eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ch³opiceOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i nie zamieszka³ych z terenu Gminy Ch³opice w okresie od 01 lipca 2019r. do 31 grudnia 2020r.

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2019-06-02



Og³oszenie nr 555390-N-2019 z dnia 2019-06-02 r.

Gmina Ch³opice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i nie zamieszka³ych z terenu Gminy Ch³opice w okresie od 01 lipca 2019r. do 31 grudnia 2020r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ch³opice, krajowy numer identyfikacyjny 65090050700000, ul. Ch³opice  - , 37-561  Ch³opice, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 16 624 00 00, , e-mail chlopice_ref_gospodarczy@o2.pl, , faks 16 622 24 60.
Adres strony internetowej (URL): bip.chlopice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
bip.chlopice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.chlopice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci papierowej i opatruje siê w³asnorêcznym podpisem oraz sk³ada siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Urz±d Gminy Ch³opice, 37-561 Ch³opice 149A


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i nie zamieszka³ych z terenu Gminy Ch³opice w okresie od 01 lipca 2019r. do 31 grudnia 2020r.
Numer referencyjny: RG.271.7.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i nie zamieszka³ych, na terenie gminy Ch³opice w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania zgodnie z okre¶lonymi przepisami prawa w tym zakresie w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2020 r. Odbiorem i zagospodarowaniem zostan± objête odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, jak równie¿ zmieszany, powstaj±cych na nieruchomo¶ciach zamieszka³ych i niezamieszka³ych . Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ Zamawiaj±cy nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiaj±cego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami komunalnymi pochodz±cymi od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci spoza terenu Gminy Ch³opice Rozliczanie ¶wiadczonych us³ug wywozu odpadów komunalnych nastêpowaæ bêdzie pomiêdzy Gmin± a Wykonawc± rycza³towo raz w miesi±cu, po zakoñczeniu miesi±ca za który wystawiana jest faktura, z terminem p³atno¶ci nie krótszym ni¿ 14 dni od dnia przed³o¿enia faktury. Wykonawca przed z³o¿eniem oferty, je¿eli uzna to za konieczne, mo¿e zapoznaæ siê z terenem, na którym dzia³alno¶æ bêdzie prowadzona. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê i podwykonawcê na podstawie umowy o pracê min. 2 pracowników na ka¿dy pojazd, który bêdzie wykorzystywany do odbioru odpadów z nieruchomo¶ci tj. 1 kierowcê i 1 ³adowacza, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych b±d¼ instalacji zastêpczych. Zamawiaj±cy nie dysponuje w³asnymi pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowi±zany jest (bez zwiêkszenia z tego tytu³u wynagrodzenia dla Wykonawcy) wyposa¿yæ nieodp³atnie nieruchomo¶ci zamieszka³e oraz nieruchomo¶ci niezamieszka³e, na których powstaj± odpady komunalne na terenie Gminy Ch³opice (wskazane przez Zamawiaj±cego), w odpowiedniej wielko¶ci i rodzaju pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych spe³niaj±cych normê PN-840 oraz pojemniki do zbiórki selektywnej, które powinny odpowiadaæ wymogom okre¶lonym w Regulaminie utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Ch³opice, zwanym dalej Regulaminem oraz zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porz±dkowym i technicznym. Ilo¶æ pojemników bêdzie odpowiada³a zapotrzebowaniu zg³oszonemu do Zamawiaj±cego przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz nieruchomo¶ci niezamieszka³ych wskazanych w odrêbnym wykazie Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnia tak¿e worki do selektywnej zbiórki odpadów (bez zwiêkszenia z tego tytu³u wynagrodzenia dla Wykonawcy) Komplet worków na jedno gospodarstwo domowe, zawieraæ bêdzie 4 szt. (po jednym worku koloru ¿ó³tego, zielonego, niebieskiego i br±zowego) Komplet worków dla w³a¶ciciela nieruchomo¶ci niezamieszka³ej, na której powstaj± odpady komunalne), który zadeklarowa³ selektywne gromadzenie odpadów w systemie workowym, zawieraæ bêdzie 3 szt. (po jednym worku koloru ¿ó³tego, zielonego, niebieskiego). Wykonawca zobowi±zany jest ka¿dorazowo podczas odbioru pozostawiæ pusty worek na zasadzie "worek za worek". Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obs³ugê Punktu Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK na terenie miejscowo¶ci Ch³opice na nieruchomo¶ci stanowi±cej w³asno¶æ Zamawiaj±cego - przy Oczyszczalni ¦cieków Ch³opice. Obs³uga PSZOK obejmuje odbiór odpadów tam zgromadzonych oraz utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym urz±dzeñ do zbierania odpadów. Prowadzenie PSZOK w zakresie przyjmowania odpadów nale¿eæ bêdzie do Zamawiaj±cego. Wykonawca ma obowi±zek co najmniej raz w roku przeprowadziæ mobiln± zbiórkê w terminie uzgodnionym z zamawiaj±cym i uwzglêdnionym w harmonogramie: o mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (200307) o zu¿ytych opon (160103), o zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego (200135, 300136*)

