Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 540322-N-2017 z dnia 2017-06-27 r.
Gmina Przytoczna: Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt w formule "zaprojektuj, wybuduj i wyposaż" pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytoczna, krajowy numer identyfikacyjny
21096682300000, ul.
ul. Rokitniańska
4
,
66340
Przytoczna, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0-95 7494310, , e-mail
zca@przytoczna.pl, , faks
095 748 91 13.
Adres strony internetowej (URL): www.przytoczna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.przytoczna.bip.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przytoczna.bip.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający będzie przyjmować oferty w formie pisemnej: - złożone bezpośrednio w sekretariacie Zamawiającego, czas urzędowania sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 do 15.30 lub - przesłane drogą pocztową
Adres:
Urząd Gminy Przytoczna ul. Rokitniańska 4, sekretariat - pokój nr 11 66-340 Przytoczna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna"
Numer referencyjny:
WG-I.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule: "zaprojektuj, wybuduj i wyposaż" pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2014 - 2020, zgodnie z : - Programem funkcjonalno - użytkowym dla inwestycji pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna", stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, - Szacunkowym zbiorczym zestawieniem kosztów prac projektowych, robót budowlanych i wyposażenia dla inwestycji pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna", stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, - Decyzją nr 7/2017 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego z dnia 10 maja 2017 r. ustalającą warunki lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie przebudowy wraz z rozbudową przedszkola oraz przebudowy drogi gminnej na terenie działki o nr ewid. 261 i części terenu działek o nr ewid. 216 i 260 położonych w obrębie Przytoczna, Gmina Przytoczna, stanowiącą Załącznik nr 12 do SIWZ, - Specyfikacją techniczną elementów wyposażenia dostarczonych w ramach zadania pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna", stanowiącą Załącznik nr 11 do SIWZ, - Projektem koncepcyjnym dla inwestycji pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna przy ul. Parkowej 7, gmina Przytoczna", stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej polegające na wykonywaniu następujących prac: - pozyskanie niezbędnych warunków technicznych włączenia, - przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko dla inwestycji, - uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (Zamawiający dla niniejszej inwestycji uzyskał decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (Załącznik nr 12), jednakże Wykonawca zweryfikuje możliwość jej wykorzystania, a w przypadku rozbieżności wystąpi o jej zmianę bądź też o nową decyzję); - sporządzenie dokumentacji geologicznej, - opracowanie projektów budowlanych wielobranżowych (w 7 egz.), uwzględniających konieczność przebudowy istniejących lub budowę nowych przyłączy infrastruktury technicznej, tj. kanalizacji sanitarnej, wody, gazu i energii elektrycznej, odprowadzenie wód opadowych do istn. kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ul. Parkowe oraz przebudowę istniejącej niezinwentaryzowanej kanalizacji deszczowej; (Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej winien obejmować roboty budowlane zgodnie z pkt 1. lit. c) rozdziału III SIWZ, - opracowanie projektów wykonawczych wielobranżowych (7 egz.), - projekt zagospodarowania terenu i kompleksowy projekt zieleni (7 egz.), wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego zgody na wycinkę drzew i krzewów niezbędnych do realizacji inwestycji, - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż (4 egz.), - opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów dla wszystkich branż (w 4 egz.), - opracowanie projektu technologii kuchni (w 4 egz.), wraz z uzyskaniem pozytywnej opinii PSSE w Międzyrzeczu, - wizualizacja 3D obiektu wraz z budynkiem i zagospodarowaniem terenu (w 4 egz.), - wersja elektroniczna w/w opracowań - 2 egz. Uwaga! Na każdym etapie prac projektowych, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu wstępnego celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego nie rzadziej niż co dwa tygodnie. Dokumentacja projektowa winna obejmować komplet uzgodnień branżowych, uzgodnień z zarządcą dróg, opinii wymaganych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności opinii w zakresie ochrony przeciw pożarowej i sanitarnej dla całości obiektu. b) uzyskanie pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego oraz pobranie w imieniu Zamawiającego dziennika budowy, c) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) rozbudowę budynku przedszkola o dwie kondygnacje naziemne o szacowanej powierzchni użytkowej około 885 m2, planowana powierzchnia zabudowy około 1240 m2, - wykonanie robót ziemnych, fundamentów, ścian fundamentowych, izolacji, stropów, ścian murowanych, ścianek działowych, dachu, tynków, stolarki okiennej i drzwiowej, robót malarskich i wykończeniowych, montaż urządzenia dźwigowego, wykonanie podłóg i posadzek, wykonanie elewacji, cokołów, elementów zewnętrznych, elementów ślusarsko-kowalskich; - w przypadku podłóg winylowych należy przed przekazaniem budynku inwestorowi wykonać gruntowne mycie posadzek maszynowe z nałożeniem ponownej warstwy powłoki na bazie poliuretanowej, zgodnie z wytycznymi producenta podłóg, dodatkowo w okresie gwarancji Wykonawca wykona 1 raz w roku gruntowną konserwację podłóg winylowych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, hydrantowej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji gazowej, instalacji c.o., instalacji wentylacji, instalacji elektro-energetycznych i teletechnicznych, instalacji monitoringu, instalacji alarmowej, instalacji przyzywowej, kotłowni wraz z urządzeniami, źródłem ciepła oraz niezbędnymi instalacjami, wykonanie instalacji i montaż urządzeń techniki kuchennej; 2) przebudowę części istniejącej budynku o powierzchni około 150 m2; - rozbiórka istniejącej przybudówki wraz z zadaszeniami i schodami na styku z projektowaną rozbudową, rozbiórka ścian w pomieszczeniach szatni, mieszkania oraz kuchni istniejącej, skucie tynków, posadzek, - roboty