Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-02-24
Og³oszenie nr 522400-N-2018 z dnia 2018-02-24 r.
Muzeum Mazowieckie w P³ocku: Odtworzenie i rewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynale¿nych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach umowy o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Zamawiaj±cym jest: Muzeum Mazowieckie w P³ocku 09-402 P³ock, ul. Tumska 8 Zamawiaj±cy ustanowi³ inwestora zastêpczego, który dzia³a w jego imieniu i na jego rzecz zgodnie z art. 18 ust. 2 w zwi±zku z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Inwestorem zastêpczym jest: PILAMIS Sp. z o.o.,Sp. k. z siedzib± w £odzi al. Pi³sudskiego 133d lok. 127. Strony zawar³y umowê 19 maja 2017 r. - nr: 53/2017Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Mazowieckie w P³ocku, krajowy numer identyfikacyjny
28575800000, ul.
ul. Tumska
8
,
09-402
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
24 364 70 70, e-mail
zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu, faks
24 364 70 70; 24 262 44 93.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeumplock.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.muzeumplock.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.muzeumplock.bip.org.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie, w siedzibie Zamawiaj±cego.
Adres:
Muzeum Mazowieckie w P³ocku 09-402 P³ock, ul. Tumska 8 pok. 204B
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odtworzenie i rewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynale¿nych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku.
Numer referencyjny:
Ag-371/3/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegaj±ca na rozbiórce istniej±cego obiektu oraz wykonaniu budynku us³ugowego na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku w ramach zadania p.n.: "Odtworzenie irewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynale¿nych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku" - Etap I. Pierwszy etap bêdzie obejmowa³rozbiórkê istniej±cych obiektów po³o¿onych przy ul. Kolegialnej 6, zgodnie z projektem rozbiórek, a nastêpnie odtworzenie irewaloryzacjê budynku frontowego (zabytkowego) przy ul. Kolegialnej 6 wraz z realizacj± przy³±czy instalacyjnych. Przedmiotowy obiekt stanowi zwart±, prostok±tn± bry³ê z dachem wielopo³aciowym. Jest budynkiem 3 kondygnacyjnym, podpiwniczony. Zaprojektowano w nim pomieszczenia magazynowe, techniczne, wystawiennicze, sanitarne oraz g³ówne wej¶cie do muzeum ze stref± szatni w holu g³ównym. Szczegó³owy opis zamówienia i wytyczne dla jego realizacji okre¶la dokumentacja projektowa (jako za³±cznik do SIWZ) sk³adaj±ca siê z: projektu wykonawczego, który obejmuje: projekty: budowlany, wykonawczy - bran¿owy ispecyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy wymaga, aby w¶ród osób bezpo¶rednio uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia zatrudniona by³a na podstawie stosunku pracy (umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pe³nego wymiaru czasu pracy (pe³ny etat) co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania powiatowego urzêdu pracy zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 149) lub na podstawie w³a¶ciwego dokumentu kieruj±cego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmuj±cy siê realizacj± zadañ z zakresu rynku pracy okre¶lonego w analogicznych przepisach pañstwa cz³onkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejsz±, zobowi±zany jest do:-zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi powy¿ej w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty podpisania umowy. - przed³o¿enia zamawiaj±cemu dokumentów zwi±zanych z procedur± zatrudnienia, w szczególno¶ci zg³oszenia oferty pracy przedstawionej powiatowemu urzêdów pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urz±d pracy do pracodawcy oraz umowy o pracê z bezrobotnym - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy. Zatrudnienie powinno trwaæ do koñca realizacji przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówieni wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy przewiduj±c wymagania, o których mowa powy¿ej okre¶laj±c:- sposób dokumentowania zatrudnienia osób, - uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontrolispe³niania przez Wykonawcê wymagañ, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, - rodzaju czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci polegaj±ce na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych zwi±zanych z wykonaniem ca³ego zamówienia o ile nie s± (bêd±) wykonywane przez dan± osobê w ramach prowadzonej przez ni± dzia³alno¶ci gospodarczej by³y wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê, podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynno¶ci(niezbêdnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia:- czynno¶ci