Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-14
Ogłoszenie nr 523822-N-2020 z dnia 2020-03-14 r.
Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi; wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych; wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz stolarki drzwiowej w lokalach użytkowych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: MPGKiM Sp. z o.o. Siemianowice ŚląskiePostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
00051587900000, ul.
ul. Jana Pawła II
10
,
41-100
Siemianowice Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
327 605 200, e-mail
ratusz@um.siemianowice.pl, faks
327 605 280.
Adres strony internetowej (URL): www.siemoanowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi; wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych; wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz stolarki drzwiowej w lokalach użytkowych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie.
Numer referencyjny:
ZP-MPGKiM/20/III/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi; wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych; wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz stolarki drzwiowej w lokalach użytkowych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery (4) Części: 2.1. Część I - Zadanie I Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi wraz z wykonaniem koniecznych robót murowych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 45000000-7 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe Zakres prac obejmuje: Wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz montaż nawietrzaków okiennych w budynkach znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w ilości 580,00 m2, na co składa się wymiana stolarki okiennej w mieszkaniach 400,00 m2, wymiana stolarki na klatkach schodowych 180,00 m2 Uwaga: Wymiary z wykazu stolarki do wymiany (załącznika do przetargu) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Wykonawca zobowiązany jest do ich weryfikacji przed przystąpieniem do realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawiera: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 4 do SIWZ) Zakres i rodzaj robót budowlanych: - pomiar okien, - demontaż starych drewnianych okien, drzwi balkonowych i parapetów wraz z ich wywozem i utylizacją, - w razie konieczności przywrócenie otworu do pierwotnego wymiaru, -montaż wraz z regulacją nowych okien, drzwi balkonowych i parapetów zewnętrznych z blach powlekanych (parapety dostosowane kolorystyką do elewacji budynku i istniejących obróbek na budynku), a wewnętrznych PCV, przy zastosowaniu uchwytów stalowych ocynkowanych oraz kotew stalowych ocynkowanych odpowiednich do typu okien dostarczonych przez producenta okien, - uzupełnienie murów pod parapetami cegłą na zaprawie cementowo - wapiennej, - uszczelnienie okien i parapetów pianką montażową poliuretanową, - uszczelnienie styku parapetów zewnętrznych, wewnętrznych z ramami okiennych silikonem odpornym na zewnętrzne warunki atmosferyczne, - obrobienie okien-kompletna zaprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów okiennych oraz tynków pod parapetami, - uzupełnienie ubytków parapetów zewnętrznych betonowych, rolek z cegieł itp., - malowanie ościeży zewnętrznych w kolorze elewacji danego budynku, - w przypadku gdy wymiana stolarki okiennej odbywać się będzie w budynku, który jest ocieplony należy uzupełnić ościeża zewnętrzne w styropianie (w przypadku gdy zostanie naruszony) oraz wyprawę elewacyjną wraz z malowaniem w kolorze jakim jest dana elewacja czy ościeża. - zabezpieczenie placu budowy, w tym podłóg, elementów wyposażenia lokalu, a także np. chodnika pod budynkiem - sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. 2.2. Część 2 - Zadanie II Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 45000000-7 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45262500-6 Roboty murarskie i murowe Zakres prac obejmuje: Wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 1. Drzwi wejściowe do mieszkań wewnątrzklatkowe - 34 sztuk, 2. Drzwi pokojowe, kuchenne lub łazienkowe (z kratką wentylacyjną) - 3 sztuk, 3. Drzwi drewniane wejściowe do klatki schodowej 1 lub 2 skrzydłowe z naświetlem - 80,00 m2 Uwaga: Wymiary z wykazu stolarki do wymiany (załącznika do przetargu) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Wykonawca zobowiązany jest do ich weryfikacji przed przystąpieniem do realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 4 do SIWZ) Zakres i rodzaj robót budowlanych: - pomiar drzwi, - demontaż starych drzwi wraz z ich wywozem i utylizacją, - montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicą i kompletem okuć (klamki, zamki, itp.) wraz z dostosowaniem otworu, z wykonaniem robót murowych, (przyjąć niezbędne przemurowania przy ościeżach) wykonaniem nowego sklepienia drzwiowego w razie konieczności - uszczelnienie drzwi pianką montażową poliuretanową, - obrobienie drzwi-kompletna zaprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów drzwiowych, dostosowane wyglądem do elewacji budynku i istniejącej stolarki - malowanie ościeży wewnętrznych, - malowanie ościeży zewnętrznych w kolorze elewacji danego budynku, - zabezpieczenie placu budowy, w tym podłóg, elementów wyposażenia lokalu, a także np. chodnika pod budynkiem - sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. 2.3. Część 3 - Zadanie III Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz wymiana drzwi wejściowych w lokalach użytkowych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 45000000-7 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45262500-6 Roboty murarskie i murowe Zakres prac obejmuje: Wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wymianę witryn oraz wymianę drzwi wejściowych w lokalach użytkowych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 1. Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych - 20,00 m2 2. Wymiana witryn w lokalach użytkowych - 8 m2 (1 sztuka) 3. Wymiana drzwi wejściowych w lokalach użytkowych - 2,0 m2 (1 sztuka) Uwaga: Wymiary z wykazu stolarki do wymiany (załącznika do przetargu) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Wykonawca zobowiązany jest do ich weryfikacji przed przystąpieniem do realizacji. Zakres i rodzaj robót budowlanych: Dotyczy okien i witryn: - pomiar okien, - demontaż starych drewnianych okien i parapetów wraz z ich wywozem i utylizacją, - w razie konieczności przywrócenie otworu do pierwotnego wymiaru, -montaż wraz z regulacją nowych okien i parapetów zewnętrznych z blach powlekanych, a wewnętrznych PCV, przy zastosowaniu uchwytów stalowych ocynkowanych oraz kotew stalowych ocynkowanych odpowiednich do typu okien dostarczonych przez producenta okien, - uzupełnienie murów pod parapetami cegłą na zaprawie cementowo - wapiennej, - uszczelnienie okien i parapetów pianką montażową poliuretanową, - uszczelnienie styku parapetów zewnętrznych, wewnętrznych z ramami okiennych silikonem odpornym na zewnętrzne warunki atmosferyczne, - obrobienie okien-kompletna zaprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów okiennych oraz tynków pod parapetami, dostosowane wyglądem do elewacji budynku i istniejącej stolarki - uzupełnienie ubytków parapetów zewnętrznych betonowych, - malowanie ościeży wewnętrznych, - malowanie ościeży zewnętrznych w kolorze elewacji danego budynku, - w przypadku gdy wymiana stolarki okiennej odbywać się będzie w budynku, który jest ocieplony należy uzupełnić ościeża zewnętrzne w styropianie (w przypadku gdy zostanie naruszony) oraz wyprawę elewacyjną wraz z malowaniem w kolorze jakim jest dana elewacja czy ościeża. - zabezpieczenie placu budowy, w tym podłóg, elementów wyposażenia lokalu, a także np. chodnika pod budynkiem - sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. - zabezpieczenie placu budowy, w tym podłóg, elementów wyposażenia lokalu, a także np. chodnika pod budynkiem - montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicą i kompletem okuć (klamki, zamki, itp.) wraz z dostosowaniem otworu, z wykonaniem robót murowych, (przyjąć niezbędne przemurowania przy ościeżach) wykonaniem nowego sklepienia drzwiowego w razie konieczności Dotyczy drzwi: - pomiar drzwi, - demontaż starych drzwi wraz z ich wywozem i utylizacją, -montaż nowych drzwi z dostosowaniem otworu, z wykonaniem robót murowych, wykonaniem nowego sklepienia drzwiowego, - uszczelnienie drzwi pianką montażową poliuretanową, - obrobienie drzwi-kompletna zaprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów drzwiowych, - malowanie ościeży wewnętrznych, - malowanie ościeży zewnętrznych w kolorze elewacji danego budynku, - zabezpieczenie placu budowy, w tym podłóg, elementów wyposażenia lokalu, a także np. chodnika pod budynkiem - sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3, zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 4 do SIWZ) 2.4. Część 4 - Zadanie IV Wymiana stolarki okiennej balkonowej (drzwi tarasowe) na stolarkę o profilu aluminiowym w lokalu użytkowym przy ul. Chopina (Restauracja "Parkowa") znajdującego się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 45000000-7 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45262500-6 Roboty murarskie i murowe Zakres prac obejmuje: Wymianę stolarki okiennej balkonowej (drzwi tarasowe) na stolarkę o profilu aluminiowym w lokalu użytkowym przy ul. Chopina (Restauracja "Parkowa") znajdującego się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 1. Wymiana stolarki okiennej/balkonowej w lokalu użytkowym - 8,40 m2 Uwaga: Wymiary z wykazu stolarki do wymiany (załącznika do przetargu) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Wykonawca zobowiązany jest do ich weryfikacji przed przystąpieniem do realizacji. Zakres i rodzaj robót budowlanych: - pomiar stolarki, - demontaż starej stolarki wraz z jej wywozem i utylizacją, -montaż nowej stolarki wraz z ew. dostosowaniem otworu, z wykonaniem robót murowych, wykonaniem nowego sklepienia drzwiowego, - uszczelnienie stolarki pianką montażową poliuretanową, - obrobienie stolarki -kompletna zaprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów drzwiowych, - malowanie ościeży wewnętrznych, - malowanie ościeży zewnętrznych w kolorze elewacji danego budynku, -stolarka winna wyglądem nie odbiegać od pozostałej zamontowanej na budynku, - zabezpieczenie placu budowy, w tym podłóg, elementów wyposażenia lokalu, a także np. chodnika pod budynkiem - sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. - zabezpieczenie placu budowy, w tym podłóg, elementów wyposażenia lokalu, a także np. chodnika pod budynkiem - montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicą i kompletem okuć (klamki, zamki, itp.) wraz z dostosowaniem otworu, z wykonaniem robót murowych, (przyjąć niezbędne przemurowania przy ościeżach) wykonaniem nowego sklepienia drzwiowego w razie konieczności.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4, zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 4 do SIWZ)
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45421000-4 |
45420000-7 |
45262500-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-11-15
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-11-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Prowadzący postępowanie nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Prowadzący postępowanie nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
w odniesieniu do Części 1 zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 150.000,00 zł brutto każda ,które polegały na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
