Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-22
Opole: Konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Opole w roku 2013-2014
Numer ogłoszenia: 526306 - 2012; data zamieszczenia: 22.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole , ul. Groszowicka 10, 45-517 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4540541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/opole
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Opole w roku 2013-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja rowów melioracyjnych uszkodzonych i zamulonych -Oczyszczenie rowu polega na wydobyciu namułu z odłożeniem na pobocze lub uszkodzonych skarpach, rozplantowanie lub ubicie na poboczu lub na skarpie formowanie i wyrównanie zasypanych skarp, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu tj. skarpy oraz pobocza 0,5m od krawędzi skarpy. Pogłębianie i wyprofilowanie z zachowaniem spadków dna i skarp rowu zgodnie z określonymi w zleceniu parametrami. Oczyszczenie z namułu, roślinności oraz innych zanieczyszczeń przepustów w przebiegu konserwowanego rowu. -Hakowanie w ha, - hakowanie polega na usunięciu z dna rowu wszelkiej roślinności, gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń, umożliwiając swobodny spływ wody z rowu. -Koszenie w ha - koszenie polega na usunięciu roślinności miękkiej (trawy i chwasty wszelkiego rodzaju) z powierzchni rowu określonej w zleceniu w hektarach -Wykrzaczanie w ha - polega na usunięciu roślinności twardej tj. krzaków, podrostu, z pobocza na po-wierzchni pobocza rowu w odległości większej od 50 cm od skarpy rowu. -Usuwanie pni i drzew rosnących w rowach (karczowanie) Naprawa uszkodzonych przepustów lub wykonanie nowych. Naprawa polega na wyminie zniszczonych kręgów betonowych na rury z tworzyw sztucznych. Prawidłowe ułożenie rury z tworzywa sztucznego lub betonowych o średnicy od 0,4 m do 0,8m lub ułożenie rur w układzie okularowym. Zasypanie ułożonych rur ziemią z dokładnym ubiciem i uformowaniem grobli przejazdowej z kruszywa o grubości min 25 cm po zagęszczeniu, szerokości 150 cm i długości przepustu. Umocnienie skarp wlotu i wylotu z darniny, darniowanie na płask skarp wykopu przy wlocie i wylocie przepustu z przybiciem darniny kołkami lub zabezpieczenie przyczółków kołkami dębowymi o średnicy min 10 cm. Szczegóły wymagań w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ Przepusty muszą wytrzymać nacisk min 8 kN transportu wywożącego drewno z lasu. Przewiduje się możliwość wykorzystania sprawnej części betonowych kręgów odzyskanych z remontowanych przepustów. Zasady wykonania robót jak przy przepustach z tworzywa sztucznego Przewidywany zakres robót przepusty O 40 cm 5 m ; O 50 cm 5 m; O 60 cm 5 m; O 80 cm 5 m. -Mogą wystąpić inne nieprzewidziane w momencie sporządzania niniejszej specyfikacji prace konserwacyjne na rowach melioracyjnych. -Mogą wystąpić również inne nieprzewidziane parametry rowów i przepustów. Prace nieprzewidziane i posiadające inne parametry niż wyszczególnione wyceniane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, kalkulacji własnej wg stawki podanej w ofercie. Rozliczenie zamówienia następować będzie na podstawie kosztorysów powykonawczych wykonanych na podstawie parametrów rowów i cen podanych w formularzu ofertowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Szer. Dna w cm zamulenie do 30 cm głębokość do 1.00 m Do 40 - 41-60 2100 61-80 5300 81-100 200 101-120 - 121-140 - 141-160 500 181-200 600 Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP. szer. Dna zamulenie do 30 cm głebokość do 1.50 m Do 40 - 41-60 1800 61-80 2200 81-100 100 101-120 800 141-160 800 161-180 1500 181-200 500 Usuwanie krzewów 2ha Wykoszenie roślinności miękkiej 1ha Hakowanie 5 ha Udrożnienie przepustów O 60 zamulenie do 1/2- 150m Naprawa lub budowa nowego przepustu O 0,50 - 10szt x 6,0 m
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 11 Wadium 11.1 Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium - art.45 Ustawy PZP w wysokości. na całość zamówienie 4500,00 zł na rachunek bankowy Nadleśnictwa Opole: BGŻ S.A. O_Opole 26203000451110000000433130, z dopiskiem Konserwacja Rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Opole w 2012-2014 roku S-2710-10_12. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie otwarcia ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium złożone w innej formie zgodnej z art. 45 Ustawy PZP uznaje się za skuteczne, jeżeli zostaje złożone w kasie Nadleśnictwa Opole nie później w chwili składania oferty. Z treści wadium złożonego w formie niepieniężnej powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a - 5 Ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykazem zrealizowanych prac, których przedmiotem były prace melioracyjne (konserwacja rowów melioracyjnych na terenach leśnych, budowa przepustów, konserwacja cieków wodnych) na kwotę co najmniej 250 000, w okresie 5-cio letnim, a w przypadku prowadzenia działalności w okresie krótszym jak 5 lat w okresie prowadzenia działalności gospodarczej. Załącznik nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, ze dysponuje osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i wiedzę do wykonania zamówienia Załącznik nr 5
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, zaświadczeniem z banku w którym posiada rachunek, że posiada na koncie środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000zł. Załącznik nr 6
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/opole/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego:
PGL LP Nadleśnictwo Opole
ul. Groszowicka 10
45-517 Opole
pok nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 08:30, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Opole ul. Groszowicka 10 45-517 Opole sekretariat pok nr 12 I pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Budowa ul. Nowej w Studziankach
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Borętach w gminie Lichnowy
- Remont drogi gminnej nr 292956K w km od 0+000 do 0+276 w miejscowości Muszyna, gmina Muszyna
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.