Ogłoszenie z dnia 2013-02-09
Piekary Śląskie: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Gustawa Morcinka w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 54754 - 2013; data zamieszczenia: 09.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi , ul. ks. kpt. Gerarda Waculika 10, 41-943 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 287 18 26, faks 32 287 18 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp9.w.interia.pl nowa strona http://msp9.piekaryslaskie.szkolnastrona.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.msp9.w.interia.pl nowa strona http://msp9.piekaryslaskie.szkolnastrona.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytotrialnego Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Gustawa Morcinka w Piekarach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie dla 55 osób (w tym 50 dzieci). Ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem.Zamawiający zapłaci za każdego faktycznego uczestnika wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły. Pożądany termin realizacji zamówienia przez ciągły okres 19 dni (18 noclegów), w okresie między 25 maja a 20 czerwca 20013r. Turnus winien rozpocząć się kolacją w dniu przyjazdu, natomiast skończyć się śniadaniem w dniu wyjazdu powrotnego. W dniu wyjazdu powrotnego wszyscy uczestnicy wyjazdu winni mieć zapewniony suchy prowiant oraz napoje.W przypadku organizatorów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży, zastosowanie znajdują stosowne przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz.U. z 2004 r., Nr 223, poz. 2268 ze zm.), w zakresie zapewnienia bezpiecznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej, a także zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej - właściwe przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U z 1997 r. Nr 12, poz.67 z późn. zm.). UWAGA: od 1 marca 2010 r. obowiązuje rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 9 grudnia 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 2009 r., Nr 218, poz. 1696).1). Minimalne wymagania w stosunku do budynku zakwaterowania:a) obiekt winien być zakwalifikowany jako placówka wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 21.01.1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (DZ.U. NR12, poz.67 wraz z późniejszymi zmianami). b) ośrodek winien być położony w odległości maksymalnie 300 metrów od linii brzegowej z plażą ogólnodostępną; c) ośrodek winien być ogrodzony i zabezpieczony przed pobytem osób postronnych;d) na terenie ośrodka winny znajdować się: boiska, plac zabaw dla dzieci, wydzielone miejsce do organizacji ognisk oraz miejsce do organizacji zajęć na powietrzu (zadaszone). e) pokoje 2 - 4 osobowe, każdy z pełnym węzłem sanitarnym (bieżąca ciepła woda); bez łóżek piętrowych i wszelkiego rodzaju dostawek, wyposażone w łóżka jednoosobowe, meble umożliwiające dzieciom przechowywanie ubrań i materiałów do nauki, stolik, krzesełka, telewizor z możliwością wyświetlania filmów we wszystkich pokojach równocześnie, f) pokoje winny się znajdować w jednym budynku, na pierwszym lub drugim piętrze, jedno piętro dla całej grupy; z wejściami z korytarza wewnętrznego; g) zakwaterowanie opiekunów w oddzielnych, jednoosobowych pokojach; h) stołówka w budynku zakwaterowania, zdolna pomieścić jednorazowo całą grupę; i) pomieszczenie do organizacji zajęć dydaktycznych, wyposażone w stoliki, krzesełka i tablicę do pisania; j) pomieszczenie do organizacji zajęć opiekuńczo - wychowawczych, zdolne pomieścić całą grupę; k) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur (bez ponoszenia dodatkowych opłat)2). Warunki i organizacja pobytu. a) wyżywienie:- zapewnienie minimum 4 posiłków, przygotowanych zgodnie z zasadami żywienia dzieci, w rozbiciu na śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację; - posiłki urozmaicone, odpowiadające ustalonym przepisami normom ilościowym, jak i jakościowym, bogate w witaminy, duża ilość warzyw i owoców;- suchy prowiant na drogę powrotną oraz na całodniowe wycieczki;- zapewnienie obiadu w porze kolacji w przypadku wycieczek całodniowych;- do dyspozycji dzieci przez cały dzień herbata i w wyjątkowych sytuacjach dodatkowe kanapki;b) zapewnienie w ramach kosztów następujących świadczeń: - możliwość korzystania z urządzeń, wyposażenia i bezpłatnych imprez organizowanych przez ośrodek; - możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD, sportowego, plażowego oraz z sali z możliwością organizowania dyskotek. - zapewnienie całodobowej opieki medycznej, opieka pielęgniarska całodobowo na terenie ośrodka, lekarz pediatra na miejscu lub na wezwanie; - gabinet lekarski i