murarskie, wykonanie stropów (uzupełnienia po szybie windowym istniejącym), schodów, podestów, wykonanie izolacji przeciw wilgociowych, cieplnych i przeciw dźwiękowych, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie tynków, okładzin, robót malarskich, podłoży podłóg i posadzek, elementów ślusarsko-kowalskich, - przebudowa wejścia głównego do budynku, wraz z wymianą stolarki drzwiowej oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi; - w kotłowni wykonanie okładzin ściennych i podłogowych; - zamurowanie otworów drzwiowych w gabinecie dyrektora wraz z robotami towarzyszącymi; - dostosowanie instalacji znajdujących się w budynku istniejącym do nowego układu pomieszczeń, połączenie instalacji istniejących z projektowanymi z jeden spójny system; 3) termomodernizację budynku istniejącego; budynek istniejący wybudowany na przełomie lat 70 i 80 XX wieku w technologii prefabrykowanych elementów żelbetowych, budynek dwukondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem, kubatura około 4000 m3, wysokość budynku 8,41 m; Termomodernizacja obejmuje w szczególności: docieplenie ścian zewnętrznych i strefy cokołowej wraz z obróbkami blacharskimi, opaską i elementami zewnętrznymi, docieplenie stropodachu, wymianę stolarki wraz z instalacją elektrycznego sterowania roletami zewnętrznymi, wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz przebudowę kominów. 4) Zagospodarowanie terenu, obiekty pomocnicze i infrastruktura podziemna - wykonanie oczyszczenia i niwelacji terenu, wycinka drzew i krzewów, wykonanie nawierzchni utwardzonych opaski wokół budynku, ciągów pieszych, placów manewrowych z parkingami, trawników wraz z nasadzeniami, pielęgnacja zieleni i nawożenie oraz podlewanie trawników do drugiego koszenia; - demontaż starego i wykonanie nowego ogrodzenia, - wykonanie przyłączy w tym: przyłącze wodne wraz z instalacją hydrantową zewnętrzną, przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącze energetyczne, zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej, przebudowa kanalizacji deszczowej niezinwentaryzowanej; d) wyposażenie budynku i placu zabaw zgodnie z Specyfikacją Techniczną Elementów Wyposażenia stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ, 1) wyposażenie sal powstałych w wyniku przebudowy i rozbudowy budynku przedszkola, tj. Sali wielofunkcyjnej (cześć A i B), Sali zabawowych 1, 2 i 3, Gabinetów pedagoga i gabinetu logopedy, Sali zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, Sali zajęć językowych, Gabinetu terapii indywidulanej, doposażenie sal istniejących, wyposażenie pomieszczeń socjalno-bytowych. Elementy wyposażenia wymagające montażu należy usytuować w miejscu docelowym wskazanym przez Zamawiającego. Oferowana cena obejmuje koszt dostawy, rozpakowania i zamontowania elementów w tym również elementów mocujących typu gwoździe, kołki. 2) wyposażenie placu zabaw na zewnętrz budynku obejmujące nowe elementy, przeniesienie elementów istniejących kolidujących z rozbudową, montaż elementów małej infrastruktury, wykonanie nawierzchni bezpiecznej; e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych. Etap obejmuje: - przedłożenie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej budynku w 4 egz. wraz z 2 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg, - przedłożenie kompletu instrukcji obsługi oraz szkolenie personelu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym również dokumentacji geodezyjnej, - wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu inwestycji, - przeprowadzenie niezbędnych badań w tym również badania wody, badanie ciśnienia w instalacji hydrantowej, instalacji elektrycznej itp., - sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu wraz z umieszczeniem planu ewakuacji w obiekcie oraz z wyposażeniem w sprzęt i oznakowanie p.poż. (spójne z instrukcją), - powiadomienie PSSE w Międzyrzeczu i PPSP w Międzyrzeczu o zakończeniu robót, - zgłoszenie w PINB w Międzyrzeczu zakończenia budowy i uzyskanie w imieniu Zmawiającego zgody na użytkowanie/zakończenia budowy, - uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Szczegółowy opis zakresu prac budowlanych został umieszczony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym inwestycji p.n. "Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna, ul. Parkowa 7, Gmina Przytoczna", stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz Koncepcji przebudowy i rozbudowy budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna, ul. Parkowa 7, Gmina Przytoczna" stanowiącej załączniki nr 10 do SIWZ, natomiast zakres wyposażenia placówki w Specyfikacji Technicznej Elementów Wyposażenia w ramach zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola w miejscowości Przytoczna", stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji prac projektowych i budowlanych w sposób nie zakłócający funkcjonowania placówki oświatowej (przedszkola), która będzie czynna przez cały okres realizacji inwestycji od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 6.30 do 15.30, ul. Parkowa 7, Gmina Przytoczna. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zmianami). 4. Jeżeli czynności, o których mowa w pkt.3 powyżej nie podlegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, Wykonawca winien to udowodnić Zamawiającemu składając stosowne oświadczenie wraz z uzasadnieniem. 5. Obowiązek określony w pkt. 3 i 4 powyżej dotyczy również Podwykonawców. 6. Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują przedmiot umowy wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 7.Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania jej Zamawiającemu w ciągu 5 dni od dnia dokonania zmiany osoby wskazanej w wykazie. Zmiana osób wymienionych w wykazie nie wymaga aneksu do umowy. KODY CPV: Kod wiodący: 45000000 - 7 - Roboty budowlane, Kody uzupełniające: 71200000 - 0 - Usługi architektoniczne i podobne, 71000000 - 8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, 71220000 - 6 - Usługi projektowania architektonicznego, 71221000 - 3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71223000 - 7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych, 71300000 - 1 - Usługi inżynieryjne, 71320000 - 7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45100000 - 8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45400000 -1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45300000 - 0 - Roboty instalacyjne w budynkach. 39161000-8 - Meble przedszkolne 37300000-1 - Instrumenty muzyczne 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71000000-8 |