Uwaga:
- jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
- w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i kubaturowo roboty, o których mowa powyżej,
- w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w pkt 2- pkt 3.4. w Rozdziale V SIWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
W odniesieniu do Części 2 zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 30.000,00 zł brutto każda, które polegały na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
Uwaga:
- jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
- w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i kubaturowo roboty, o których mowa powyżej,
- w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w pkt 2- pkt 3.4. w Rozdziale V SIWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
W odniesieniu do Części 3 zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości wynoszącej co najmniej 40.000,00 zł brutto, która polegała na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
Uwaga:
- jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
- w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i kubaturowo roboty, o których mowa powyżej,
- w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w pkt 2- pkt 3.4. w Rozdziale V SIWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
W odniesieniu do Części 4 zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości wynoszącej co najmniej 20.000,00 zł brutto, która polegała na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
Uwaga:
- jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
- w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i kubaturowo roboty, o których mowa powyżej,
- w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w pkt 2- pkt 3.4. w Rozdziale V SIWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Prowadzący postępowanie przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Prowadzący postępowanie przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
w odniesieniu do Części 1 zamówienia:
Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, tj.
Wykaz, z którego wynika, że Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, które polegały na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie, a dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone składa wykonawca, który potwierdza spełnienie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie).
UWAGA:
- jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
- w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej,
- w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w pkt 2-3.4. w Rozdziale V SIWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
- W celu wykazania spełniania warunku z pkt 1.2.1. pkt 3) lit. b) rozdziału V SIWZ:
3.2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. Wykaz, z którego wynika, że wykonawca dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
a). Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
b). w odniesieniu do Części 2 zamówienia
- W celu wykazania spełniania warunku z pkt 1.2.2 ppkt 3 lit. a) rozdziału V SIWZ:
3.3. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, tj.
Wykaz, z którego wynika, że Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości wynoszącej co najmniej 30.000,00 zł brutto każda, które polegały na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie, a dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone składa wykonawca, który potwierdza spełnienie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie).
UWAGA:
- jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
- w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej,
w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w pkt 2-3.4. w Rozdziale V SIWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
- W celu wykazania spełniania warunku z pkt 1.2.2. pkt 3) lit. b) rozdziału V SIWZ:
3.4. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. Wykaz, z którego wynika, że wykonawca dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
a). Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
c). w odniesieniu do Części 3 zamówienia
- W celu wykazania spełniania warunku z pkt 1.2.3 ppkt 3 lit. a) rozdziału V SIWZ:
3.5. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, tj.
Wykaz, z którego wynika, że Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości wynoszącej co najmniej 40.000,00 zł brutto, która polegała na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie, a dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone składa wykonawca, który potwierdza spełnienie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie).
UWAGA:
- jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
- w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej,
w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w pkt 2-3.4. w Rozdziale V SIWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
- W celu wykazania spełniania warunku z pkt 1.2.2. pkt 3) lit. b) rozdziału V SIWZ:
3.6. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. Wykaz, z którego wynika, że wykonawca dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
a). Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
d). w odniesieniu do Części 4 zamówienia
- W celu wykazania spełniania warunku z pkt 1.2.3 ppkt 3 lit. a) rozdziału V SIWZ:
3.5. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, tj.
Wykaz, z którego wynika, że Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości wynoszącej co najmniej 20.000,00 zł brutto, która polegała na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie, a dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone składa wykonawca, który potwierdza spełnienie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie).