izolatka na terenie ośrodka; - zapewnienie dzieciom bezpłatnie podstawowych leków (przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, środki opatrunkowe) oraz transportu do placówek służby zdrowia w razie koniecznych przypadków; - codzienny program animacyjny prowadzony przez wykwalifikowanych animatorów obejmujący: chrzest morski, konkursy plastyczne i muzyczne, zajęcia i konkursy sportowe oraz inne zajęcia edukacyjne; - dyplomy i drobne nagrody dla uczestników zajęć; - ognisko z pieczeniem kiełbasek; - zorganizowanie wycieczek autokarowych z przewodnikiem po ciekawych miejscach regionu ( opłacony transport i bilety wstępu):- wycieczka do Trójmiasta: bezpłatny wstęp na molo w Sopocie i do Oceanarium - wycieczka - Półwysep Helski - w cenie rejs statkiem, wstęp do fokarium; - Władysławowo; zwiedzenie miasta, aleja gwiazd sportu, port rybacki, pracownia bursztynu, bezpłatny wstęp do Ocean Parku - wycieczka do Dinopark okolice Łeby - możliwość zorganizowania wycieczek, za dodatkową odpłatnością; - zapewnienie opieki rezydenta z ramienia biura; - drobne upominki dla dzieci w Dniu Dziecka c) wymagania odnośnie transportu: - autokar klasy LUX wyposażony w klimatyzację, WC, DVD, - sprawny technicznie i odpowiednio oznakowany; - każdy autokar obsługiwany przez 2 w pełni wykwalifikowanych i doświadczonych kierowców; - transport tylko w ciągu dnia; - jazda z przerwami nie przekraczającymi 30 minut; - zapewnienie autokarowego transportu zastępczego (o takim samym standardzie) w przypadku awarii nie dającej się usunąć na miejscu do 2 godzin; - zapewnienie każdemu uczestnikowi wyjazdu osobnego miejsca siedzącego; - pomoc przy załadunku i rozładunku bagaży oraz dostarczenie ich do pokoi dzieci oraz do autokaru w drodze powrotnej; - zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Policji przed wyjazdem, w celu sprawdzenia stanu technicznego pojazdu i kwalifikacji kierowców. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 55.24.00.00-4 (usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych) 63.51.00.00-7 (usługi biur podróży i podobne)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 63.51.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 19.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
amawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, tj. zorganizowanie 14 - dniowych zielonych szkół, każda o wartości co najmniej 70 000,00 zł. (Przez 14 dni Zamawiający rozumie pobyt 14 dniowy łącznie z dniem przyjazdu i wyjazdu, w tym 13 noclegów).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo: gdy ofertę podpisuje inna osoba (y) niż wymieniona (e) w dokumentach rejestrowych lub gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik - dołączyć, o ile dotyczy, 3. foldery, konspekty obrazujące ośrodek wypoczynkowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Program kulturalno - oświatowy oraz wycieczki i inne atrakcje - 30
- 3 - Doświadczenie wykonawcy w organizowaniu wypoczynku o takim samym charakterze jak przedmiot zamówienia ( wykaz zorganizowanych wyjazdów na kolonie śr - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ. 2. Zakres i warunki istotnych zmian umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w zakresie określonym w ust. 3 i 4 na zasadach określonych w ust. 5. 3. Dopuszcza się zmianę liczby uczestników Zielonej Szkoły, przy czym ich liczba nie będzie mniejsza niż 35 osób. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług (VAT). 5. Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, itp. 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, c) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp9.w.interia.pl lub msp9.piekaryslaskie.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Gustawa Morcinka w Piekarach Śląskich, przy ul. Waculika 10; 41-943 Piekary Śl,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Gustawa Morcinka w Piekarach Śląskich, przy ul. Waculika 10; 41-943 Piekary Śl,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywne dostawy środków piorących
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
- Przebudowa (modernizacja) mieszkań w budynku przy ul. Czarnieckiego 1a w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wycieczek edukacyjnych w ramach projektu pn.: "Akademia przedszkolaka"
- Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
- Wyjazdy pięciodniowe dla rodzin- uczestników projektu pn.:"Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Kompleksowa organizacja 2 krajowych wyjazdów studyjnych z warsztatami terenowymi.
- Rezerwacja i zakup miejsc hotelowych w Polsce i za granicą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.