Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Gołuchów: sukcesywne dostawy jaj, warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 520076 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , Jedlec, 63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7616251,53, faks 062 7616752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy jaj, warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: okresowe dostawy jaj, warzyw i owoców dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jedlcu. Dostawy w częściach: 1. Ryby Jaja kurze, świeże, konsumpcyjne 2. Zboża, ziemniaki, warzywa 3. Owoce i orzechy. Każda ze wskazanych powyżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem Zadania. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych tylko na całość poszczególnego Zadania. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że jeden wykonawca może złożyć oferty częściowe obejmujące kilka lub wszystkie Zadania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą w zakresie OC niż 50 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie zobowiązujące do: dostaw przedmiotu postępowania w ilości i asortymencie określonych w zamówieniu zgłoszonym telefonicznie lub przesłanym faxem, własnym transportem na swój koszt i ryzyko; zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego dopuszczonego decyzją właściwego organu do przewozu środków spożywczych w przypadku awarii środka transportu, tak, aby zapewnić ciągłość dostaw; dostarczania towarów spełniających wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, atestami, Polskimi Normami oraz systemem HACCP, w tym m. in.: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 nr 171 poz. 1225 - z późn. zm.), ustawy z dnia 19 grudnia 2003 roku o organizacji rynków owoców i warzyw, rynku chmielu, rynku tytoniu oraz rynku suszu paszowego (Dz. U. 2008 r. Nr 11, poz. 70 - z późn. zm.), dostarczania produktów oznakowanych widocznym, czytelnym kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej, umożliwiającym identyfikację artykułu rolno-spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiającym jego identyfikację, umieszczonym na produkcie w sposób wykluczający jego przesunięcie się.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 SIWZ oraz oświadczenia o solidarnej odpowiedzialności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
możliwość waloryzacji cen w drodze porozumienia stron w oparciu o półroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych; zmiana właściwej stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedlec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu, 63-322 Gołuchów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 11:20, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu, 63-322 Gołuchów, Pokój Kierownika Działu Administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Jaja kurze świeże konsumpcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze świeże konsumpcyjne PN A -86503 szt. 52 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Zboża, ziemniaki, warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ziemniaki jadalne PN-75/R- 74450 opak 15kg kg 25 000; ziemniaki wczesne PN 75/R74453 opak 15kg kg 1 200; Groch łuskany połówki PN-73/A-74600 opak.do 5kg kg 220; Pietruszka korzeń PN-R-75370:1996 kg 2 800; Rzodkiewka PN-R-75543:1996 pęczki 1 600; Seler PN-R-75371:1996: kg 3 000; Por PN-R-75521.1996 kg 1 300; Buraczki PN-72/R 75360 kg 2 000; Marchew PN-84/R75358 kg 5 600; Cebula PN-87R-75357 kg 2 500; Fasola biała Jaś PN-75/R 65031 opak.do 5kg kg 480; Fasola strączkowa PN-77R-75762 kg 200; Pomidory PN-91/R-75368 kg 1 800; Pieczarki PN-ISO 7561:1996 kg 240; Ogórek zielony PN-85/R-75359 kg 600; Koperek PN-92/R-75415 szt. 4 600; Natka pietruszki PN-92/R-75415 szt. 4 600; Pietruszka z nacią PN-R-75384 szt. 120; Seler z natką PN-R-75384 szt. 120; Szczypior PN-92/R-75415 szt. 800; Sałata PN-92/R-75415 szt. 3 200; Kapusta biała młoda PN72/R-75362 szt. 400; Kapusta biała PN72/R-75362 kg 2 900; Kapusta czerwona PN72/R-75362 kg 1 400; Kapusta pekińska PN72/R-75362 kg 760; Kalafior świeży PN-72/R75361 szt. 500; Brokuły szt. 200; Czosnek kg 4;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Owoce i orzechy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Banany PN-ISO3631:1999 kg 4 800; Kiwi - owoce PN-ISO-3631:1999 szt. 1 800; Cytryny PN-ISO 3631:1999 kg 80; Pomarańcze PN-ISO 3631:1999 kg 3 420; Mandarynki PN-ISO-7563:2004 kg 60; Arbuzy PN-ISO 3631:1999 kg 380; Jabłka PN-84/R-75024 kg 12 400; Brzoskwinia PN-R-75526 szt. 2 800; Nektaryna PN-R-75526 szt. 2 100; Śliwki PN-73/R-75026 kg 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI GOŁUCHÓW
więcej: przetargi GOŁUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy warzyw i owoców dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.