Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-07-18
Og³oszenie nr 553497-N-2017 z dnia 2017-07-18 r.
Gmina Kondratowice: Modernizacja Zabytkowej ¦wietlicy i Biblioteki w miejscowo¶ci Zarzyca
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspó³finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego na lata 2014-2020 - O¶ priorytetowa 4 ¦rodowisko i zasoby, Dzia³anie 4.3 Dziedzictwo kulturowe, Poddzia³anie 4.3.1 Dziedzictwo kulturowe- konkursy horyzontalne - nabór na OSI
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kondratowice, krajowy numer identyfikacyjny
93193494000000, ul.
Kondratowice, ul. Nowa
1
,
57150
Prusy, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
713 927 681, , e-mail
fundusze@kondratowice.pl, , faks
713 926 021.
Adres strony internetowej (URL): www.kondratowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.kondratowice.biuletyn.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.kondratowice.biuletyn.net
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobi¶cie lub za pomoc± poczty, kuriera
Adres:
Urz±d Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy - pok. nr 7 na I piêtrze w budynku administracyjnym
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja Zabytkowej ¦wietlicy i Biblioteki w miejscowo¶ci Zarzyca
Numer referencyjny:
WI.271.5.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zabytkowej ¶wietlicy i biblioteki w miejscowo¶ci Zarzyca - budynek nr 29, 57-150 Prusy, dzia³ka nr 129/25 oraz 129/26 AM-1, obrêb Zarzyca. Zamawiaj±cy podzieli³ przedmiot zamówienia na dwa etapy: ETAP I - Remont dachu. Szczegó³owy zakres prac bêdzie obejmowa³: REMONT KONSTRUKCJI I WYMIANÊ POKRYCIA DACHU, w tym: a) Usuniêcie wszystkich przedmiotów magazynowanych na poddaszu; b) Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki uk³adanej podwójnie; c) Wymiana rynien i rur spustowych; d) Wykonanie izolacji po³aci dachowych z folii paroprzepuszczalnej e) Wymiana obróbek blacharskich; f) Wymiana obróbki blacharskiej muru szczytowego; g) Czyszczenie mechaniczne drewnianych elementów konstrukcji wiê¼by dachu h) Impregnacja preparatami przeciw czynnikom biologicznym i przeciwogniowymi wszystkich elementów drewnianych i) Wymiana uszkodzonych biologicznie elementów konstrukcji drewnianej W trakcie wykonywania inwentaryzacji obiektu stwierdzono ¿e stan wiê¼by jest ¶rednim, liczne elementy s± uszkodzone przez owady i grzyby i musz± byæ oczyszczone lub wymienione; po rozebraniu pokrycia dach nale¿y wezwaæ nadzór autorski w celu okre¶lenia elementów do wymiany. Na podstawi przeprowadzonej inwentaryzacji oszacowano ¿e 20% konstrukcji drewnianej dachu jest do wymiany lub wzmocnieñ. j) Wykonanie szalowania z pod³ogi z desek gr. 2,5mmm lub p³yt OSB na poziomie +9,97 i +10,235; k) Wymiana desek ¶lepego pu³apu w stopach nad lokalami mieszkalnymi; l) Wykonanie obudowy z p³yt gipsowo -kartonowych ¶ciany z desek usytuowanej na granicy dzia³ek 129/25 i 129/26; m) Wymiana wy³azów dachowych; n) Wykonanie ³aw kominiarskich; o) Monta¿ kominków wentylacyjnych i odpowietrzaj±cych instalacje kanalizacyjn±; p) Wymiana instalacji odgromowej; q) Przemurowanie kominów z ceg³y klinkierowej na zaprawie cementowej r) Wykonanie drabinek ¶niegowych; s) Skucie tynku i wykonanie nowego tynku cementowo - wapiennego na ¶cianie szczytowej; t) Wymiana okien w ¶cianie szczytowej poddasza nieu¿ytkowego; ETAP II - Remont pomieszczeñ ¶wietlicy wiejskiej - Remont sanitariatów - Remont klatki schodowej - przyziemie - Remont klatki schodowej - piêtro Szczegó³owy zakres prac bêdzie obejmowa³: REMONT POMIESZCZEÑ ¦WIETLICY WIEJSKIEJ, w tym: a) Wymiana okien w pomieszczeniu Nr 1 b) Uzupe³nienie, cyklinowanie i malowanie parkietu w pomieszczeniu Nr 1 c) Wymiana parapetów okiennych w pomieszczeniu Nr 1 d) Renowacja okien wykusza w pomieszczeniu Nr 2 e) Renowacja parapetu okna w wykuszu f) Wymiana okna w pomieszczeniu Nr 3 g) Wymiana parapetu okna w pomieszczeniu Nr 3 h) Wymiana wszystkich opraw o¶wietleniowych i ³±czników i gniazd w ¶wietlicy i) Malowanie pomieszczeñ ¶wietlicy REMONT SANITARIATÓW, w tym: a) Demonta¿ drzwi do kabin ustêpowych; b) Demonta¿ wszystkich urz±dzeñ sanitarnych; c) Rozebranie ¶cianek wydzielaj±cych kabiny; d) Rozebranie instalacji wewnêtrznych prowadzonych natynkowo; e) Skucie ok³adzin