eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomTERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE STRZEGOM - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 54532 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Strzegom: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE STRZEGOM - ETAP I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 377299-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7331-2017, 11834-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, krajowy numer identyfikacyjny 89071837200000, ul. ul. Rynek  38, 58150   Strzegom, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16, e-mail strzegom@strzegom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE STRZEGOM - ETAP I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIiZP.271.17.2016.IP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom. Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w czterech placówkach edukacyjnych na terenie gminy Strzegom : Gimnazjum Nr 1, Gimnazjum Nr 2, Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 oraz Publicznym Przedszkolu Nr 2 Strzegomiu. Przedsięwzięcie przewidziane jest do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: CZĘŚĆ 1 - ZADANIE Nr 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - Gimnazjum nr 2 w Strzegomiu oraz Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzegomiu CZĘŚĆ 2 - ZADANIE Nr 2: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - Publiczne Przedszkole nr 2 w Strzegomiu CZĘŚĆ 3 - ZADANIE Nr 3: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - Gimnazjum nr 1 w Strzegomiu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań, to jest na ZADANIE 1 i/lub na ZADANIE 2 i/lub na ZADANIE 3. 2.1. ZADANIE Nr 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - Gimnazjum nr 2 oraz Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzegomiu A) Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 2 w Strzegomiu ul.Mickiewicza 1 w Strzegomiu obejmuje m.in. wykonanie następujących robót: Zakres robót obejmuje między innymi: - regulacja instalacji c.o., - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych - 15 szt., - montaż nawiewników mechanicznych - 49 szt. - docieplenie ścian zewnętrznych (w tym ścian zewnętrznych w gruncie), docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych, - docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem, - docieplenie dachu niewentylowanego styropapą, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych, - malowanie ścian z zabezpieczeniem powłoką antygrafitti, - remont kominów, - remont schodów zewnętrznych przed wejściem oraz zejściem do piwnicy, - dostawa i montaż zadaszeń nad wejściami do budynku i piwnicy, - rozbiórki i odtworzenie chodników z płyt betonowych przylegających do budynku, - wykonanie nowej opaski wokół budynku (wg STWiOR), - wykonanie cokołów z płyt granitowych, - demontaż zsypów - dostarczenie i montaż studzienek doświetlających, - obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, - malowanie elementów stalowych, - prace towarzyszące, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - demontaż i ponowny montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, lampy, kamery itp. Zakres robót dla ZADANIA 1.A objęty jest zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 30 marca 2016 roku znak:WB.6743.162.2016.2. Dokumentacja dla zadania 1.A obejmuje: Projekt budowlany Suplement do projektu budowlanego Projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. Projekt budowlany wykonawczy Projekt budowlany wykonawczy modernizacji instalacji c.o. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót B) Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzegomiu ul.Mickiewicza 1 obejmuje m.in. wykonanie następujących robót: - regulacja instalacji c.o., - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych - 3 szt., - montaż nawiewników mechanicznych - 27 szt. - docieplenie ścian zewnętrznych (w tym ścian zewnętrznych w gruncie), docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych, - docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych, - malowanie ścian z zabezpieczeniem powłoką antygrafitti, - remont kominów, - remont tarasu, - demontaż ściany z luksferów, - rozbiórki i odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych przylegających do budynku, - wykonanie nowej opaski wokół budynku (wg STWiOR), - wykonanie cokołów z płyt granitowych, - obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, - malowanie elementów stalowych, - prace towarzyszące, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - demontaż i ponowny montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, lampy, kamery itp. Zakres robót dla ZADANIA 1.B objęty jest pozwoleniem na budowę -Decyzja o zmianie pozwolenia na budowę Nr 371/2016 z dnia 31 marca 2016 roku znak:WB.6740.339.2016.3 wydana przez Starostę Świdnickiego. Dokumentacja dla zadania 1.B obejmuje: Projekt budowlany Suplement do projektu budowlanego Projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. Projekt budowlany wykonawczy Projekt budowlany wykonawczy modernizacji instalacji c.o. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót Roboty budowlane należy rozpocząć od budynku Gimnazjum nr 2 od strony realizowanej krytej pływali Dolnośląski Delfinek. Wykonawca powinien uwzględnić, że na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia funkcjonują dwie szkoły - Gimnazjum Nr 2 oraz Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, a roboty prowadzone będą również w czasie roku szkolnego. Ponadto w miejscu realizacji zamówienia prowadzone są roboty dotyczące budowy krytej pływali Dolnośląski Delfinek. Roboty termomodernizacyjne będą musiały być koordynowane z Wykonawcą budowy pływalni. