Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-19
Ogłoszenie nr 540066905-N-2020 z dnia 19-04-2020 r.
Tyszowce:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 531244-N-2020
Data: 15/04/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Tyszowce, Krajowy numer identyfikacyjny 95036905000000,
ul. ul. 3 Maja
8,
22-630
Tyszowce, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
084 661 93 15, e-mail
tyszowce@tyszowce.pl, faks
084 661 21 29.
Adres strony internetowej (url): umtyszowce.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.5
W ogłoszeniu jest:
Oferty należy składać do dnia 30 kwietnia 2019 r. do godz. 11 00 w siedzibie zamawiającego, Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22- 630 Tyszowce. do skrzynki pocztowej umieszczonej przed wejściem do Urzędu Miejskiego, po uprzednim telefonicznym poinformowaniu o złożeniu oferty, poprzez domofon lub telefonicznie na numer telef. 84 66 19315. Pracownik Urzędu Miejskiego poświadczy pisemnie fakt złożenia oferty wraz z adnotacją o godzinie jej złożenia. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2019 r. do godz. 11 10 w siedzibie zamawiającego , w sali narad. Urząd Miejski, ul. 3 Maja 8, 22- 630 Tyszowce , Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia . Po otwarciu ofert zamawiający podaje nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cenę, a także zawarte w ofercie: termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności. Otwarcie ofert jest jawne. Z uwagi na istniejąca sytuację epidemiczną ogranicza się możliwość fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert z jednoczesnym zapewnieniem transmisji online. Przeprowadzona będzie transmisja on-line z otwarcia ofert, którą będzie można oglądać na kanale youtube Urzędu Miejskiego w Tyszowcach https://www.youtube.com/channel/UC8Ws9jRzfbP8PbcYjdzpS1g Informacje z otwarcia ofert zostaną opublikowane na stronie internetowej zamawiającego zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej "RODO", informuję, że: - w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. - podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie będą profilowane. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tyszowce; -w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach- Panem Wojciechem Bajem, oraz pod adresem e-mail: tyszowce@tyszowce.pl, tel. 84 66 19 315 -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. l lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego / Termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w miejscowości Tyszowce / prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego -odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp": Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; -obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa wart. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty należy składać do dnia 30 kwietnia 2020 r. do godz. 11 00 w siedzibie zamawiającego, Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22- 630 Tyszowce. do skrzynki pocztowej umieszczonej przed wejściem do Urzędu Miejskiego, po uprzednim telefonicznym poinformowaniu o złożeniu oferty, poprzez domofon lub telefonicznie na numer telef. 84 66 19315. Pracownik Urzędu Miejskiego poświadczy pisemnie fakt złożenia oferty wraz z adnotacją o godzinie jej złożenia. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2019 r. do godz. 11 10 w siedzibie zamawiającego , w sali narad. Urząd Miejski, ul. 3 Maja 8, 22- 630 Tyszowce , Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia . Po otwarciu ofert zamawiający podaje nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cenę, a także zawarte w ofercie: termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności. Otwarcie ofert jest jawne. Z uwagi na istniejąca sytuację epidemiczną ogranicza się możliwość fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert z jednoczesnym zapewnieniem transmisji online. Przeprowadzona będzie transmisja on-line z otwarcia ofert, którą będzie można oglądać na kanale youtube Urzędu Miejskiego w Tyszowcach https://www.youtube.com/channel/UC8Ws9jRzfbP8PbcYjdzpS1g Informacje z otwarcia ofert zostaną opublikowane na stronie internetowej zamawiającego zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej "RODO", informuję, że: - w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. - podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie będą profilowane. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tyszowce; -w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach- Panem Wojciechem Bajem, oraz pod adresem e-mail: tyszowce@tyszowce.pl, tel. 84 66 19 315 -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. l lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego / Termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w miejscowości Tyszowce / prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego -odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp": Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; -obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa wart. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.