eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopanePrzebudowa technologii basenowej wraz z remontem i przebudową pomieszczeń podbasenia, pomieszczeń hali basenowej, pomieszczeń piętra, pomieszczeń parteru i przewiązki oraz budowa podnośników osobowych



Ogłoszenie z dnia 2017-07-13



Ogłoszenie nr 550999-N-2017 z dnia 2017-07-13 r.

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem: Przebudowa technologii basenowej wraz z remontem i przebudową pomieszczeń podbasenia, pomieszczeń hali basenowej, pomieszczeń piętra, pomieszczeń parteru i przewiązki oraz budowa podnośników osobowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, krajowy numer identyfikacyjny 14273335600042, ul. ul. Bronisława Czecha  1 , 34500   Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 012 274, , e-mail zamowienia.zakopane@cos.pl, , faks 182 014 906.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cos.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytucja Gospodarki Budżetowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem dostępne są w siedzibie Zamawiającego. Na stronie internetowej http://bip.cos.pl/65/zakopane udostępnia się dokumenty których obowiązek publikacyjny wynika z ustawy Pzp


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa technologii basenowej wraz z remontem i przebudową pomieszczeń podbasenia, pomieszczeń hali basenowej, pomieszczeń piętra, pomieszczeń parteru i przewiązki oraz budowa podnośników osobowych
Numer referencyjny: DZP/Z/XIII/13/07/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pływalni w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem. Dokumentacja techniczna będąca opisem przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: objęte niniejszym postępowaniem stanowią w szczególności: * Projekt budowlany, * Projekt wykonawczy wraz z aktualizacją projektu wykonawczego z daty VI.2017 r., * Przedmiar robót, * Ostateczne pozwolenie na budowę nr AB.6740.414.2015.MP z dnia 26.11.2015 r., * Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, * SIWZ wraz z wszystkimi załącznikami. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty budowlane opisane w dokumentacji przetargowej, w tym w przedmiarze robót, który ma znaczenie pomocnicze. Dokumentacja zawiera aktualizację projektu wykonawczego z 2017 roku. Dokumenty należy rozpatrywać łącznie. Opis przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności opis następujących robót budowlanych: 1) Roboty budowlano - montażowe 2) Roboty konstrukcyjne 3) Roboty elektryczne 4) Instalacje sanitarne 5) Technologia basenowa 6) Urządzenia do pomiaru czasu i obsługi pływalni Przedmiot zamówienia obejmuje roboty robiórkowe w zakresie rozbiórek wewnątrz pływalni a także demontaż istniejących urządzeń (hall, pomieszczenia szatniowe, hala głównej pływalni, maszynownia pływalni). Zadanie obejmie roboty konstrukcyjne, z montażem szybu z windą w celu ułatwienia eksploatacji obiektu przez Osoby Niepełnosprawne. Zadanie obejmie montaż systemu uzdatniania wody basenowej zgodnie z projektem branżowym a także prace wykończeniowe oraz montaż urządzeń do pomiaru czasu i obsługi pływalni (system pomiaru czasu, system kontroli dostępu, system wejść). Dodatkowe uwagi Zamawiającego: Przy kalkulowaniu oferty należy uwzględnić poniższe wytyczne: * W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz ująć wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi (w tym SIWZ, opisy, wszelkie zmiany SIWZ, SST, pozwolenia na budowę) * Niedoszacowanie, pominięcie lub brak właściwej oceny zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie oferty złożonej w postępowaniu przetargowym. Wszelkie dokumenty mają charakter informacyjny. Zamawiający zamieszcza je dla celów informacyjnych. * Projekty warsztatowe wykonuje Wykonawca robót, w sytuacjach opisanych w dokumentacji oraz w przypadkach zastosowania rozwiązań równoważnych i/lub zamiennych do opisanych w dokumentacji. Każdorazowo Zamawiający ma prawo wnioskować do Wykonawcy o sporządzenie projektów warsztatowych, obejmujących detale lub inne proponowane rozwiązania. * Wykonawca w oparciu o udzielone przez Zamawiającemu pełnomocnictwo wystąpi do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W tym celu Wykonawca odpowiednio wcześniej winien wystąpić do właściwych jednostek (Powiatowa Stacja SanitarnoEpidemiologiczna w Zakopanem, Komenda Powiatowa Straży Pożarnej w Zakopanem) z wnioskiem w trybie wynikającym z art. 56 ustawy Prawo Budowlane lub innym zezwalającym na użytkowanie obiektu. Wykonawca ponosi koszty administracyjne związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub uzyskaniem innej decyzji umożliwiającej użytkowanie obiektu. * Zamawiający, w szczególności w oparciu o przekazaną przez Wykonawcę dokumentację powykonawczą wystąpi do Polskiego Związku Pływackiego o wydanie homologacji pływalni. * Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, SST, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, SIWZ, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami technicznobudowlanymi, w wyniku których obiekt pływalni winien uzyskać pozwolenie na użytkowanie oraz homologację PZP. * W przypadku wątpliwości lub niejasności co do zakresu SIWZ należy kierować do Zamawiającego pytania zgodnie z terminem ustalonym w procedurze przetargowej. * Materiały rozbiórkowe Wykonawca utylizuje na własny koszt. Materiały które mogą okazać się dla Zamawiającego przydatne Wykonawca złoży i przewiezie we wskazane miejsce przez Zamawiającego (wraz z wniesieniem i ułożeniem na paletach bądź w pudłachpo stronie wykonawcy). Powyższe dotyczy wszystkich wskazanych materiałów, w szczególności elementów drewnianych i innych. Transport technologiczny +1 km. * Zaplecze placu budowy może być zlokalizowane obok budynków technicznych, pod warunkiem nie kolidowania z innymi robotami lub ruchem technologicznym (np. dostawy materiałów do internatu Zakopane, ruch technologiczny działu sportu, obsługa obiektów). Wykonawca w przypadku zniszczenia zieleni zobowiązany jest odtworzyć wykorzystywane miejsce na placu budowy, * Jeżeli Wykonawca zamierza realizacje części przedmiotu umowy powierzyć podwykonawcom, to powinien wskazać zakres robót przewidzianych do zlecenia podwykonawcom w ofercie i wskazać z nazwy firmy podwykonawcze. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego za prace wykonane przez podwykonawców. * Umowy z podwykonawcami/dalszymi podwykonawcami podlegają akceptacji Zamawiającego, zgodnie z treścią SIWZ. * Wykonawca winien uwzględnić w cenie wykonanie wszelkich tłumaczeń dokumentów zagranicznych na język polski, * Wykonawca winien zastosować materiały o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, ze szczególnym uwzględnieniem faktu, że obiekt będzie podlegał homologacji Polskiego Związku Pływackiego, * Pozostałe zapisy w treści SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i we wzorze umowy. Ze względu na obowiązki wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wskazuje, że celem wykonania robót jest uzyskanie homologowanej pływalni (zgodnie z przepisami Polskiego Związku Pływackiego). Efektem bezpośrednim robót budowlanych będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz homologacji pływalni. Wszędzie tam, gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, usługi, dostawy lub roboty budowlane dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy, należy je rozumieć jako przykładowe - w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Uwaga, użyte materiały muszą gwarantować uzyskanie dla obiektu pływalni homologacji Polskiego Związku Pływackiego. Uwaga, zastosowanie materiałów równoważnych nie może powodować negatywnych skutków dla obiektu pływalni rozumianych w szczególności jako brak możliwości uzyskania homologacji Polskiego Związku Pływackiego. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Projektanta oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych, tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. Wejście na obiekt tylko po przesłaniu informacji o takim fakcie. Dostęp wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wizja lokalna możliwa w dniu np. 28.06.2017 r. godz. 11.00 (Wykonawcy zgłaszają się np. elektronicznie). Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: roboty technologiczne (w zakresie uzdatniania wody), roboty wykończeniowe (posadzki, malowanie). Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w projekcie umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45212200-8
45232430-5
45400000-1
45232000-2
45332400-7
45310000-3
42416100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-01-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) w zakresie prowadzonej działalności, b) wykaże, iż dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane obejmujące prace związane z przebudową/remontem/montażem/modernizacją technologii uzdatniania wody basenowej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion 00/100 zł) Poprzez prace związane z przebudową lub remontem lub montażem lub modernizacją technologii uzdatniania wody basenowej rozumie się prace wykonywane w budynku pływalni lub aquaparku lub innego obiektu posiadającego nieckę o długości nie mniejszej niż 25 mb. 4) W zakresie zdolności zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, (wymagana minimum - jedna osoba z minimum 2-letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (wymagana minimum - jedna osoba z minimum 2-letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wymagana minimum - jedna osoba z minimum 2-letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r. Nr 65 Dz.U.2016.65 z dnia 2016.01.15, ze zm.) w przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład zespołu, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza na język polski. Ocenę spełniania tych w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do oferty. Druki oświadczeń stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Jeżeli zdolności techniczne, zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 5 ust. 2 SIWZ. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych i zawodowych, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ Wykaz robót, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ Wykaz osób, c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, d) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzić będą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwych podmiotów, na rzecz których roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1) Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 3 pkt 2 - należy złożyć na wezwanie Zamawiającego. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez notariusza, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez notariusza. d) Dowód wniesienia wadium

