Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Olecko: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 520080 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spolecko.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim. Projekt dotyczy wspomagania 35 placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Powiatu Oleckiego, wychowujących dzieci i kształcących uczniów i młodzież w szkołach i placówkach młodzieżowych, w tym: 14 szkół podstawowych, 10 gimnazjów, 1 zasadniczej szkoły zawodowej, 2 techników, 2 liceów ogólnokształcących i 6 przedszkoli, w których pracuje co najmniej 5 nauczycieli. Ponadto wsparciem zostanie objętych minimum 480 nauczycieli(lek) pracujących w szkołach, w których realizowany jest projekt oraz 32 dyrektorów szkół-przedszkoli). W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Warsztaty i szkolenia dla nauczycieli prowadzone będą zasadniczo w modułach po 4-godziny szkoleniowe (1h = 45 min.), natomiast konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą jednorazowo w wymiarze 2 godzin (1h = 60 min.). Łączna ilość godzin usługi szkoleniowej w postaci szkoleń, warsztatów i konsultacji na jedną szkołę/przedszkole wynosi 24 godziny (z wyjątkiem części 19, w której ilość godzin wynosi 28 godzin). Zamawiający poprzez poniższe pojęcia rozumie: 1) Konsultacje indywidualne: Indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW). 2) Konsultacje grupowe: Spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert. 3) Warsztat: aktywna metoda szkoleniowa, angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Szkolenie: wykład mający na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 21 części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej pięć usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych dla nauczycieli.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: wykształcenie: studia wyższe II stopnia; doświadczenie w edukacji: ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, lub edukatora, lub tutora, lub coacha, lub moderatora, lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych, lub certyfikat trenerski, lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego, lub nauczyciela konsultanta); doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo). Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz określa minimalną liczbę osób zdolnych do wykonania zamówienia w danej części: Dla części 1, 2, 5, 6, 10, 11, 15, 20 i 21: TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE DO NAUKI kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki lub budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, roli oceniania kształtującego w motywowaniu uczniów do nauki, projektowania i wdrażania innowacji pedagogicznych, technik pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz technik uczenia się i metod motywujących do nauki; co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, uczniami lub technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój lub stylów uczenia się lub treningu interpersonalnego, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem. Dla części 3: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS - BEZPIECZNA SZKOŁA - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) z zakresu nowoczesnych metod i technik wspierania pracy wychowawczej nauczycieli, technik komunikacyjnych w pracy szkoły, oceniania i motywowania uczniów oraz coachingu. Dla części 4: PRACA Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: w tym diagnozy dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z zakresu planowania pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych; budowania narzędzi do pracy z dzieckiem; z zakresu motywowania do pracy dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych; metod i form współpracy z rodzicami w/w dzieci oraz doświadczenie w opracowywaniu programów indywidualnych (m.in. IPET). Dla części 7, 9, 14 i 16: BUDOWA KONCEPCJI PRACY SZKOŁY - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na wypracowaniu spójnej, uwzględniającej aktualne potrzeby koncepcji pracy szkoły, opartej na wspólnej dyskusji angażującej całą społeczność szkolną. Ponadto doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania koncepcji pracy szkoły zgodnie z obowiązującym prawem oświatowym, diagnozowania potrzeb szkół, a także w zakresie opracowania narzędzi oraz procedur do analizowania i modyfikowania koncepcji pracy szkoły. Dla części 8: OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na wdrożeniu w szkole oceniania kształtującego, a także znajomość tematyki: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, indywidualnej pracy z uczniem. Dla części 12: RODZICE SĄ PARTNERAMI SZKOŁY- kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na wdrożeniu szkołach oceniania kształtującego, a także doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dotyczących przeciwdziałania trudnościom w nauce, problemów z zachowaniem dzieci, radzenia sobie ze stresem, mediacji i rozwiązywania konfliktów. Dla części 13: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY - kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej polegające na usprawnieniu pracy wychowawczej szkół, wykorzystania wiedzy technicznej w pracy nauczyciela wynikającej z postępu technicznego (nowoczesna pracowania interaktywna, trendy w nowoczesnej edukacji, programy specjalistyczne - bazy danych, np. Insert GT, Mol, dziennik elektroniczny, tablica multimedialna; w module IV wykształcenie tyflopedagoga i co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Dla części 17: JAK POMÓC (UCZNIOWI) DZIECKU OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY: realizacja modułu 1, 2 i 3 przez psychologa specjalizującego się w diagnozie dziecka przedszkolnego, z uwzględnieniem diagnozy gotowości szkolnej oraz we wspieraniu dziecka zdolnego/trudnego; realizacja modułu 4 przez plastyka lub terapeutę zajęciowego; realizacja modułu 5 przez muzyka. Dla części 18: TECHNIKI UCZENIA SIĘ I METODY MOTYWUJĄCE DO NAUKI - Zamawiający oczekuje ekspertów w zakresie: Moduł I - terapeuta specjalizujący się w rozpoznawaniu deficytów i posługujący się skutecznymi metodami pracy z zespołem klasowym, w którym są uczniowie z deficytami rozwojowymi. Moduł II trener od inteligencji wielorakich na zajęcia warsztatowe zapewnia test inne narzędzia do rozpoznawania inteligencji wielorakich możliwe do dalszego wykorzystania przez nauczycieli). Dla części 19: WYKORZYSTANIE TIK NA ZAJĘCIACH EDUKACYJNYCH - BEZPIECZNY INTERNET. Kandydat na eksperta musi posiadać: co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami z zakresu wykorzystania środków i narzędzi TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych, wykorzystania zasobów Internetu (z uwzględnieniem praw autorskich, elementów komunikacji interpersonalnej w obrębie mediów elektronicznych), programów edukacyjnych oraz materiałów multimedialnych w procesie dydaktycznym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych dla nauczycieli.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz doświadczenia osób, które będą pełnić funkcje ekspertów w celu dokonania oceny w kryterium - doświadczenie osób które będą pełnić funkcje ekspertów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie osób, które będą pełnić funkcje ekspertów - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32 - kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Dostawa fortepianów
- Dostawa instrumentów - waltornie, skrzypce, flety, saksofony, wiolonczele i akcesoria
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków do DDS +, ŚDS oraz przygotowanie i wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym (..) oraz dowożenie posiłków osobom (...) na terenie miasta i i Gminy Olecko.
- Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.