eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławObsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-24

Wrocław: Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 527172 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu z podziałem na zadania: Zadanie 1 Pomoc prawna świadczona na rzecz: 1.komórek organizacyjnych Pionu Dyrektora Oddziału w skład którego wchodzą : A.Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych, B.Stanowisko ds. Informacji Niejawnych, C.Stanowisko ds. Systemu Zarządzania Jakością, D.Stanowisko ds. Komunikacji Społecznej, E.Wydział Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego, F.Stanowisko ds. BHP i Ppoż.; 2.komórek organizacyjnych Pionu Zastępcy Dyrektora Oddziału ds. Realizacji Inwestycji w skład którego wchodzą: A.Wydział Realizacji Inwestycji, B.Wydział Zamówień Publicznych; 3.komórek organizacyjnych Pionu Zastępcy Dyrektora Oddziału ds. Przygotowania Inwestycji w skład którego wchodzą: A.Wydział Dokumentacji; Zadanie 2 Pomoc prawna świadczona na rzecz komórek organizacyjnych pionu Ekonomiczno - Finansowego w skład którego wchodzą: A.Wydział Finansowo-Księgowy B.Wydział Administracji i Zaplecza Technicznego C.Stanowisko ds. informatyki Zadanie 3 Pomoc prawna świadczona na rzecz: 1.komórek organizacyjnych Pionu Zarządzania Drogami i Mostami w skład którego wchodzą: A.Wydział Dróg, B.Wydział BRD i Zarządzania Ruchem, C.Wydział Uzgodnień, D.Wydział Mostów, E.Rejon w Głogowie, F.Rejon w Kłodzku, G.Rejon w Legnicy, H.Rejon w Lubaniu, I.Rejon w Oleśnicy, J.Rejon w Wałbrzychu, K.Rejon w Wołowie, L.Rejon we Wrocławiu; 2.komórek organizacyjnych Pionu Przygotowania Inwestycji w skład którego aktualnie wchodzą: A.Wydział Planowania, B.Wydział Nieruchomości, C.Wydział Sieci Drogowej, 3.komórek organizacyjnych Pionu Technologii w skład którego aktualnie wchodzą następujące komórki; A.Wydział Technologii B.Stanowisko ds. jakości.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 25% wartości zamówienia podstawowego, miedzy innymi w przypadku konieczności uzupełnienia potencjału kadrowego Wykonawcy, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, wydłużającej się procedury w następnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: Zadanie 1 I)wymagana liczba osób: 1; II)minimalne kwalifikacje zawodowe, wiedza i doświadczenie: 1)kwalifikacje zawodowe: radca prawny lub adwokat posiadający uprawnienia radcy prawnego lub adwokata oraz posiadający aktualny wpis odpowiednio na listę radców prawnych lub adwokatów. 2)wiedza: znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC, ustawy prawo zamówień publicznych i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji prowadzonych przez Zamawiającego. 3)doświadczenie: a)minimum 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych na rzecz podmiotów administracji publicznej b)minimum 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych w zakresie funkcjonowania i organizacji centralnego organu administracji rządowej, prowadzenia spraw pracowniczych przed sądem pracy także w sprawach uwzględniających stosunek pracy nawiązany na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, procesu realizacji inwestycji przez zarządców dróg krajowych lub wojewódzkich. Wymóg doświadczenia będzie spełniony jeżeli ww. osoba świadczyła usługi prawnicze jako radca prawny lub adwokat lub prawnik na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej w kancelarii Radcy prawnego, spółce cywilnej, jawnej, partnerskiej, komandytowej o których mowa w art. 8 ust.1 ustawy o radcach prawnych lub kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółce cywilnej, jawnej, komandytowej partnerskiej o których mowa w art.4a ust.1 ustawy o adwokaturze. Zadanie 2 I)wymagana liczba osób: 1; II)minimalne kwalifikacje zawodowe, wiedza i doświadczenie: 1)kwalifikacje zawodowe: radca prawny lub adwokat posiadający uprawnienia radcy prawnego lub adwokata oraz posiadający aktualny wpis odpowiednio na listę radców prawnych lub adwokatów. 2)wiedza: znajomość ustawy o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu postępowania cywilnego; 3)doświadczenie: a)minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych w zakresie prowadzenia windykacji należności b)minimum 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych w zakresie windykacji należności z tytułów budżetowych, dochodów własnych oraz kar i opłat wynikających z Ustawy o drogach publicznych. Wymóg doświadczenia będzie spełniony jeżeli ww. osoba świadczyła usługi prawnicze jako radca prawny lub adwokat lub prawnik na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej w kancelarii Radcy prawnego, spółce cywilnej, jawnej, partnerskiej, komandytowej o których mowa w art. 8 ust.1 ustawy o radcach prawnych lub kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółce cywilnej, jawnej, komandytowej partnerskiej o których mowa w art.4a ust.1 ustawy o adwokaturze. Zadanie 3 I)wymagana liczba osób: 4; II)minimalne kwalifikacje zawodowe, wiedza i doświadczenie: 1)kwalifikacje a.radca prawny posiadający uprawnienia radcy prawnego oraz posiadający aktualny wpis na listę radców prawnych: 3 osoby b.adwokat posiadający uprawnienia adwokata oraz posiadający aktualny wpis na listę adwokatów: 1 osoba. 2)wiedza (każdej ze wskazanych wyżej osób): znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, a także ustawy o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i zarządzania drogami prowadzonych przez zarządcę dróg krajowych lub wojewódzkich. 