To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Kętrzyn: Świadczenie usług prawnych na rzecz Urzędu Miasta Kętrzyn
Numer ogłoszenia: 52308 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433086 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawnych na rzecz Urzędu Miasta Kętrzyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia Świadczenie usług prawnych na rzecz Urzędu Miasta Kętrzyn obejmuje: 1) 1. Świadczenie usług prawnych na rzecz Urzędu Miasta Kętrzyn obejmuje w szczególności: a) opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych dla potrzeb Rady Miejskiej, Burmistrza Miasta, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym. b) udzielanie porad prawnych, konsultacje i udzielanie opinii prawnych dla Rady Miejskiej, Burmistrza Miasta, Zastępcy Burmistrza Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta, Wydziałów Urzędu Miasta i samodzielnych stanowisk pracy w sprawach związanych z działalnością organów miasta oraz Urzędu Miasta, c) opiniowanie projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń, umów, decyzji itp.), d) współdziałanie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa, w tym występowanie z wnioskami do sądu, e) informowanie Burmistrza Miasta względnie Z-cę Burmistrza Miasta/Sekretarza Miasta/Skarbnika Miasta o zadaniach gminy wynikających z nowych lub znowelizowanych przepisów prawnych, f) zastępstwo prawne i procesowe w sprawach administracyjnych, cywilnych i karnych. g) udział w sesjach Rady Miejskiej, a w razie potrzeby zgłoszonej przez Zleceniodawcę, udział również w posiedzeniach Komisji Rady Miasta oraz w konsultacjach Burmistrza Miasta, przetargach, rozprawach administracyjnych oraz innych spotkaniach, h) udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę Miejską Kętrzyn, opiniowanie projektów tych umów i porozumień. i) wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza Miasta i jego Zastępcę oraz Sekretarza Miasta. 1) 2. W celu wypełniania powyższych obowiązków, Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: a) obecność co najmniej jednego, wskazanego i uzgodnionego z Zamawiającym radcy prawnego/adwokata/prawnika zagranicznego. W czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania urzędu, oraz prowadzenia jego spraw poza urzędem, wymaga się wyznaczenia jego imiennego zastępstwa (zamawiający dopuszcza możliwość wyznaczenia swoim zastępcą aplikanta radcowskiego /adwokackiego/prawnika zagranicznego), za każdorazową zgodą Zamawiającego. b) wyznaczony radcy prawny/adwokat/prawnik zagraniczny, będzie pełnił dyżury w siedzibie Zamawiającego 3 razy w tygodniu, 6 godzin dziennie, oraz na każde wezwanie Burmistrza Miasta, w ramach wskazanego powyżej limitu czasu. 1) 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca, oprócz świadczenia usług osobiście w siedzibie Zamawiającego w miejscu i czasie określonym w niniejszej umowie, zapewni bieżący kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu i telefonu. 1) 4. Swoje obowiązki Wykonawca wykonywać będzie w formie: a) pisemnych opinii (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej) sporządzanych na pisemne wnioski Przewodniczącego Rady Miejskiej, Przewodniczących Komisji Rady Miejskiej, Burmistrza Miasta, Zastępcy Burmistrza Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta, naczelników i kierowników Wydziałów Urzędu Miasta i samodzielnych stanowisk pracy. Opinie będą sporządzane w terminie 48 godzin od złożenia wniosku. b) w formie konsultacji w siedzibie Urzędu Miasta w trakcie pełnienia dyżuru. c) w formie obsługi prawnej sesji Rady Miejskiej. d) w formie negocjacji i konsultacji poza siedzibą Zamawiającego w terminie ustalonym z Burmistrzem względnie jego Zastępcą. 2) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera ogólne warunki umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO IZABELA JACYNO
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO IZABELA JACYNO
- Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Sikorski, ul. Mrongowiusza 6A/16, 10-537 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250302,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 278875,44
Oferta z najniższą ceną: 234684,00 / Oferta z najwyższą ceną: 429516,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Kętrzynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa dróg powiatowych nr 1584N na odcinku Winda-Jankowice i nr 1719N Jankowice-Ogródki-Wikrowo
- Dostawa pożywek, odczynników i innych materiałów laboratoryjnych
- Remont drogi gminnej nr 208101N (ulica Poznańska) i drogi gminnej nr 208086N (ulica Mazurska) w Kętrzynie
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- "Zakup ambulansu Typ B wraz z wyposażeniem medycznym dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dziedzińców Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
- Obsługa prawna Biura Planowania Budżetowego w okresie 2 lat
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Olsztynie.
- Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2025-2027
- Obsługa prawna w zakresie transakcji finansowych
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.