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować w sposób nienarażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiektach nie będą odbywały się zajęcia jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia szkolne. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie szkół należy uzgadniać z dyrektorami tych placówek. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępniania placu budowy oraz do ścisłej współpracy z Wykonawcą robót budowy krytej pływalni Delfinek. 2.2. CZĘŚĆ 2 - ZADANIE Nr 2: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom - Publiczne Przedszkole nr 2 w Strzegomiu Zadanie obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 w Strzegomiu ul.Mickiewicz 2a. Zakres zamówienia obejmuje m.in. wykonanie następujących robót: - wymiana instalacji c.o. + regulacja, - dostarczenie i montaż osłon na grzejniki, - malowanie ścian wewnętrznych od strony zewnętrznej (ściany po których prowadzona jest instalacja c.o.), - uzupełnienie tynków mozaikowych na lamperii, - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych - 5 szt., - montaż nawiewników mechanicznych - 34 szt. - docieplenie ścian zewnętrznych (w tym ścian zewnętrznych w gruncie), docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych, - docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych, - malowanie ścian z zabezpieczeniem powłoką antygrafitti, - rozbiórka komina, remont kominów, - likwidacja schodów zewnętrznych od strony Gimnazjum nr 2 z zamurowaniem otworu drzwiowego, - remont tarasów: remont tarasu od podwórka, remont tarasu przed wejściem głównym, remont tarasu od wejścia na zaplecze, remont tarasu od wejścia do kuchni, - rozbiórki i odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych przylegających do budynku, - wykonanie nowej opaski wokół budynku (wg STWiOR), - wykonanie cokołów z płyt granitowych, - skucie i uzupełnienie tynków, - obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, - malowanie elementów stalowych, - dostawa i montaż studzienek doświetlających, - prace towarzyszące, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - montaż zadaszenia nad wejściem bocznym do budynku, - demontaż i ponowny montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, lampy, kamery itp. Zakres robót dla ZADANIA 2 objęty jest zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 30 marca 2016 roku znak:WB.6743.163.2016.2. Dokumentacja dla zadania 2 obejmuje: Projekt budowlany Suplement do projektu budowlanego Projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. Suplement do projektu budowlanego modernizacji instalacji c.o. Projekt budowlany wykonawczy Projekt budowlany wykonawczy modernizacji instalacji c.o. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje sanitarne - c.o. Przedmiar robót 2.3. CZĘŚĆ 3 - ZADANIE Nr 3: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - Gimnazjum nr 1 w Strzegomiu Zadanie obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Gimnazjum Nr w Strzegomiu ul.Brzegowa 1 . Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - wymiana instalacji c.o. + regulacja, - dostarczenie i montaż osłon na grzejniki, - obudowa pionów, - malowanie ścian wewnętrznych od strony zewnętrznej (ściany po których prowadzona jest instalacja c.o.), - uzupełnienie tynków mozaikowych na lamperii, - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych - 3 szt., - montaż nawiewników mechanicznych - 89 szt. - demontaż zsypów i montaż doświetli, -wzmocnienie ścian budynku, - docieplenie ścian zewnętrznych (w tym ścian zewnętrznych w gruncie), docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych, - docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem, - docieplenie dachów niewentylowanych styropianem jednostronnie laminowanym papą - wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - częściowy remont pokrycia dachu , - wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych, - malowanie ścian z zabezpieczeniem powłoką antygrafitti, - remont tarasu, wejścia oraz dojścia do budynku, balkonu, - wykonanie nowych schodów, - rozbiórki i odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych i kostki betonowej przylegających do budynku, - wykonanie nowej opaski wokół budynku (wg STWiOR), - wykonanie cokołów z płyt granitowych, - obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, - malowanie elementów stalowych, - dostawa i montaż zadaszeń, - prace towarzyszące, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - demontaż i ponowny montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, lampy, kamery itp. Zakres robót dla ZADANIA 3 objęty jest pozwoleniem na budowę -Decyzja o zmianie pozwolenia na budowę Nr 372/2016 z dnia 30 marca 2016 roku znak:WB.6740.338.2016.3 wydana przez Starostę Świdnickiego oraz pozwoleniem na budowę - Decyzja Nr 806/2016 z dnia 30 czerwca 2016r. znak: WB.6740.787.2016.2. Dokumentacja dla zadania 3 obejmuje: Projekt budowlany Suplement do projektu budowlanego Projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. Projekt budowlany - montaż ściągów ścian szczytowych Projekt budowlany wykonawczy Projekt budowlany wykonawczy modernizacji instalacji c.o. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje sanitarne - c.o. Przedmiar robót. 2.4. Warunki wspólne dla wszystkich zadań 2.4.1. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, suplementy, przedmiary robót, STWiORB), stanowiącej Załącznik nr 8, 9, 10 do SIWZ i SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na suplementy oraz STWiORB, które uszczegóławiają projekt budowlany oraz zawierają nieistotne - w świetle prawa budowlanego - zmiany do projektu budowlanego oraz opis dodatkowych robót nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, których wykonanie jest wymagane w ramach realizacji zamówienia . 2.4.2. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak, w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 2.4.