Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-21
Ogłoszenie nr 540199929-N-2019 z dnia 21-09-2019 r.
Gdynia:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 594084-N-2019
Data: 12/09/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 19050215100000,
ul. ul. Żwirki i Wigury
14,
81-394
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 660 88 11, e-mail
biuro@pogotowie.gdynia.pl, faks
(058) 660 88 12.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.gdynia.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Data 2019-09-23, godzina 14:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data 2019-09-30, godzina 14:00
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont budynku nr 42 Gdynia ul. Dickmana 10
- Remont schodów zewnętrznych przy budynku nr 277 WOMP Gdynia
- SUKCESYWNE DOSTAWY POJEMNIKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA ODPADY MEDYCZNE DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Meble do pomieszczeń Dziekanatu na Wydziale Informatyki
- DOSTAWĘ TŚM WRAZ ZE SZKOLENIEM Z ICH UŻYCIA NA ZABEZPIECZENIA EKSPLOATACJI POJAZDÓW PODWODNYCH SAAB SEAEYE FALCON
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.