Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Numer ogłoszenia: 55031 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 52485 - 2016 data 11.05.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, fax. 018 2015351.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
- W ogłoszeniu jest: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem z podziałem na 23 (dwadzieścia trzy) Pakiety, wg szczegółowego zakresu i podziału przedstawionego w punkcie 3.3 przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa wyżej w szczególności obejmuje: 1) Wykonanie planowych czynności konserwacyjno-przeglądowych, z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, części zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych, wykonanie bieżących napraw, a w przypadku endoskopów dodatkowo przeprowadzenie w serwisie testów Bezpieczeństwa Elektrycznego Endoskopów, 2) Nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, 3) Legalizację, kalibrację, walidację, sprawdzenie instalacji bezpieczeństwa mechanicznego, elektronicznego (z uwzględnieniem skuteczności uziemiania i zerowania), 4) Regulację wymaganych przez producenta parametrów, 5) Sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, 6) Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, 7) Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od terminu uzgodnionego z Zamawiającym, 8) Zamawiający każdorazowo uzgodni w formie pisemnej datę przeglądu urządzenia z Wykonawcą. W przypadku konieczności zmiany terminu przeglądu, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zaistniałeś konieczności z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych, 9) Wykonawca zapewnia reakcję ze strony serwisu rozumianą jako podjęcie naprawy w ciągu maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia usterki w dni robocze od poniedziałku do piątku, 10) Wykonawca zapewnia stałe szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie wprowadzonych zmian przez przedstawicieli Wykonawcy, przy czym koszty szkolenia ponosi Wykonawca, 11) W przypadku wyłączenia z eksploatacji urządzenia bądź aparatu, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu informacji: URZĄDZENIE NIESPRAWNE - NIE UŻYWAĆ, bądź URZĄDZENIE PRZEZNACZONE DO NAPRAWY - NIE UŻYWAĆ, 12) W cenie za przegląd techniczny Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z usługą, w tym koszty dojazdu czy koszty przesyłki, 13) Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami producenta aparatury i sprzętu medycznego, a także zgodnie z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż., 14) Wykonawca wykona usługę przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego, 15) W przypadku zaistnienia konieczności wykonania usługi w siedzibie Wykonawcy, wszelkie koszty (m. in. transportu, przesyłki, itp.) powinny być wkalkulowane w cenę usługi a Zamawiający nie będzie obciążany tymi kosztami, 16) Ponadto Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy usługa będzie wykonywana w siedzibie Wykonawcy, to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na czas wykonywania usługi urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, 17) Usługi serwisowe Wykonawca będzie wykonywać zgodnie z pisemnym zleceniem Zamawiającego; zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, jakie mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 18) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu czy aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami i normami, 19) Konieczność przeprowadzenia napraw bądź wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Techniczno-Eksploatacyjnym Szpitaal Powiatowego w Zakopanem z podaniem przewidywanych kosztów i warunków naprawy; wykonanie ich nastąpi po akceptacji przez Dyrektora Szpitala, 20) W przypadku braku akceptacji kosztów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naprawy urządzenia bądź usunięcia awarii we własnym zakresie, 21) Usługi powinny być wykonywane w czasie ustalonym z pracownikiem Działu Technicznego tak, aby nie spowodowały one zakłóceń w pracy Szpitala, 22) W terminie do końca obowiązywania umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w części lub całości w przypadku dwukrotnego nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, 23) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlagających konserwacji i przeglądom technicznym w ramach przeprowadzanych postępowań kasacyjnych, lub zmiany związane ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wygaśnięcia gwarancji w okresie trwania umowy, 24) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie stanowi odstąpienia od umowy nawet w części, 25) Wykonawca udziela gwarancji na wykonane naprawy sprzętu medycznego z zastrzeżeniem, że okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty wykonania napraw, 26) Na dostarczone części zamienne i podzespoły, Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesięcy od daty wykonania wymiany, 27) W przypadku konieczności wymian części, zaleca się oferowanie części oryginalnych, tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe; jeżeli w wyniku stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych do oryginalnych, przedstawiciel autoryzowanego serwisu stwierdzi, że powodem powstania awarii bądź uszkodzenia sprzętu posiadanego przez Zamawiającego jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta (zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych) koszty naprawy oraz usunięcia awarii ponosi Wykonawca, 28) Zamawiający zastrzega, że w przypadku wymiany części urządzeń zepsutych, zurzytuch, zamiennych itp. na nowe Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia tych części Zamawiającemu, 29) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich czynności będących przedmiotem umowy, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością, 30) Wykonawca każdorazowo ma obowiązek wpisania do dokumentacji sprzętu (paszportu technicznego lub zeszytu urządzenia) wykonanych czynności, 31) Wykonawca każdorazowo, po wykonaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia, musi sporządzić raport serwisowy w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i zatwierdzony przez Zamawiającego, zawierającą następujące informacje: a) Rodzaj sprzętu, b) Rodzaj wykonanej usługi, c) Wyszczególnienie wymienionych podzespołów, d) Ilość roboczogodzin, e) Informacja o dopuszczeniu/niedopuszczeniu do eksploatacji, f) Data następnego przeglądu/kalibracji/walidacji/legalizacji, 32) W przypadku wystąpienia kosztów przewyższających 75% wartości nowego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego przed przystąpieniem do naprawy, 33) W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i uczestniczenie w rewizji; Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje Wykonawcę o terminie i zakresie rewizji; Wykonawca pokrywa koszty związane z uczestnictwem w rewizji; w przypadku niedopuszczenia aparatu do eksploatacji przez UDT wskutek nieprawidłowego przygotowania aparatu do rewizji, Wykonawca ponosi koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji..