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia oraz wykonanie korekty regulacji c.o. w sezonie grzewczym oraz przed zakończeniem sezonu grzewczego więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 2.4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.4.6. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.4.7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, - sporządzenie planu BIOZ, - obsługę geodezyjną całości inwestycji, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, - zapewnienie zaplecza biurowo-socjalnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na prowadzenie spotkań poświęconych prowadzeniu robót i wyposażenie w sprzęt umożliwiający prowadzenie spotkań dla minimum 6 osób i zapoznawania się z dokumentami. - wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń potrzebnych do odbioru inwestycji , - rozruch technologiczny instalacji c.o, - doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, - wykonanie i zarejestrowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektów, - montaż na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (tablice przekaże Zamawiający). - przeszkolenie użytkowników budynków poddanych termomodernizacji w zakresie oszczędności energetycznej oraz korzystania z infrastruktury budynku (lista obecności, materiały ze szkolenia, protokół). 2.4.8.W terminie 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Harmonogram powinien zwierać poszczególne elementy robót , które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. Wzór formularza harmonogramu stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca może wprowadzić dodatkowe podpunkty, jednak powinny one stanowić wyodrębnione części, które można odebrać i rozliczyć. W harmonogramie należy uwzględnić : - fakturowanie częściowe - maksymalnie 4 faktury częściowe oraz fakturę końcową, - ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 20% wynagrodzenia, - roboty związane z wymianą instalacji c.o. należy wykonać w okresie wakacyjnym , - regulację instalacji c.o. należy wykonać w okresie w okresie grzewczym . 2.4.9. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy kosztorys, sporządzony w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączony przedmiar ma charakter pomocniczy. Jeżeli wykonawca uzna, iż przedmiar nie obejmuje pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 2.4.10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż : Zadanie Nr 1 - 1 400 000,00 zł Zadanie Nr 2 - 700 000,00 zł Zadanie nr 3 - 1 400 000,00 zł Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 2.4.11. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.). 2.4.12. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 2.4.13 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000 - 7 Roboty budowlane, 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45320000 - 6 Roboty izolacyjne, 45443000 - 0 Roboty elewacyjne, 45312310 - 3 Ochrona odgromowa, 45233250 - 6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg, 45421000 - 4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45262100 - 2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań, 45262100 - 2 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45110000 - 1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne. 2.4.14. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty związane z dociepleniem ścian, dachu, stropów b) Roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej c) Roboty związane z wykonaniem obróbek blacharskich d) Roboty związane z wykonaniem instalacji c.o. e) Roboty zwiane z montażem stolarki okienno-drzwiowej f) Roboty związane z wykonaniem dachu g) Roboty związane z wykonaniem elewacji h) Roboty związane z wykonaniem opasek wokół budynków i) roboty związane z remontem kominów, schodów, tarasów, wejść i dojść do budynków j) Roboty wykończeniowe i rozbiórkowe 2.4.15.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4.14. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.4.16. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4.14 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.4.17. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4.14 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4.14 czynności. 2.4.18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45400000-1, 45330000-9, 45320000-6, 45443000-0, 45312310-3, 45233250-6, 45421000-4, 45262100-2, 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - Gimnazjum nr 2 w Strzegomiu oraz Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzegomiu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1228967.65
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAZUR" Stanisław Mazur,  fhumazur@wp.pl,  ul. Starojaworska 10c/1,  59-400,  Jawor,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1471615.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1471615.29
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1621183.22
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - Publiczne Przedszkole nr 2 w Strzegomiu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT624561.64
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane "MAXBUD" ABJ Sp. z o.o.,  sekretariat@maxbudabj.pl,  ul. Bystrzycka 89,  54-215,  Wrocław ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 656051.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 656051.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 786917.10
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Strzegom - Gimnazjum nr 1 w Strzegomiu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1176852.28
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAZUR" Stanisław Mazur,  fhumazur@wp.pl,  ul. Starojaworska 10c/1,  59-400,  Jawor,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1456993.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1456993.12
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1705291.46
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.