pracownika budowlanego obejmuj±cego ca³y zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych dokumentacji technicznej, przedmiarze robót w Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiaj±cy wymaga:- aby Wykonawca najpó¼niej w dniu przekazania terenu budowy dostarczy³ Zamawiaj±cemu listê z pe³nym sk³adem osobowym pracowników obejmuj±cy ca³y zakres rzeczowy robót budowlanych, - aby lista by³a aktualizowana na bie¿±co tj. za ka¿dym razem, gdy nast±pi zmiana personalna w sk³adzie osobowym pracowników na budowie, - aby roboty budowlane by³y wykonywane przez osoby z listy, - aby wykonawca do wystawionych faktur za³±cza³ wykaz osób realizuj±cych ca³y zakres rzeczowy robót budowlanych, które by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z minimalnym wynagrodzeniem za pracê ustalonym na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia (je¿eli by³a zmiana osób zatrudnionych podaæ w jakim czasie). Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontrolispe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶li³ we wzorze umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45200000-9 |
45212313-3 |
45110000-1 |
45233200-1 |
45000000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-07-30
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Podzia³ zamówienia na czê¶ci jest uprawnieniem Zamawiaj±cego. Mo¿liwo¶æ podzia³u przedmiotu zamówienia na czê¶ci zosta³ wprowadzony do przepisów w celu zwiêkszenia konkurencyjno¶ci. Zgodnie z motywem 78 preambu³y do dyrektywy klasycznej instytucje zamawiaj±ce, nale¿y w szczególno¶ci zachêcaæ do dzielenia du¿ych zamówieñ na czê¶ci. Podzia³u takiego mo¿na dokonaæ na zasadzie ilo¶ciowej, tak by wielko¶æ poszczególnych zamówieñ lepiej odpowiada³a mo¿liwo¶ciom M¦P, lub na zasadzie jako¶ciowej, z uwzglêdnieniem ró¿nych zaanga¿owanych bran¿ ispecjalizacji, tak by w wiêkszym stopniu dostosowaæ tre¶æ poszczególnych zamówieñ do wyspecjalizowanych sektorów M¦P, lub wed³ug ró¿nych kolejnych etapów projektu. W niniejszym postepowaniu Zamawiaj±cy odstêpuje od podzia³u zamówienia na czê¶ci, gdy¿ podzia³ grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub te¿ potrzebom skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia w odpowiednim terminie. Nie ma mo¿liwo¶ci podzia³u terenu objêtego zakresem postêpowania o zamówienie publiczne w takisposób, aby ka¿dy z wykonawców móg³by w pe³ni byæ odpowiedzialny za swoje dzia³ania przy realizacji przedmiotowych prac. Podzia³ zamówienia na czê¶ci zagra¿a³oby prawid³owej realizacji ca³o¶ci zamówienia. Zdaniem Zamawiaj±cego celowo¶æ dokonania takiego podzia³u nie ma znaczenia z punktu widzenia oceny zgodno¶ci postêpowania zamawiaj±cego z liter± prawa zamówieñ publicznych. W orzeczeniu z dnia 11 grudnia 2014 r. sygn. C-440/13 (Croce Amica One Italia Srl v. Azienda Regionale Emergenza Urgenza). Trybuna³stwierdzi³ nawet, i¿ ¶rodki ochrony prawnej dostêpne na gruncie wspólnotowych przepisów o zamówieniach publicznych, w ogóle nie s³u¿± badaniu celowo¶ci dzia³ania zamawiaj±cego a jedynie jej zgodno¶ci z prawem. Zgodnie z intencjami wyra¿onymi w Dyrektywie zamawiaj±cy powinien mieæ obowi±zek rozwa¿enia celowo¶ci podzia³u zamówieñ na czê¶ci, jednocze¶nie zachowuj±c swobodê autonomicznego podejmowania decyzji na ka¿dej podstawie, jak± uzna za stosown±, nie podlegaj±c nadzorowi administracyjnemu anis±dowemu. W przypadku gdy zdecyduje on, ¿e podzia³ zamówienia na czê¶ci nie by³by w³a¶ciwy, protokó³ z postêpowania powinien zawieraæ wskazanie g³ównych przyczyn takiej decyzji zamawiaj±cego co wskazano na wstêpie. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada
¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 1 000 000 z³(s³ownie: milion
z³otych 00/100). Informacje dodatkowe Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy, je¿eli z uzasadnionej
przyczyny Wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej i
ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w
wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku. Informacje
dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³:
a) co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem by³y roboty budowlane polegaj±ce na rozbiórce budynku o kubaturze co najmniej 4000 m3 w zabudowie pierzejowej.
b) co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na rozbudowie, nadbudowie, przebudowie lub odbudowie, obiektu kubaturowego, o warto¶ci zamówienia co najmniej 4 mln z³, wypisanego do rejestru zabytków lub budowie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie lub odbudowie, obiektu kubaturowego, o warto¶ci zamówienia co najmniej 4 mln z³ znajduj±cego siê w strefie ochrony konserwatora zabytków.
