Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Zegrze: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia
przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO)
Numer ogłoszenia: 5276 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 , ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883888, faks 22 6883868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.army.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia realizowana przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne zwane dalej SUFO, w całodobowym systemie zmianowym, a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z osiąganiem gotowości do podjęcia działań, mobilizacji, wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i wojny na rzecz WKU Wyszków.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, udzielenie Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju pracy, jak te które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 100,00 zł. (słownie: dwa tysiące sto zł) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu środków do Zamawiającego). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a. w pieniądzu - przelewem na nieoprocentowane konto w banku: NBP O/Okręgowy Warszawa nr konta 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z póz. zm.) w kasie Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 12 niniejszego Rozdziału, bez potwierdzania tych okoliczności, b. termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c. miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku oferty wspólnej gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, musi być wystawiona na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Opis spełniania warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada Aktualną Koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydaną na podst. ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis spełniania warunków: 1)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonywał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi w zakresie stałej lub bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wykonywanej przez co najmniej przez 12 miesięcy o wartości rocznej , nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie 2)Oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis spełniania warunków: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. dysponuje odpowiednią ilością pracowników ochrony zapewniającą ciągłość realizacji usług, pomimo urlopów czy absencji chorobowej, przy zachowaniu obowiązujących przepisów, zwłaszcza prawa pracy, którzy posiadają: portier posiada upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności ZASTRZEŻONE lub wyższej, w zakresie którym informacje te są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, oraz przeszły przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych; zadanie: obsługa interesantów, weryfikacja uprawnień do wejścia/wjazdu na obiekt chroniony, wydawanie i przyjmowanie kluczy użytku bieżącego, zamykanie po godzinach pracy i przekazanie kluczy od obiektu WKU na przechowanie do Agencji Ochrony za pokwitowaniem ich odbioru w książce ewidencji kluczy oraz pobieranie kluczy z Agencji Ochrony w celu otwarcia obiektu WKU; wyposażeni w radiotelefon, latarkę, indywidualne środki ochrony przed skażeniami (maska p. gazowa) oraz opatrunek osobisty; koordynator posiada licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia; poświadczenie bezpieczeństwa osobowego umożliwiające dostęp do informacji niejawnej oznaczonej klauzulą co najmniej POUFNE; zmotoryzowana grupa interwencyjna nie wchodzi w skład służby ochronnej obiektu; w składzie min. 2 pracowników, wyposażonych w pistolety lub pistolety maszynowe w gotowości do działania od otrzymania sygnału z obiektu w czasie: w dzień do 15 minut w godzinach od 600 do 1900, z dojazdem do miejsca ogłoszenia alarmu (akcji na ochranianym terenie). w nocy do 10 minut w godzinach od 1900 do 600, z dojazdem do miejsca ogłoszenia alarmu (akcji na ochranianym terenie). b.Spełnia wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone z wyłączeniem możliwości przetwarzania tych informacji w użytkowanych przez siebie obiektach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (wg wzoru zał. nr 5) 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia:
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy , Formularz cenowy , Pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla stron postanowienia realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącej zał. nr 11 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp (Dz. U. z 2010r. Nr 133, poz. 759.) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: możliwości zmiany sposobu ochranianych obiektów (poszerzenie, zmniejszenie usług), w sytuacji reorganizacji systemu ochrony Jednostek zmiany dyslokacji ochranianych jednostek wojskowych (obiektów) lub ich likwidacji przy zachowaniu ogólnych warunków umowy. 3. W przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie zmiany podatku VAT na usługi objęte umową. 4. Zmiany podyktowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 5. W przypadku zmiany danych lub przekształcenia Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 6. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneksu) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4809
ul. Juzistek 2
05-131 Zegrze
budynek 220 pokój 318A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 09:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć do dnia 11.01.2013r. do godz. 0900 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 321 - kancelaria jawna (budynek nr 220). 2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się dzień i godzinę zarejestrowania w kancelarii jawnej - pokój nr 321, budynek nr 220. Dla ofert wysłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby (kancelarii jawnej) Zamawiającego. 3. W związku ze specyfiką funkcjonowania Zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa, czas jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki , do miejsca złożenia oferty wynosi nie mniej niż 45 minut. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert. 4. Zamawiający informuje, iż godziny urzędowania Urzędu Pocztowego w Zegrzu są następujące: - poniedziałek, środa, piątek - od godz. 1200 do godz. 1900 - wtorek, piątek - od godz. 0800 do godz. 1500.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Wynajem strzelnic cywilnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Utrzymanie w ciągłym ruchu urządzeń, sieci wodociągowych, stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnych, oczyszczalni ścieków, kolektorów odpływowych na terenie kompleksu wojskowego Celestynów
- Konserwacja i utrzymanie kompleksu sportowego na terenie Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu.
- Konserwacja, serwis bieżący i usuwanie awarii urządzeń wodociągowych i hydroforni w obiektach administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu.
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.