II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3
34928480-6
90511200-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-07-01   lub zakoñczenia: 2020-12-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-07-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada: a) wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Ch³opice, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach. b) wpis do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska c) aktualne zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów objêtych przedmiotem zamówienia; d) zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie zbierania odpadów objêtych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e, ¿e: - posiada op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 250 000 PLN;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) dysponuje baz± magazynowo - transportow± zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013r. poz. 122) usytuowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granic tej gminy b) dysponuje: - co najmniej 3 samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych; Pojazdy musz± spe³niaæ wymagania techniczne dotycz±ce ich wyposa¿enia okre¶lone w § 5 Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) c) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ lub wykonuje minimum jedn± us³ugê polegaj±c± na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy, o warto¶ci minimum 250 000,00 z³ brutto oraz objêtych lub realizowanych w zakresie ¶wiadczenia us³ugi, gdzie obs³ugiwanych by³o co najmniej 4 000 mieszkañców.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia te Wykonawca sk³ada zgodnie ze wzorami stanowi±cymi Za³±cznik Nr 3 i Nr 4 do SIWZ. b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. a) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. a) W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca wyka¿e, ¿e: - posiada op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 250 000 PLN;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostêpniono SIWZ informacji o ofertach z³o¿onych w postêpowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, sk³ada stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zamawiaj±cy dokona wstêpnej oceny spe³nienia wymaganych warunków Wykonawcy którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona na podstawie za³±czonych o¶wiadczeñ. Nastêpnie w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, wezwie tego wykonawcê, do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych informacje w z³o¿onych o¶wiadczeniach. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: a. aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Ch³opice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zgodne z wymogami ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶i i porz±dku w gminach, b. wpis do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska c. aktualne zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów objêtych przedmiotem zamówienia; d. zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie zbierania odpadów objêtych przedmiotem zamówienia. e. op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 250 000 PLN; f. wykaz narzêdzi i urz±dzeñ dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami, sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem Nr 8 do SIWZ g. opis bazy magazynowo - transportowej wraz z informacja o podstawie dysponowania tym zapleczem - sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem Nr 8 do SIWZ h. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych lub okresowych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zgodnie z za³±cznikiem Nr 7 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy, wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia - Za³±cznik Nr 4 do SIWZ, oraz przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. c) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. d) dokumentów dotycz±cych podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 10 SIWZ, je¿eli Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy. 3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej w pkt. 13.3 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b) Nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 4. Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 13.1 - 13.4 SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 6. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów mog± byæ po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em prze Wykonawcê albo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 8. O¶wiadczenia dotycz±ce Wykonawcy/Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art., 22a Ustawy sk³adane s± w oryginale. Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Pe³nomocnictwa do³±czone do oferty musz± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o¶wiadczenie podmiotu trzeciego o udostêpnieniu zasobów musi byæ z³o¿one w formie orygina³u 9. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musza byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniami na jêzyk polski. 10 Ilekroæ w SIWZ, a tak¿e za³±cznikach do SIWZ wystêpuje wymóg podpisywania dokumentów lub o¶wiadczeñ lub tez ich potwierdzania za zgodno¶æ z orygina³em, nale¿y przez to rozumieæ ¿e o¶wiadczenia i dokumenty te powinny byæ opatrzone podpisem/podpisami osoby/osób uprawnionej/uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega, zgodne z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub osobê/osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega na podstawie pe³nomocnictwa. 11. Podpisy Wykonawcy na o¶wiadczeniach i dokumentach musza byæ z³o¿one w sposób pozwalaj±cy zidentyfikowaæ osobê podpisuj±c±. Zaleca siê opatrzenie podpisu piecz±tk± z imieniem i nazwiskiem osoby podpisuj±cej. 12. Wszystkie kartki z³o¿onej oferty powinny byæ kolejno ponumerowane, a ilo¶æ kartek wpisana do oferty cenowej. Nie spe³nienie tego wymogu nie bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. Za kompletno¶æ z³o¿onej oferty, która nie zosta³a ponumerowana Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci. 13. Dokumenty stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nale¿y w górnym prawym rogu oznaczyæ zapisem: "Dokument stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa", i musz± byæ do³±czone do oferty lub na wezwanie w oddzielnej kopercie oznaczonej: "Dokumenty stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa"; ponadto wraz z tymi dokumentami nale¿y za³±czyæ w formie opisowej, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysoko¶ci 10 000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych) - nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 17.2 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 17.2.1. pieni±dzu, 17.2.2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale nale¿y za³±czyæ do oferty je¿eli wadium zosta³o wniesione w formie nie pieniê¿nej. 17.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 BS - Ch³opice z dopiskiem "Wadium" i znak sprawy: RG.271.7.2019 Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 17.5. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 17.6. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 17.7. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. 17.8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli: 17.8.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 17.8.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 17.8.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 17.8.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Termin p³atno¶ci wynagrodzenia Wykonawcy20,00
Czêstotliwo¶æ odbioru bezpo¶rednio z posesji, w postaci mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego oraz zu¿ytych opon20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zawartej umowy w nastêpuj±cej okoliczno¶ci: 1. Zamawiaj±cy, dla zapewnienia prawid³owej realizacji zadania, dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartych we wzorze umowy, w tym w szczególno¶ci dotyczy to przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w nastêpuj±cych przypadkach: a) wyst±pienia si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Przez dzia³anie si³y wy¿szej nale¿y rozumieæ zdarzenie b±d¼ po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od stron umowy, które istotnie utrudniaj± wykonywanie zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których strony umowy nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którym nie mog³y zapobiec, ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci±. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej oraz wskazaæ zakres i wp³yw, jakie zdarzenie ma na realizacjê przedmiotu umowy, b) wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmian w systemie odbioru odpadów (np. zmiany czêstotliwo¶ci odbioru odpadów, modyfikacji zakresu selektywnej zbiórki w aktach prawa miejscowego), c) zmiany przepisów dotycz±cych podatku VAT. Cena brutto bêdzie podlegaæ waloryzacji o ró¿nicê w kwocie podatku VAT wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku na stawkê podatku obowi±zuj±cego w dniu powstania obowi±zku podatkowego, 2. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt. 24.2.1, Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawieraj±cym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien byæ z³o¿ony w formie pisemnej. 3. Zamawiaj±cy po zapoznaniu siê z uzasadnieniem i przy uwzglêdnieniu okoliczno¶ci sprawy dokona oceny zasadno¶ci zmiany umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy musz± byæ dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych pisemnych aneksów do umowy. 5. Zmiany terminu przewidzianego na rozpoczêcie i zakoñczenie ¶wiadczenia w przypadku niemo¿no¶ci rozpoczêcia ¶wiadczenia z przyczyn niezale¿nych od stron. W okoliczno¶ciach pó¼niejszego rozpoczêcia ¶wiadczenia ulegnie wyd³u¿ony o ten okres zakoñczenie ¶wiadczenia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-10, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.