Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-01-16
Ogłoszenie nr 550010314-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.
Lublin: Promocja potencjału gospodarczego oraz walorów turystycznych województwa lubelskiego podczas cyklicznych halowych zawodów jeździeckich CAVALIADA TOUR OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000,
ul. ul. Artura Grottgera
4,
20029
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 44 16 636, e-mail
edyta.wisniewska@lubelskie.pl, faks
81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja potencjału gospodarczego oraz walorów turystycznych województwa lubelskiego podczas cyklicznych halowych zawodów jeździeckich CAVALIADA TOUR
Numer referencyjny
OP-IV.272.2.2019.BRP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji potencjału gospodarczego oraz walorów turystycznych województwa lubelskiego podczas cyklicznych halowych zawodów jeździeckich CAVALIADA TOUR, które odbędą się w hali Targów Lublin S.A. w dniach w dniach 31 stycznia do 3 lutego 2019 r. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego podczas zawodów, które obejmować będą m. in. następujące działania:
1) umieszczenie logo województwa lubelskiego na bandzie areny zawodów
w hali Targów Lublin na powierzchni przeznaczonej na logotypy sponsorów w liczbie 6 modułów (moduł o wielkości 1x2,3m), baner zapewnia Wykonawca;
2) umieszczenie logo województwa lubelskiego na przeszkodzie usytuowanej na arenie zawodów - gwarancja ekspozycji przeszkody we wszystkich konkursach (poza konkursami Potęgi Skoku i Venus vs. Mars); przeszkodę według indywidualnego projektu wykona Wykonawca;
3) umieszczenie logo województwa lubelskiego na oficjalnej stronie internetowej zawodów;
4) umieszczenie logo województwa lubelskiego na zaproszeniach zwykłych i na zaproszeniach VIP na Cavaliadę Lublin 2019;
5) umieszczenie logo województwa lubelskiego we wszelkich materiałach informujących o Cavaliadzie Lublin 2019, wydawanych lub zleconych przez Wykonawcę do wykonania np. reklamach, w tym na nośnikach outdoor;
6) umieszczenie balonu z logo województwa lubelskiego przed wejściem do hali zawodów; miejsce ekspozycji balonu wskaże Wykonawca; balon dostarczy Zamawiający;
7) nadanie Zamawiającemu tytułu "Sponsora Konkursu Grand Prix Cavaliada Lublin 2019" oraz zamieszczenie logotypu Zamawiającego na derce paradnej okrywającej konia podczas dekoracji i na trofeum; materiał przygotuje Wykonawca;
8) umieszczenie reklamy Zamawiającego w katalogu imprezy; reklamę w podanej przez Wykonawcę specyfikacji przygotuje Zamawiający;
9) emisję spotów reklamowych Zamawiającego na telebimie zlokalizowanym przy arenie zawodów każdego dnia trwania Cavaliady Lublin 2019; spoty w podanej przez Wykonawcę specyfikacji przygotuje Zamawiający;
10) zamieszczenie logotypu promocyjnego Zamawiającego na ścianie sponsorskiej w studiu telewizyjnym jako tło do wywiadów;
11) zamieszczenie logotypu Zamawiającego na ścianach sponsorskich w Strefie VIP lub umożliwienie ekspozycji roll-up´u Zamawiajacemu w Strefie VIP;
12) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego min. 20m2 niezabudowanej powierzchni wystawienniczej w pawilonie A celem organizacji przez Zleceniodawcę ekspozycji reklamowej województwa lubelskiego.
13) Umieszczenie logotypu promocyjnego województwa lubelskiego w materiałach związanych z zawodami jeździeckimi CAVALIADA TOUR, w czasie trwania umowy określonym w § 1 ust. 1; logotyp powinien zawierać elementy zgodne z wytycznymi stosowanymi do projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Województwa Lubelskiego, jn.;
II.5) Główny Kod CPV:
79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Cavaliada TOUR wpisuje się do innowacyjnego i jedynego w skali europejskiej cyklu wydarzeń hippicznych, ujętego w kalendarzu Federacji Jeździeckiej. Założeniem każdej z edycji cyklu jest jej wielowymiarowy charakter, ponieważ oprócz wielkich sportowych emocji i popularyzacji aktywnej formy wypoczynku, jest znakomitą okazją do promocji naszego Województwa. Ponadto zawody są połączeniem sportu z biznesem oraz rozrywką "z jeździectwem w tle". Przez wszystkie dni trwania imprezy sportowym emocjom i rozrywce towarzyszyć będzie Kiermasz Sprzętu i Akcesoriów Jeździeckich. Wydarzenie co roku cieszy się wielkim zainteresowaniem ogólnopolskich mediów; od lat najważniejsze konkursy jeździeckie transmitowane są "na żywo" a później retransmitowane przez kanały telewizji publicznej. W ramach umowy zapewniona jest min. obecność promocyjnego logotypu województwa lubelskiego na materiałach drukowanych związanych z organizacją imprezy oraz na stronach internetowych, w informacjach prasowych i medialnych. Promocyjny logotyp eksponowany będzie również na specjalnie zaprojektowanej i wykonanej dla Zamawiającego przeszkodzie, usytuowanej na arenie zawodów oraz na bandach areny głównej zawodów. Należy nadmienić, że Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 14, są jedynym pomysłodawcą i organizatorem Międzynarodowych Zawodów Jeździeckich zwanych Cavaliadą TOUR w Polsce. W związku z tym, wykorzystanie synergii wieloletniego doświadczenia MPT w organizacji międzynarodowych wydarzeń jeździeckich oraz nowoczesnej infrastruktury Targów Lublin S.A., zapewni jak co roku spektakularny efekt promocji całego regionu lubelskiego.
Biorąc pod uwagę specyfikację i zakres promocji - nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.,
,
ul. Głogowska 14,
60-734,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń KL, NNW i bagażu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów terenowych typu pick- up na potrzeby PSR w Lublinie
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego, położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek piłki nożnej mężczyzn Grupy I III ligi, organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej w 2025 r. w rundzie wiosennej
- Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.