UWAGA:
- jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Prowadzący postępowanie rozumie roboty budowlane zrealizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa powyżej,
- w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej,
w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w pkt 2-3.4. w Rozdziale V SIWZ, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
- W celu wykazania spełniania warunku z pkt 1.2.2. pkt 3) lit. b) rozdziału V SIWZ:
3.6. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. Wykaz, z którego wynika, że wykonawca dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:
a). Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2018r. poz.1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r, poz. 65).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ, b) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ, Załącznik nr 1 do Oferty i Dodatek nr 3 do SIWZ, Załącznik nr 2 do Oferty. c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1. i pkt 3.4. rozdziału V SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, e) dokumenty dotyczące równoważności (jeżeli dotyczy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości:
dla części I - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych),
dla części II - 3.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych).
dla części III - 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych)
dla części IV - 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016r. , poz 359 ).
4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium:
a). przelew na rachunek bankowy Prowadzącego postępowanie (dotyczy pieniężnej formy wniesienia wadium) ING Bank Śląski 15 1050 1214 1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert
b). wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Prowadzącego postępowanie do kasy dyrekcji MPGKiM Sp. z o. o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 (przerwa od 8:45 do 9:30).
lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą).
5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: "Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie." ZP-MPGKiM/20/III/2020
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Prowadzącego postępowanie w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Prowadzącemu postępowanie pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Prowadzący postępowanie przechowuje na rachunku bankowym.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wysokośc kary umownej | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp, a także w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności przedstawionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (roboty zamienne nie powodujące rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w SIWZ oraz wynikającego z treści oferty) - w szczególności tj.: - konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - konieczność wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, - konieczność zmiany materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów bądź urządzeń. Przypadki opisane w ust. 2 lit. a) muszą być sprawdzone i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i/lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. b) zmiany zakresu części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - pod warunkiem, że zmiany te nie dotyczą tych części zamówienia, co do których Zamawiający w SIWZ zastrzegł obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawce, c) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, d) zmiana podwykonawcy lub udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia, będzie dopuszczalna jedynie na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, e) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy - terminy te mogą ulec przedłużeniu ze względu na: - wstrzymanie robót z przyczyn nie wynikających z winy stron niniejszej umowy, - przestoje i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego lub wprowadzenie przez Zamawiającego innych Wykonawców, - konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - wystąpienie robót zamiennych, o których mowa w lit. a), wpływających na zmianę terminu wykonania umowy, - wystąpienie robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ustawy PZP, wpływających na zmianę terminu wykonania umowy. Termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o czas, jaki wynika z zaistniałej sytuacji. f) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w umowie - może one ulec zmianie ze względu na: - zmiany ceny umowy (zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy) z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT - o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, - wystąpienie robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ustawy PZP, wpływających na zmianę wynagrodzenia, - wystąpienie robót zamiennych, o których mowa w lit. a), wpływających na zmianę wynagrodzenia. g) zmiany płatnika faktur, np. po otrzymaniu dofinansowania lub po uzyskaniu kredytu, h) zmiany osoby wskazanej w § 5 ust. 1 umowy, będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w pkt V ust. 1 pkt 1.2.3 SIWZ. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany osoby/osób wskazanych w § 4 ust. 1 pkt b). 3. W przypadku spełnienia przesłanek określonych w ust. 2 lit. a), na żądania Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek wykonać roboty zamienne. O konieczności wykonania robót zamiennych Zamawiający powiadamia Wykonawce w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia sporządza kosztorys wykonania robót zamiennych. Po zweryfikowaniu przez Inspektora Nadzoru kosztorysu wykonania robót zamiennych oraz jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego strony dokonają zmiany umowy. 4. Roboty zamienne mogą być także wykonane na pisemny wniosek Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, według zasad określonych w ust. 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-30, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część I - Zadanie I Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi wraz z wykonaniem koniecznych robót murowych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45421000-4, 45420000-7, 45262500-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wysokość kary umowne | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2 - Zadanie II Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45421000-4, 45421100-5, 45262500-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wysokość kary umowne | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część 3 - Zadanie III Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz wymiana drzwi wejściowych w lokalach użytkowych znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45421000-4, 45421100-5, 45262500-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wysokość kary umowne | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4 - Zadanie IV Wymiana stolarki okiennej balkonowej (drzwi tarasowe) na stolarkę o profilu aluminiowym w lokalu użytkowym przy ul. Chopina (Restauracja "Parkowa") znajdującego się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45421000-4, 45421100-5, 45262500-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wysokość kary umowne | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Siemianowicach Śląskich ul. Michałkowicka 15 w 2025 r.
- Sprzątanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w roku 2025
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.