ceramicznych ¶ciennych i posadzkowych; f) Wykonanie nowych ¶cianek wydzielaj±cych (dopuszcza siê wykonanie ¶cianek w systemie gipsowo - kartonowym o podwójnym p³ytowaniu dwustronnym; g) Wykonanie nowej wewnêtrznej instalacji sanitarnej i o¶wietleniowej; h) Wykonanie ceramicznych ok³adzin ¶ciennych i) Wykonanie posadzki ceramicznej w sanitariatach i korytarzu przed wej¶ciem do sanitariatów; j) Malowanie ¶cian; k) Monta¿ drzwi do kabin ustêpowych; l) Monta¿ urz±dzeñ sanitarnych; REMONT KLATKI SCHODOWEJ - PRZYZIEMIE, w tym: a) Skucie tynków wewnêtrznych w przyziemiu klatki schodowej i wykonanie nowego tynku renowacyjnego np.: system "Ceresie" CR 61 + CR 62 + CR 64; b) Odtworzenie posadzki w przyziemiu; c) Wykonanie coko³u posadzki w przyziemiu klatki schodowej - cokó³ licowany z p³aszczyzn± ¶ciany; d) Wykonanie sufitu powieszonego z p³yt gipsowo kartonowych; e) Demonta¿ i wykonanie nowego obramowania drewnianego otworu klatki schodowej; f) Zamurowanie otworu wej¶ciowego do przestrzeni pod schodami; g) Renowacja drzwi do przestrzeñ pod schodami; h) Renowacja dwóch par drzwi do pomieszczeñ piwnicy; i) Wymiana drzwi do pomieszczenia piwnicy; j) Malowanie drzwi do pomieszczenia biblioteki; k) Odtworzenie drzwi wej¶ciowych do klatki schodowej; l) Malowanie klatki schodowej; m) Wymiana opraw o¶wietleniowych i ³±czników elektrycznych; REMONT KLATKI SCHODOWEJ - PIÊTRO, w tym: a) Demonta¿, wykonanie i monta¿ nowego wype³nienia balustrady schodów; b) Naprawa uszkodzonych kapinosów stopnic ¿ywicami poliestrowymi; c) Wymiana pierwszej stopnicy drewnianej schodów; d) Cyklinowanie i malowanie pod³ogi drewnianej; e) Wymiana okien i parapetów; f) Wykonanie sufitu podwieszonego i zabudów gipsowo - kartonowych instalacji sanitarnych prowadzonych natynkowo; g) Renowacja czterech par drzwi do pomieszczeñ piêtra; h) Renowacja zdemontowanego skrzyd³a drzwi wej¶ciowych na poddasze i zamontowanie ich na ¶cianie w pomieszczeniu Nr 1 i) Renowacja i uzupe³nienie brakuj±cych fragmentów listwy po¶redniej; j) Renowacja i uzupe³nienie brakuj±cych fragmentów listwy przypod³ogowej; k) Wykonanie drewnianej opaski drzwi do lokalu mieszkalnego i wej¶cia na poddasze; l) Wymiana opraw o¶wietleniowych i ³±czników elektrycznych; m) Malowanie klatki schodowej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla etapu I i II okre¶la dokumentacja projektowa, rysunki do projektu budowlanego oraz przedmiary robót, stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45453000-7 |
45440000-3 |
45430000-0 |
454410000-4 |
45421100-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP na poziomie do 30% warto¶ci robót podstawowych. Ewentualne zamówienie zostanie udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od szczegó³owego opisu w/w warunku. Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy bêdzie je ocenia³:
Z³o¿y³ stosowne o¶wiadczenie .................... spe³nia warunek
Nie z³o¿y³ o¶wiadczenia ............................ nie spe³nia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od szczegó³owego opisu w/w warunku. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy bêdzie je ocenia³:
Z³o¿y³ stosowne o¶wiadczenie .................... spe³nia warunek
Nie z³o¿y³ o¶wiadczenia .............................. nie spe³nia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony:
- Je¿eli Wykonawca, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³, co najmniej dwie inwestycje o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych), ka¿da polegaj±ce na budowie, modernizacji lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu c) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu * Informacja dla wykonawców, którzy maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio: a) ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. b) ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, w celu potwierdzenia, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³. nr 2
b) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, w celu potwierdzenia, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania - zgodnie z za³. nr 3
* w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z nich. Z dokumentów musi wynikaæ w jakim zakresie ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak istnienia podstaw wykluczenia wobec ka¿dego z wykonawców.
