Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-26
Ogłoszenie nr 540014889-N-2020 z dnia 26-01-2020 r.
Środa Wielkopolska:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 504504-N-2020
Data: 20/01/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 30856000000000,
ul. Żwirki i Wigury
10,
63-000
Środa Wielkopolska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 854 032, e-mail
kontakt@szpitalsredzki.pl, faks
612 853 645.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalsredzki.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw asortymentu, wyspecyfikowanego w załączniku nr 1 do SIWZ, według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: część 1: preparaty dezynfekcyjne skóry, błon śluzowych oraz ran - dostarczany asortyment klasyfikowany jest jako: produkt leczniczy, wyrób medyczny, produkt biobójczy; część 2: artykuły do sterylizacji; część 3: preparaty dezynfekujące. Oferowany asortyment musi spełniać wymogi określone przepisami prawa, dla danego rodzaju produktów, a w szczególności wymagania: ustawy z dnia 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zmianami), ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2019 r., poz. 175 ze zmianami), ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231). Płatność za sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczanej do Zamawiającego z każdą dostawą. Wykonawca dołączy fakturę VAT w następujący sposób
(warianty opcjonalne): a) oryginał oraz kopię - przy realizacji dostawy oraz przekaże pocztą elektroniczną, b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Termin płatności każdej faktury ustala się na 60 dni i jest on liczony od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne, Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przy czym udowodnienie równoważności każdorazowo spoczywa na Wykonawcy, a o fakcie równoważności decyduje Zamawiający. Podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości asortymentu, jaki zamierza zamówić Zamawiający mają charakter szacunkowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej ilości asortymentu przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający deklaruje, że zrealizuje 80 % dostaw określonych w załączniku.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw asortymentu, wyspecyfikowanego w załączniku nr 1 do SIWZ, według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części: część 1: preparaty dezynfekcyjne skóry, błon śluzowych oraz ran - dostarczany asortyment klasyfikowany jest jako: produkt leczniczy, wyrób medyczny, produkt biobójczy; część 2: artykuły do sterylizacji; część 3: preparaty dezynfekujące; część 4: preparaty dezynfekujące (chusteczki). Oferowany asortyment musi spełniać wymogi określone przepisami prawa, dla danego rodzaju produktów, a w szczególności wymagania: ustawy z dnia 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zmianami), ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2019 r., poz. 175 ze zmianami), ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231). Płatność za sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, dostarczanej do Zamawiającego z każdą dostawą. Wykonawca dołączy fakturę VAT w następujący sposób
(warianty opcjonalne): a) oryginał oraz kopię - przy realizacji dostawy oraz przekaże pocztą elektroniczną, b) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Termin płatności każdej faktury ustala się na 60 dni i jest on liczony od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne, Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przy czym udowodnienie równoważności każdorazowo spoczywa na Wykonawcy, a o fakcie równoważności decyduje Zamawiający. Podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości asortymentu, jaki zamierza zamówić Zamawiający mają charakter szacunkowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej ilości asortymentu przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający deklaruje, że zrealizuje 80 % dostaw określonych w załączniku.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-01-28, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-01-30, godzina: 11:00,
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr:
4
Nazwa:
Preparaty dezynfekujące (chusteczki)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykaz asortymentu wchodzącego w skład danej części określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 38910000-7, 33191000-5 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Środa Wielkopolska
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku wielofunkcyjnego na żłobek
- Przebudowa dróg gminnych w rejonie ul. Za Strzelnicą wraz z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Środzie Wielkopolskiej (etap II)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.