Do ka¿dej z tych robót Wykonawca musi za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zawieraæ informacje o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
Dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które bêd± bra³y czynny udzia³ w realizacji zamówienia:
a) co najmniej 1 osob± która ³±cznie posiada:
- uprawnienia do kierowania robotami, w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ
i spe³nia kryteria posiadania kwalifikacji, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na pe³nieniu funkcji kierownika budowy, w tym na co najmniej dwóch obiektach zabytkowych - wypisanych do rejestru zabytków lub znajduj±cych siê w strefie ochrony konserwatora zabytków (w tym miejskiej ewidencji zabytków), polegaj±cych na ich przebudowie, rozbudowie, odbudowie, nadbudowie o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 2,5 mln z³. brutto ³±cznie, oraz kierowaniu robotami budowlanymi polegaj±cymi na rozbiórce co najmniej jednego budynku o kubaturze co najmniej 4000 m3.
b) co najmniej po 1 osobie, które posiadaj± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi i co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na kierowaniu, co najmniej trzema robotami budowlanymi, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000 z³ brutto
w specjalno¶ciach:
- sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych,
- instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
Osoby z podpunktów a) i b) powinny ponadto posiadaæ udokumentowane do¶wiadczenie
w realizacji robót przy zabytkach nieruchomych stosownie do wymagañ Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zamawiaj±cy bêdzie liczy³ do¶wiadczenie zawodowe jako okres faktycznie sprawowanej funkcji kierownika budowy/kierownika robót budowlanych zgodnie z postawionym warunkiem udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca zobowi±zany jest szczegó³owo opisaæ w wykazie osób - Za³±cznik Nr 6 do SIWZ, terminy sprawowania funkcji kierownika budowy/kierownika robót wraz z podaniem charakteru i zakresu prac oraz wskazaniem Inwestora.
Zamawiaj±cy dopuszcza by osoby wskazane przez Wykonawcê posiada³y równowa¿ne uprawnienia w okre¶lonej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej i spe³nia kryteria posiadania kwalifikacji, o których mowa w art. 37c ustawy ( tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1446 z pó¼n. zm.). lub posiada inne to¿same uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, albo te¿ posiada zdobyte
w innych pañstwach równowa¿ne kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65.).
Wykonawca za³±czy te¿ informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zgodnie z art. 22d ust 2 pzp Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ,
¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy najwy¿ej ocenionego dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert , lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, zaleg³o¶ci podatkowej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej tj; w pkt 1,2,3 -sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty, o których mowa powy¿ej tj: w lit. a, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powy¿ej tj: w w pkt. 1,2,3. O¶wiadczenia dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa wy¿ej sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci, co do jej prawdziwo¶ci. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu a tak¿e braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz±, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, które powinno dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej
oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia
ni¿ej wymienionych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunku
dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy najwy¿ej
ocenionego. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich warto¶ci, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
zosta³y wykonane. Do ka¿dej roboty budowlanej zawartej w wykazie nale¿y za³±czyæ dowody
okre¶laj±ce czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym, czy roboty
zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane by³y wykonywane. a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów inne dokumenty. Je¿eli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ dowodów, o których
mowa powy¿ej isk³ada inne dokumenty, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci
uzyskania tych dowodów. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie
czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. W celu potwierdzenia
spe³niania warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da od
Wykonawcy: informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej
wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej Wykonawcy wystawionej w
okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca
powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych
podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia przedk³ada tak¿e dokumenty
dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, okre¶lone w ust. 1 i 2 sekcji
III.5.1 niniejszego og³oszenia. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w
postêpowaniu, w odniesieniu do zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych
lub zawodowych lub sytuacjifinansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od
charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na
zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci
przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji
zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li
podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których te zdolno¶cis± wymagane.
