eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Ełk: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 52364 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PRO-MEDICA w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. NAZWA J.M. ILOŚĆ Pakiet 1 - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi I 1 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego Kg 120 2 Aktywator do poz. 1 L 30 Razem: Pakiet 2 - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi II 1 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych L 420 2 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z miarką L 20 3 Trójenzymatyczny preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi L 140 4 Gotowy trójenzymatyczny preparat w postaci piany L 18 Razem: Pakiet 3 - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi III 1 Mycie wstępne endoskopów L 200 2 Mycie i dezynfekcja endoskopów i instrumentów medycznych wrażliwych na wysokie temperatury L 500 3 Kwas aminooctowy do neutralizacji poz.2 L 12,5 4 Paski testowe do 2 poz Szt 720 Razem: Pakiet 4 - Dezynfekcja i mycie narzędzi maszynowe 1 Mycie alkaliczne L 50 2 Neutralizacja L 25 3 Środek do manualnej konserwacji narzędzi L 20,5 4 Preparat do automatycznych płuczek utensyli, misek L 60 Razem: Pakiet 5 - pielęgnacja narzędzi i sprzętu 1 Preparat narzędzi, sprzętu L 6 2 Roztwór myjący do gruntownego usuwania resztek L 5 Razem: Pakiet 6 - Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych 1 Dezynfekcja powierzchni L 100 2 Dezynfekcja powierzchni Kg 360 3 Preparat do dezynfekcji małych,trudnodostępnych powierzchni czystych L 1470 4 Preparat do dezynfekcji małych,trudnodostępnych powierzchni czystych ze spryskiwaczem L 30 5 Dezynfekcja powierzchni Kg 40 6 Dezynfekcja powierzchni Szt 13500 7 Dezynfekcja powierzchni Kg 2000 8 Dezynfekcja powierzchni L 16 9 Dezynfekcja powierzchni Kg 195 Razem: Pakiet 7 - Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych i powierzchni 1 Chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni Szt 50000 2 Opakowania zapobiegające wysychaniu wkładu do poz. 1 szt 50 3 Chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni Szt 30000 4 Opakowania zapobiegające wysychaniu wkładu do poz. 3 szt 10 Razem: Pakiet 8 - Odkażanie skóry 1 Odkażanie i odtłuszczanie skóry przed iniekcjami, punkcjami, operacjami bezbarwny L 412 2 Odkażanie i odtłuszczanie skóry przed iniekcjami, punkcjami, operacjami bezbarwny L 38 3 Odkażanie i odtłuszczanie skóry przed iniekcjami, punkcjami, operacjami barwiony L 400 Razem: Pakiet 9 - Odkażanie błon śluzowych i ran 1 Preparat do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej i gardła L 10 2 Chusteczki dezynfekcyjne-opakowanie uzupełniające 150 szt. Szt 16500 3 Opakowanie zapobiegające wysychaniu wkładu do poz.2 op 5 4 Preparat bezbarwny do dezynfekcji ran, błon śluzowych i skóry L 600 Razem: Pakiet 10 - Mycie i odkażanie ciała 1 Antybakteryjna emulsja myjaca do włosów i ciała L 10 2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała L 16 3 Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk L 200 Razem: Pakiet 11 - Mycie i odkażanie rąk 1 Odkażanie rąk L 1600 2 Mycie rąk Środek do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk; L 1200 3 Środek do pielęgnacji skóry rąk w postaci emulsji lub kremu. L 110 4 Dozowniki łokciowe Szt 100 Razem: Pakiet 12 - Kontrola procesów sterylizacji-wskaźniki 1 Testy do pary Szt 75000 2 Wieloparametrowe wskaźniki chemiczne do tlenku etylenu 500szt Szt 25000 3 Sprawdzian poprawności zgrzewu o wymiarach 176x90mm 250 szt Szt 750 4 Test skuteczności mycia mechanicznego w myjni - dezynfektor 100szt Szt 1600 Razem: Pakiet 13 - Kontrola procesów sterylizacji parowej i gazowej 1 Biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parowej w postaci fiolkowej Szt 1300 2 Ampułkowy biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji tlenkiem etylenu Szt 500 3 Zestaw testowy typu Bowie - Dick Szt 1010 Razem: Pakiet 14 - Maszynowa dezynfekcja i mycie endoskopów 1 Preparat przeznaczony do chemiczno - termicznej dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w urządzeniu myjąco - dezynfekującym z pompa dozującą L 288 2 Preparat przeznaczony do endoskopów i oprzyrządowania w procesie chemiczno - termicznym w urządzeniu myjąco - dezynfekującym z pompa dozującą L 144 Razem: Pakiet 15 - Pojemniki na odpady ostre 1 pojemność: 0,2L Szt 720 2 pojemność: 0,7l (płaskie) Szt 2400 3 Pojemność:1l Szt 7200 4 Pojemność:2l Szt 2400 5 Pojemność:20l Szt 300.