- W ogłoszeniu powinno być: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem z podziałem na 45 (czterdzieści pięć) Pakietów, wg szczegółowego zakresu i podziału przedstawionego w punkcie 3.3 przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa wyżej w szczególności obejmuje: 1) Wykonanie planowych czynności konserwacyjno-przeglądowych, z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, części zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych, wykonanie bieżących napraw, a w przypadku endoskopów dodatkowo przeprowadzenie w serwisie testów Bezpieczeństwa Elektrycznego Endoskopów, 2) Nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, 3) Legalizację, kalibrację, walidację, sprawdzenie instalacji bezpieczeństwa mechanicznego, elektronicznego (z uwzględnieniem skuteczności uziemiania i zerowania), 4) Regulację wymaganych przez producenta parametrów, 5) Sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, 6) Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, 7) Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od terminu uzgodnionego z Zamawiającym, 8) Zamawiający każdorazowo uzgodni w formie pisemnej datę przeglądu urządzenia z Wykonawcą. W przypadku konieczności zmiany terminu przeglądu, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zaistniałeś konieczności z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych, 9) Wykonawca zapewnia reakcję ze strony serwisu rozumianą jako podjęcie naprawy w ciągu maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia usterki w dni robocze od poniedziałku do piątku, 10) Wykonawca zapewnia stałe szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie wprowadzonych zmian przez przedstawicieli Wykonawcy, przy czym koszty szkolenia ponosi Wykonawca, 11) W przypadku wyłączenia z eksploatacji urządzenia bądź aparatu, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu informacji: URZĄDZENIE NIESPRAWNE - NIE UŻYWAĆ, bądź URZĄDZENIE PRZEZNACZONE DO NAPRAWY - NIE UŻYWAĆ, 12) W cenie za przegląd techniczny Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z usługą, w tym koszty dojazdu czy koszty przesyłki, 13) Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami producenta aparatury i sprzętu medycznego, a także zgodnie z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż., 14) Wykonawca wykona usługę przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego, 15) W przypadku zaistnienia konieczności wykonania usługi w siedzibie Wykonawcy, wszelkie koszty (m. in. transportu, przesyłki, itp.) powinny być wkalkulowane w cenę usługi a Zamawiający nie będzie obciążany tymi kosztami, 16) Ponadto Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy usługa będzie wykonywana w siedzibie Wykonawcy, to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na czas wykonywania usługi urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, 17) Usługi serwisowe Wykonawca będzie wykonywać zgodnie z pisemnym zleceniem Zamawiającego; zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, jakie mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 18) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu czy aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami i normami, 19) Konieczność przeprowadzenia napraw bądź wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Techniczno-Eksploatacyjnym Szpitaal Powiatowego w Zakopanem z podaniem przewidywanych kosztów i warunków naprawy; wykonanie ich nastąpi po akceptacji przez Dyrektora Szpitala, 20) W przypadku braku akceptacji kosztów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naprawy urządzenia bądź usunięcia awarii we własnym zakresie, 21) Usługi powinny być wykonywane w czasie ustalonym z pracownikiem Działu Technicznego tak, aby nie spowodowały one zakłóceń w pracy Szpitala, 22) W terminie do końca obowiązywania umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w części lub całości w przypadku dwukrotnego nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, 23) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlagających konserwacji i przeglądom technicznym w ramach przeprowadzanych postępowań kasacyjnych, lub zmiany związane ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wygaśnięcia gwarancji w okresie trwania umowy, 24) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie stanowi odstąpienia od umowy nawet w części, 25) Wykonawca udziela gwarancji na wykonane naprawy sprzętu medycznego z zastrzeżeniem, że okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty wykonania napraw, 26) Na dostarczone części zamienne i podzespoły, Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesięcy od daty wykonania wymiany, 27) W przypadku konieczności wymian części, zaleca się oferowanie części oryginalnych, tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe; jeżeli w wyniku stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych do oryginalnych, przedstawiciel autoryzowanego serwisu stwierdzi, że powodem powstania awarii bądź uszkodzenia sprzętu posiadanego przez Zamawiającego jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta (zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych) koszty naprawy oraz usunięcia awarii ponosi Wykonawca, 28) Zamawiający zastrzega, że w przypadku wymiany części urządzeń zepsutych, zużytych, zamiennych itp. na nowe Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia tych części Zamawiającemu, 29) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich czynności będących przedmiotem umowy, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością, 30) Wykonawca każdorazowo ma obowiązek wpisania do dokumentacji sprzętu (paszportu technicznego lub zeszytu urządzenia) wykonanych czynności, 31) Wykonawca każdorazowo, po wykonaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia, musi sporządzić raport serwisowy w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i zatwierdzony przez Zamawiającego, zawierającą następujące informacje: a) Rodzaj sprzętu, b) Rodzaj wykonanej usługi, c) Wyszczególnienie wymienionych podzespołów, d) Ilość roboczogodzin, e) Informacja o dopuszczeniu/niedopuszczeniu do eksploatacji, f) Data następnego przeglądu/kalibracji/walidacji/legalizacji, 32) W przypadku wystąpienia kosztów przewyższających 75% wartości nowego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego przed przystąpieniem do naprawy, 33) W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i uczestniczenie w rewizji; Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje Wykonawcę o terminie i zakresie rewizji; Wykonawca pokrywa koszty związane z uczestnictwem w rewizji; w przypadku niedopuszczenia aparatu do eksploatacji przez UDT wskutek nieprawidłowego przygotowania aparatu do rewizji, Wykonawca ponosi koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.7).