Zobowi±zanie podmiotu trzeciego powinno wyra¿aæ, w sposób jednoznaczny i nie budz±cy
w±tpliwo¶ci, wolê udzielenia Wykonawcy, ubiegaj±cemu siê o zamówienie, odpowiedniego zasobu. W
sytuacji, gdy przedmiotem zobowi±zania do udostêpnienia zasobów s± zasoby nierozerwalnie zwi±zane
z podmiotem ich udzielaj±cym (takie jak wiedza i do¶wiadczenie), niemo¿liwe do samodzielnego
obrotu i dalszego udostêpnienia ich bez zaanga¿owania tego podmiotu w wykonanie zamówienia,
dokument zobowi±zania powinien zawieraæ wyra¼ne nawi±zanie do uczestnictwa tego podmiotu w
wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego musi zawieraæ: a) zakres
dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, c) zakres i okres
udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) informacjê czy podmiot, na zdolno¶ciach
którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych
wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których
wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej
innych podmiotów. Odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia
zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych
zasobów, chyba ¿e za uniedostêpnienie zasobów nie ponosi winy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Z³o¿ona przez wykonawcê oferta zawiera:- wype³niony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, - o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u, - o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - pe³nomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), - zobowi±zanie podmiotów trzecich (je¿eli dotyczy), - dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 85 000,00 PLN (s³ownie: osiemdziesi±t piêæ tysiêcy z³otych
00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie pó¼niej ni¿ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w
nastêpuj±cych formach:- pieni±dzu, przelewem na rachunek Zamawiaj±cego nr 88 1020 1026 0000
1102 0233 3797. - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy
oszczêdno¶ciowokredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, -
gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z
chwil± znalezienia siê ¶rodków finansowych na rachunku Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
4. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniê¿nej - dokument
potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty; b) innej ni¿ pieni±dz - orygina³
dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Zamawiaj±cy zatrzymuje
wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:- odmówi³ podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, - nie wniós³
zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z
przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja na roboty budowlane | 10,00 |
Do¶wiadczenie osoby sprawuj±cej funkcje kierownika budowy | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1, pkt 2, 3, 4, 5 i 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w sytuacjach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. 2. Na warunkach okre¶lonych w § 3 umowy w zakresie terminu wykonania umowy lub sposobu wykonania umowy, z nastêpuj±cych powodów: 1) z powodu konieczno¶ci wykonania dokumentacji zamiennej; 2) wyst±pienia robót dodatkowych lub zamiennych, je¿eli maj± one wp³yw na termin wykonania umowy; 3) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych zachowanie technologii wykonania robót; strony z powodów, jakie mog± wp³ywaæ na zmiany terminów wykonania robót, wy³±czaj± niedogodno¶ci lub trudno¶ci zwi±zane z warunkami atmosferycznymi charakterystycznymi dla danej pory roku; 4) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi; 5) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych; 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, a zmian± nie bêd± wprowadzone warunki, które gdyby zosta³y ujête w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umo¿liwi³yby dopuszczenie innych ofert ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona oraz nie bêd± modyfikowa³y równowagi ekonomicznej umowy na korzy¶æ wykonawcy w sposób, który nie by³ przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia i wprowadzone zmiany nie s± istotne w rozumieniu w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 7) zmiany personelu realizuj±cego przedmiot zamówienia; zmiana osób wskazanych w ofercie, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby bêdzie mo¿liwa pod warunkiem, ¿e nowe osoby bêd± spe³niaæ wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ofercie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i bêd± zatrudnione na warunkach nie gorszych ni¿ zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3. W przypadkach okre¶lonych w ust. 2 mo¿liwe bêdzie, w formie aneksu, okre¶lenie nowego terminu zakoñczenia robót, który uwzglêdni okres niezbêdny do prawid³owego wykonania umowy, nie krótszy ni¿ okres stanowi±cy przerwê w wykonaniu umowy. O wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych wp³yn±æ na zmianê terminu Wykonawca musi poinformowaæ Zamawiaj±cego na zasadach okre¶lonych w umowie § 3. 4. W zakresie zmiany wynagrodzenia z powodu zmiany stawki podatku VAT, je¿eli zmieni± siê przepisy w tym zakresie, dotyczyæ bêdzie wynagrodzenia umownego, za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy. 5. W zakresie zmiany osób personelu kierowniczego wskazanych przez Wykonawcê, na wniosek Wykonawcy oraz w zakresie osób wskazanych przez Zamawiaj±cego do reprezentowania Zamawiaj±cego w sprawach dotycz±cych realizacji umowy. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 7. Zmiany, o której mowa w ust. 6 mo¿liwa bêdzie, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 8. W przypadku zmiany, o której w ust. 6 Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ wp³yw zmiany regulacji na koszty wykonania przedmiotowego zamówienia przedstawiaj±c stosowne dokumenty lub o¶wiadczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-12, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert nast±pi w dniu 12.03.2018 o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiaj±cego: Muzeum Mazowieckie w P³ocku 09-402 P³ock, ul. Tumska 8 pok. 204B. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Pani Marta Buss (dane kontaktowe: e-mail: biuro@pilamis.pl, tel. 42 278 22 63 od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 9-15.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 15 w P³ocku"
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespo³u Szkó³ Technicznych przy al. Kiliñskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Budowa drogi le¶nej na odcinku 1,9 km w Nadle¶nictwie Rokita, Le¶nictwo Rokita
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kra¶niku
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.