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet 1 - 180,00 zł ( słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 2 - 850,00 zł ( słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 3 - 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych 00/100) Pakiet 4 - 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 - 20,00 zł ( słownie:dwadzieścia zł 00/100) Pakiet 6 - 1500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) Pakiet 7 - 450,00 zł ( słownie:czterysta pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 8 - 450,00 zł ( słownie:czterysta pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 9 - 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc zł 00/100) Pakiet 10 - 40,00 zł ( słownie: czterdzieści zł 00/100) Pakiet 11 - 2000,00 zł ( słownie: dwa tysiące zł 00/100) Pakiet 12- 350,00 zł ( słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 13- 480,00 zł ( słownie:czterysta osiemdziesiąt zł 00/100) Pakiet 14 - 800,00 zł ( słownie: osiemset zł 00/100) Pakiet 15- 500,00 zł ( słownie:pięćset zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust.1 pkt 2 SIWZ. Przy czym wartość zamówienia dla poszczególnych pakietów rozumiana jest jako: Pakiet 1 - 3500,00 zł słownie:trzy tysięce pięćset zł 00/100) Pakiet 2 - 20000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Pakiet 3 - 15000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100) Pakiet 4 - 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100) Pakiet 5 - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) Pakiet 6 - 27000,00 zł (słownie:dwadzieścia siedem tysięcy zł 00/100) Pakiet 7 - 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100) Pakiet 8 - 9000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100) Pakiet 9 - 17000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy zł 00/100) Pakiet 10 - 750,00 zł (słownie:siedemset zł 00/100) Pakiet 11 - 35000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100) Pakiet 12 - 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100) Pakiet 13 - 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100 Pakiet 14 - 14000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł 00/100) Pakiet 15 - 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1)Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych środków dezynfekcyjnych potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia ich właściwości oferowanych w danym Pakiecie. 2)Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania proponowanych preparatów były potwierdzone (oprócz ulotek informacyjnych) dokumentami z wykonania badań (w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 3)Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart charakterystyki substancji niebezpiecznych oferowanych produktów. 4)Zamawiający wymaga, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę na Pakiet I. Manualne mycie narzędzi i dezynfekcja poz. 1. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego, dołączenia pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka w/w preparatu do dezynfekcji inkubatorów (w postaci dokumentu wystawionego przez Instytut w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 5)Zamawiający wymaga, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę na Pakiet I. Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi I, Pakiet III poz.2 oraz na Pakiet XIV Maszynowa dezynfekcja i mycie narzędzi poz. 1-2., dołączenia pozytywnej opinii Firmy Olympus Optical Polska dotyczącej w/w preparatu (w postaci dokumentu wystawionego przez Firmę Olympus Optical Polska w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 6)Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że preparaty dezynfekcyjne posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terytorium RP oferowanych środków dezynfekcyjnych, bądź uprawnienie do wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, tj,: świadectwo rejestracji, wpis do Rejestru wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, deklarację zgodności, bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską; oraz że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 3) Uzupełniony wzór oferty. 4) Uzupełniony formularz dostaw.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;pok. 027/A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pok. 504.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.