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - sporz±dzony zgodnie z za³. nr 4
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. - sk³adane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotycz±cych kwoty, jak± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. b) wype³niony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z za³. nr 1 c) wykaz us³ug powierzonych podwykonawcom - zgodnie z za³. nr 6 d) dowód wniesienia wadium e) dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych f) dokument pe³nomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga, aby w niniejszym postêpowaniu Wykonawca wniós³ wadium w wysoko¶ci 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100). Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± i mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
2. Elementy sk³adowe gwarancji lub porêczenia.
W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym Prawem Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci:
a) Gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówieñ Publicznych;
b) Okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Gwarancja powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) Nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) Kwotê gwarancji,
c) Termin wa¿no¶ci gwarancji,
d) Zobowi±zanie gwaranta do: "zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano:
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
e) Zobowi±zanie gwaranta do: "zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pe³nomocnictw, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
f) Gwarancja winna byæ nieodwo³alna i bezwarunkowa.
g) Wszelkie spory dotycz±ce gwarancji podlegaj± rozstrzygniêciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegaj± kompetencji s±du w³a¶ciwego dla siedziby Zamawiaj±cego, Jednocze¶nie Zamawiaj±cy wymaga, aby okres wa¿no¶ci wniesionego wadium nie by³ krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±. Postanowienia wskazane powy¿ej stosuje siê odpowiednio do porêczeñ.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej nale¿y dokonaæ przelewu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Nr rachunku bankowego : 10 9588 0004 0000 1111 2000 0030 - Wadium - Znak sprawy: WI.271.5.2017
Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiaj±cego formach w oryginale do³±czyæ do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium mo¿e byæ wniesione przez jednego z wykonawców/pe³nomocnika Wykonawców.
Uwaga! Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca powinien podaæ nr konta, na który ma byæ dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczyniæ podczas operacji przelewu i na formularzu ofertowym).
4. Termin wniesienia wadium.
a) Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
b) Wadium musi byæ wniesione na ca³y okres zwi±zania ofert± wymagany tre¶ci± siwz lub wezwania,
c) Wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieni±dz poprzez do³±czenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem z³o¿enia oferty przed terminem sk³adania ofert.
d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postêpowania, je¿eli jego oferta do up³ywu terminu sk³adania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysoko¶ci i formie.
5. Zwrot wadium.
Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wed³ug zasad okre¶lonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
6. Zatrzymanie wadium.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, w odpowiedzi na którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art 25a ust 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. Wadium wniesione w innej formie nale¿y za³±czyæ do oferty.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Gwarancja na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci zmiany postanowieñ umowy mog± dotyczyæ: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy, tj. np.: konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczno¶ci zaistnia³e w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniaj±ce lub uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wp³ywaj±cych na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.; 3) tych postanowieñ, które maj± zwi±zek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 4) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy. 5) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 6) konieczno¶ci zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacj± umowy ze strony Zamawiaj±cego, za pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru, za pe³nienie funkcji kierownika budowy, 7) w przypadku, kiedy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, a tak¿e zapisy, których wykonanie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbêdny dla wyeliminowania tych b³êdów. 8) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow±, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, t.j. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian. Zmiana taka wymaga sporz±dzenia protoko³u konieczno¶ci zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego i wykonawcê w porozumieniu z projektantem. 9) wprowadzenia zamiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem ¿e zmiany te bêd± korzystne dla zamawiaj±cego (np: powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê przedmiotu umowy, powoduj±ce poprawnie parametrów technicznych, wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian. Powy¿sze zmiany dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez jedn± ze Stron i po akceptacji przez drug± Stronê. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednak one zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody przez Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI PRUSY
wiêcej: przetargi PRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margoniñskiej 50 w Budzyniu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.