3)doświadczenie (każdej ze wskazanych wyżej osób): a)minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych na rzecz administracji publicznej b)minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych związanych z działalnością zarządców dróg publicznych krajowych lub wojewódzkich w zakresie przygotowania, realizacji oraz zarządzania i utrzymania dróg stosownie do ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115) polegających na wykonywaniu następujących czynności: -prowadzenie spraw administracyjnych lub spornych związanych z przygotowaniem inwestycji, -sporządzaniu opinii prawnych związanych z zakresem przygotowaniu inwestycji lub zarządzania drogami, -prowadzenia spraw związanych z ochroną pasa drogowego w tym decyzjami administracyjnymi. Wymóg doświadczenia będzie spełniony jeżeli ww. osoby świadczyły usługi prawnicze jako radca prawny lub adwokat lub prawnik na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej w kancelarii Radcy prawnego, spółce cywilnej, jawnej, partnerskiej, komandytowej o których mowa w art. 8 ust.1 ustawy o radcach prawnych lub kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółce cywilnej, jawnej, komandytowej partnerskiej o których mowa w art.4a ust.1 ustawy o adwokaturze Uwaga: doświadczenie o którym mowa w pkt. 7.2.3.b) ppk. II.3. (odpowiednio dla każdego zadania) będzie liczone w następujący sposób: jeżeli wskazana osoba wykonywała usługę w tym samym czasie na rzecz różnych Zamawiających to doświadczenie w takim przypadku nie będzie się sumowało.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.3.1. lub zastępujący je dokument o którym mowa w pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6.Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów. 6.1.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt 1. a także zobowiązania o którym mowa w pkt 2. które muszą być złożone w formie oryginału), należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 2. , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 6.3.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski . 7.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt 1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) składa dowolny Wykonawca lub dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. c) oświadczenie wymienione w sekcji III.4.2. pkt. 1 i dokumenty wymienione w sekcji III.4.2. pkt. 2 albo odpowiadające im określone w sekcji III.4.3.1., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie sekc. III.3.4. pkt. II.3.b dla danego zadania - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a)zakresu przedmiotu umowy lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy takich jak zmiana ilości komórek organizacyjnych na rzecz, których świadczona jest usługa, zmiany organizacyjne w GDDKiA, zmiana terminu, miejsca lub czasu realizacji umowy wraz ze stosowną (proporcjonalną do wprowadzonej zmiany) korektą wynagrodzenia; b)regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; c)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; d)konieczność zmiany osób, o których mowa w § 2 ust. 3, 17 i 18; e)zmiany personelu Wykonawcy, zakresu prac powierzonych Podwykonawcom, zmiany Podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śl. 186 pok. 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śl. 186 pok. 106..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoc prawna świadczona na rzecz: 1.komórek organizacyjnych Pionu Dyrektora Oddziału w skład którego wchodzą : A.Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych, B.Stanowisko ds. Informacji Niejawnych, C.Stanowisko ds. Systemu Zarządzania Jakością, D.Stanowisko ds. Komunikacji Społecznej, E.Wydział Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego, F.Stanowisko ds. BHP i Ppoż.; 2.komórek organizacyjnych Pionu Zastępcy Dyrektora Oddziału ds. Realizacji Inwestycji w skład którego wchodzą: A.Wydział Realizacji Inwestycji, B.Wydział Zamówień Publicznych; 3.komórek organizacyjnych Pionu Zastępcy Dyrektora Oddziału ds. Przygotowania Inwestycji w skład którego wchodzą: A.Wydział Dokumentacji;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie sekc. III.3.4. pkt. II.3.b zadanie 1 - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoc prawna świadczona na rzecz komórek organizacyjnych pionu Ekonomiczno - Finansowego w skład którego wchodzą: A.Wydział Finansowo-Księgowy B.Wydział Administracji i Zaplecza Technicznego C.Stanowisko ds. informatyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie sekc. III.3.4. pkt. II.3.b zadanie 2 - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoc prawna świadczona na rzecz: 1.komórek organizacyjnych Pionu Zarządzania Drogami i Mostami w skład którego wchodzą: A.Wydział Dróg, B.Wydział BRD i Zarządzania Ruchem, C.Wydział Uzgodnień, D.Wydział Mostów, E.Rejon w Głogowie, F.Rejon w Kłodzku, G.Rejon w Legnicy, H.Rejon w Lubaniu, I.Rejon w Oleśnicy, J.Rejon w Wałbrzychu, K.Rejon w Wołowie, L.Rejon we Wrocławiu; 2.komórek organizacyjnych Pionu Przygotowania Inwestycji w skład którego aktualnie wchodzą: A.Wydział Planowania, B.Wydział Nieruchomości, C.Wydział Sieci Drogowej, 3.komórek organizacyjnych Pionu Technologii w skład którego aktualnie wchodzą następujące komórki; A.Wydział Technologii B.Stanowisko ds. jakości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie sekc. III.3.4. pkt. II.3.b zadanie 3 - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.