- W ogłoszeniu jest: II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
- W ogłoszeniu powinno być: II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres podany powyżej.
- W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres podany powyżej.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Aparaty EKG, Rejestratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparaty EKG, Rejestratory - 38 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Aparaty EKG, Rejestratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparaty EKG, Rejestratory - 32 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Aparaty RTG. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparaty RTG - 5 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Aparat RTG. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparat RTG - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Ultrasonografy, Detektory tętna płodu, Kardiotokografy. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Ultrasonografy, Detektory tętna płodu, Kardiotokografy - 23 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Ultrasonografy, Detektory tętna płodu, Kardiotokografy. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Ultrasonografy, Detektory tętna płodu, Kardiotokografy - 21 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Aparaty urologiczne. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparaty urologiczne - 5 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Aparaty urologiczne. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparaty urologiczne - 4 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Inkubatory, Ogrzewacze Noworodkowe. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Inkubatory, Ogrzewacze Noworodkowe - 9 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Inkubatory, Ogrzewacze Noworodkowe. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Inkubatory, Ogrzewacze Noworodkowe - 5 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Lampy bezcieniowe, zabiegowe. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Lampy bezcieniowe, zabiegowe - 18 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Lampy bezcieniowe, zabiegowe. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Lampy bezcieniowe, zabiegowe - 14 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne, jednostki zasilające. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne, jednostki zasilające - 13 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Kolumny anestezjologiczne. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Kolumny anestezjologiczne - 3 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Endoskopy. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Endoskopy - 10 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Endoskopy. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Endoskopy - 9 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Respiratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Respiratory - 23 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Respiratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Respiratory - 4 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Stanowiska do resuscytacji noworodka. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Stanowiska do resuscytacji noworodka - 7 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Stanowiska do resuscytacji noworodka. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Stanowiska do resuscytacji noworodka - 6 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Stoły operacyjne, fotele urologiczno ginekologiczne. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Stoły operacyjne, fotele urologiczno ginekologiczne - 7 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Fotele urologiczne i ginekologiczne. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Fotele urologiczne i ginekologiczne - 3 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Sprzęt okulistyczny. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Sprzęt okulistyczny - 11 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Sprzęt okulistyczny. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Sprzęt okulistyczny - 8 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - Myjnie. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Myjnie - 14 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - Myjnie. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Myjnie - 6 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załacznik.
- W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Kapnografy, Kapnometry. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Kapnografy, Kapnometry - 5 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Kapnografy. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Kapnografy - 2 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 - Rejestratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Rejestratory - 6 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 - Aparaty RTG. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparaty RTG - 2 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 - Aparaty RTG. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparaty RTG - 2 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 - Inkubatory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Inkubatory - 3 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 - Inkubator. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Inkubator - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 - Lampy bezcieniowe. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Lampy bezcieniowe - 4 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 - Respiratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Respiratory - 6 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 31 - Respiratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Respiratory - 3 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 32 - Respiratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Respiratory - 7 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet Nr 33 - Respiratory. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Respiratory - 2 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet Nr 34 - Stanowisko do resuscytacji noworodka. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Stanowisko do resuscytacji noworodka - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet Nr 35 - Stoły operacyjne. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Stoły operacyjne - 4 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet Nr 36 - Sprzęt okulistyczny. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Sprzęt okulistyczny - 3 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet Nr 37 - Myjnia. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Myjnia - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet Nr 38 - Myjnie. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Myjnie - 2 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet Nr 39 - Myjnie. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Myjnie - 5 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet Nr 40 - Ultrasonograf. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Ultrasonograf - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet Nr 41 - Ultrasonograf. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Ultrasonograf - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet Nr 42 - Kapnometry. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Kapnometry - 3 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet Nr 43 - Kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne, jednostki zasilające. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne, jednostki zasilające - 10 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet Nr 44 - Aparat urologiczny. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Aparat urologiczny - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Załacznik.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet Nr 45 - Endoskop. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na przeprowadzaniu przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - Endoskop - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2017. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. Termin gwarancji wykonanych napraw - 5.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)
- Dostawa monitorów do ciągłych pomiarów hemodynamicznych - 2 szt.
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.