71200000-0 |
71220000-6 |
71221000-3 |
71223000-7 |
71300000-1 |
71320000-7 |
45100000-8 |
45400000-1 |
45300000-0 |
39161000-8 |
37300000-1 |
37400000-2 |
37500000-3 |
30200000-1 |
32340000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-05-31
II.9) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy w terminie: maksymalnie do dnia 31.05.2018 r. 2.Opracowanie dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 3 i 5 wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie do dnia 30 listopada 2017 r. 3.Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszystkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i przekazanie jej Zamawiającemu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
(W zakresie doświadczenia)
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał w tym okresie minimum:
- dwie roboty budowlane w systemie "zaprojektuj i wybuduj", polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku, w tym przynajmniej jednego budynku placówki oświatowej, o powierzchni użytkowej każdego z budynków minimum 700 m2 i łącznej wartości prac każdej z robót minimum 4.000.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.
W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
(W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia)
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia publicznego osobami, posiadającymi określone poniżej uprawnienia i kwalifikacje:
1) co najmniej jedna osoba:
- posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);
- posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2) co najmniej jedna osoba:
- posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);
- posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) co najmniej jedna osoba:
- posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);
- posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4) co najmniej jedna osoba:
- posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);
- posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
5) co najmniej jedna osoba:
- posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);
- posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
6) co najmniej jedna osoba:
- posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);
- posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
7) co najmniej jedna osoba:
- posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);
- posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako projektant w specjalności architektonicznej.
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w ofercie tej samej osoby na dwa stanowiska (pełnienia dwóch funkcji), pod warunkiem posiadania przez tę osobę wymaganych przez Zamawiającego uprawnień dla dwóch specjalności (stanowisk).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.
W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem postanowienia art.26 ust.6 ustawy Pzp, W przypadku oferty wspólnej w/w odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, minimum: dwie roboty budowlane w systemie "zaprojektuj i wybuduj", polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku, w tym przynajmniej jednego budynku placówki oświatowej, o powierzchni użytkowej każdego z budynków minimum 700 m2 i łącznej wartości prac każdej z robót minimum 4.000.000,00 zł brutto, wg załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz.
W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 4 do SIWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.
W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wymagane dokumenty do złożenia wraz z ofertą. 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt.4, ppkt. 1) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 4, ppkt. 2) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 5) Szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów prac projektowych, robót budowlanych i wyposażenia dla inwestycji , wg załącznik nr 8 do SIWZ, 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 6 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 7). Dowód wniesienia wadium. 2.Dodatkowo: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,- wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty zagraniczne. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu z pkt. 2 lit. a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) Dokument, o którym mowa w pkt. 3 ppkt.1) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.3 ppkt.1) lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3 ppkt.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3 ppkt.2) SIWZ stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu t zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
2.1. pieniądzu,
2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz.978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 52 83670000 0050 0281 2005 0177 z dopisem wskazującym na nazwę przetargu, którego dotyczy. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy oryginał dowodu jego wniesienia złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Przytocznej , ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, w sekretariacie - pokój nr 11, przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z opisem "wadium".
W każdym z tych przypadków poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wadialnego należy dodatkowo załączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego
w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp.
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie Wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących
po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Kary umowne | 20,00 |
Termin wykonania przedmiotu umowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Przewidywane zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik 7 do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W przypadku utraty dofinansowania inwestycji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2014-2020 przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną Zamawiającego w wysokości równowartości utraconego dofinansowania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI PRZYTOCZNA
więcej: przetargi PRZYTOCZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.