Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Nidzica: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r.
Numer ogłoszenia: 54221 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Traugutta 13, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 625 44 28, faks 89 625 44 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PCPR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r. w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 Szansa na przyszłość- aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem. dla 22 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób bezrobotnych z terenu Gminy Nidzica- osoby niepełnosprawne do 30 roku życia. Warsztaty i kursy zawodowe stanowią odrębną cześć od kursu rehabilitacyjnego tzn. zamówienie podzielone jest na dwie odrębne części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 92.00.00.00-0, 60.00.00.00-0, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 85.31.25.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części I Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. W części II Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży potwierdzone za zgodność z oryginałem Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonego przez miejscowego wojewodę. Wpis do rejestru organizatorów musi, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych obejmować okres trwania turnusu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) potwierdzone za zgodność z oryginałem Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonego przez miejscowego wojewodę. Wpis do rejestru organizatorów musi, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych obejmować okres trwania turnusu 2)Program warsztatów, szkoleń, spotkania, uwzględniający wymagania zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia winien zostać bezwzględnie załączony do oferty (jako odrębny dokument) ponieważ będzie podlegał ocenie - kryterium -KP (Atrakcyjność Programu warsztatów, szkoleń, spotkania). Nie załączenie programu spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie jego oferty ponieważ dokument ten nie podlega uzupełnieniu. 3)Program turnusu uwzględniający powyższe wymagania winien zostać bezwzględnie załączony do oferty (jako odrębny dokument). Program harmonogram turnusu zostanie szczegółowo określony 5 dni po podpisaniu umowy z wykonawcą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/226/Powiatowe_Centrum_Pomocy_Rodzinie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy,
13-100 Nidzica, ul. Traugutta 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy, ul. Traugutta 13, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r. w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 Szansa na przyszłość- aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania integracyjnego, warsztatów, kursów zawodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I częśćpostępowania podzielona na 7 zadań:spotkanie, kursy, szkolenia, warsztaty szczegóły w załązniku nr 1 do siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 92.00.00.00-0, 60.00.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Atrakcyjność Programu warsztatów, szkoleń, spotkania - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla I grupy uczestników (8 osób niepełnosprawnych) + 3 opiekunów (ze strony Zamawiajacego) :01.07.2013 r.- 31.08.2013 r. 2. Termin przeprowadzenia warsztatu dla II grupy uczestników (14 osób niespełnosprawnych) + 3 opiekunów (ze strony Zamawiajacego): :01.09.2014 r.- 30.09.2014 r. Ostateczne terminy zostaną ustalone z Zamawiającym 3. Ilość osób łącznie: 22 uczestników + 6 opiekunów MIEJSCE: polskie morze ILOŚĆ DNI TURNUSU REHABILITACYJNEGO: 14 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 92.00.00.00-0, 60.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 1587N na odc. Szkotowo - droga wojewódzka nr 545 wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1546N opracowanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Nidzicy w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej do 5 placówek oświatowych w okresie od I do VI 2025 r. na terenie miasta Nidzica "
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej Głogów"
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Somonino w roku 2025"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance
- Dowóz osób z terenu gminy Białobrzegi do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.