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez notariusza, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez notariusza. d) Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.cos.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości 70.000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 zł. Pozostałe zapisy w SIWZ


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto60,00
Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują możliwość zmiany istotnych warunków Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zmiany istotnych warunków Umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac lub zagrażających prawidłowemu i terminowemu wykonaniu Przedmiotu Umowy potwierdzone wpisami do Dziennika Budowy, b) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron Umowy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody (między innymi trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej, którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do przewidzenia przyczyny techniczne, c) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć, niezbędnych do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, d) zmian numeru rachunku bankowego Wykonawcy, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy związane z rezygnacją (zaniechaniem) przez Zamawiającego wykonania części Umowy, f) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy związane z koniecznością wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, g) są korzystne dla Zamawiającego Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 3 w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy, Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania Przedmiotu zamówienia z powodu: 1)uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2)z powodu okoliczności siły wyższej. Zmiana Umowy nie może skutkować zmianą terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy dłużej niż do dnia 7 listopada 2017 r., chyba że zmiana terminu realizacji Umowy spowodowana jest działaniem siły wyższej. Strony dopuszczają możliwość zmian w zakresie wskazanej przez Wykonawcę osoby zdolnej do wykonania Przedmiotu Umowy na zasadach określonych w § 5 Umowy bez konieczności zawarcia aneksu do Umowy. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę, że w okresie realizacji Przedmiotu Umowy mogą być przeprowadzane prace konserwacyjne kolei linowej. Przerwy technologiczne związane z okresową konserwacją kolei linowej nie mogą stanowić uzasadnienia wniosku Wykonawcy o dokonanie zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy określonego w ust. 1, a ewentualnie opóźnienia w realizacji Przedmiotu Umowy nie będą uznane za powstałe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.