifikacjami: posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym: kajdanki, pałka, gaz obezwładniający. Grupa interwencyjna musi składać się z co najmniej 2 pracowników ochrony fizycznej oraz posiadać niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny Wykonawca winien potwierdzić, że wykazane osoby posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniona i podpisana kalkulacja ofertowa - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wypełniony i podpisany wykaz części zamiennych i materiałów- załącznik nr 2a do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie w trakcie trwania umowy obiektu do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu, w takim przypadku wynagrodzenie zostanie pomniejszone o ilość przekazanych obiektów. 2) gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegać będzie zasób obiektów Zamawiającego, zatem zmiana ta może dotyczyć wskazania innych adresów w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy ( zmiana lokalizacji nie powoduje dodatkowego wynagrodzenia). 3) w związku z planowanymi robotami budowlanymi oraz zamknięciem na czas remontu Żłobków: nr 8 - ul. Sądowa 6 Wrocław (styczeń 2014) oraz nr 10 - ul. H. Brodatego 17 Wrocław (czerwiec-grudzień 2014), obiekty będą czasowo wyłączone z realizacji umowy W takim przypadku dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia. 4) zmiana przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia 5) siły wyższej (zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 6) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy 7) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8) zmiana w przypadku zaistnienia w chronionym obiekcie dodatkowego zabezpieczenia (na innych warunkach). 9) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami Stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.