eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ch³opiceRemont wewnêtrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w £owcach ETAP II.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-06-02



Og³oszenie nr 555405-N-2019 z dnia 2019-06-02 r.

Gmina Ch³opice: Remont wewnêtrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w £owcach ETAP II.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ch³opice, krajowy numer identyfikacyjny 65090050700000, ul. Ch³opice  - , 37-561  Ch³opice, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 16 624 00 00, , e-mail chlopice_ref_gospodarczy@o2.pl, , faks 16 622 24 60.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.chlopice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
bip.chlopice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.chlopice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty albo czê¶ci ofert sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci papierowej i opatruje siê w³asnorêcznym podpisem oraz sk³ada siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Urz±d Gminy Ch³opice, 37-561 Ch³opice 149A


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont wewnêtrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w £owcach ETAP II.
Numer referencyjny: RG.271.8.SP£.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont wewnêtrznej instalacji elektrycznej w budynku szko³y Podstawowej w £owcach - piêtro budynku. Zakres robót obejmuje m.in.: demonta¿ tablicy rozdzielczej, obudowy, przewodów kabelkowych i izolowanych, puszek i odga³ê¼ników instalacyjnych, gniazd instalacyjnych wtykowych, gniazda nieuszczelnionego podtynkowego lub natynkowego, opraw ¶wietlówkowych z kloszem. Wykonanie kompletnej instalacji wewnêtrznej o¶wietlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, monta¿ opraw o¶wietleniowych, wykonanie instalacji: nag³o¶nienia, telefonicznej, logicznej. Przedmiot zamówienia opisano szczegó³owo w: Przedmiarach robót stanowi±cych za³±cznik nr 2 SIWZ. (Za³±czony przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ Wykonawca winien wyceniæ i do³±czyæ do oferty) oraz dokumentacji projektowej, która stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45314000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-08-19

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ wystarczaj±cym jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenie zgodnie z za³o¿eniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ wystarczaj±cym jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenie zgodnie z za³o¿eniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych polegaj±cych na remoncie - modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i wskazania podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³: Co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±cych na remoncie - modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej *. Wymagana warto¶æ wykonanych robót wynosi³a minimum 80 000,00 z³ brutto. (³±cznie) Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. * budynku u¿yteczno¶ci publicznej - nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca winien z³o¿yæ o¶wiadczenie dotycz±ce braku przes³anek do wykluczenia z udzia³u postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ nastêpuj±cych dokumentów: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostêpniono SIWZ informacji o ofertach z³o¿onych w postêpowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, sk³ada stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca winien z³o¿yæ o¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ nastêpuj±cych dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych polegaj±cych na remoncie - modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i wskazania podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane- zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SIWZ. Do wykazu nalezy za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Dowody te nale¿y do³±czyæ do ka¿dej pozycji wykazu. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±cych na remoncie - modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej. Wymagana warto¶æ wykonanych robót wynosi³a minimum 80 000,00 z³ brutto. (³±cznie)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wype³niony i podpisany przez upowa¿nione osoby formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru za³±czonego do SIWZ - za³. nr 1 oraz kosztorys ofertowy - sporz±dzony na podstawie za³±czonych przedmiarów robót, stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SIWZ. które Wykonawca winien wyceniæ. Pe³nomocnictwo lub dokument/y z których bêdzie wynikaæ uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania wymaganych dokumentów. Wykaz czê¶ci zamówienia, które Wykonawca (Wykonawcy) zamierzaj± powierzyæ podwykonawcom. Wykonawca/y jest obowi±zany wskazaæ na formularzu ofertowym czê¶æ zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, w takim przypadku wype³nia pkt 9 formularza ofertowego. W przeciwnym wypadku uznaje siê, ¿e oferent samodzielnie wykona zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³) nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 17 czerwca 2019r. do godz. 11.30. Wykonawca jest obowi±zany do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1.pieni±dzu, 2.porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z pó¼n. zm.). Wadium wnoszone w porêczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, albo w porêczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 Ustawy, nale¿y z³o¿yæ w oryginale w kasie Urzêdu najpó¼niej w dniu ostatecznego terminu sk³adania ofert, tj. 17.06.2019r. do godz. 11.30. Do oferty powinna byæ do³±czona kopia gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub porêczenia. Wadium wnoszone w pieni±dzu lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 BS - Ch³opice z dopiskiem "Wadium" i znak sprawy: RG.721.8.SP£.2019 Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Wadium powinno znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego najpó¼niej w dniu ostatecznego terminu sk³adania ofert, tj. 17.06.2019r. do godz. 11.30. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu powinno zawieraæ bezwzglêdne i nieodwo³alne zobowi±zanie podmiotu udzielaj±cego gwarancji do wyp³aty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres udzielonej rêkojmi/gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SIWZ


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie od Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia w wysoko¶ci 10 % ceny ofertowej. Wykonawca wniesie zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w jednej z poni¿szych form: 1. pieni±dzu na rachunek 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 BS - Ch³opice 2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych w art. 148 ust. 2 ustawy. Termin wa¿no¶ci zabezpieczenia z³o¿onego w formie innej ni¿ pieniê¿na nie mo¿e up³yn±æ przed wyga¶niêciem zobowi±zania, którego nale¿yte wykonanie zabezpiecza Wykonawca Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. W przypadku zabezpieczeñ sk³adanych w formie pieniê¿nej, Zamawiaj±cy zwróci 70% warto¶ci z³o¿onego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia, natomiast pozosta³e 30% warto¶ci zostanie zwrócone w ci±gu 15 dni po up³ywie okresu gwarancji i rêkojmi


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zawartej umowy, dokonywanej wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem ustawy - Prawo Zamówieñ Publicznych, wy³±cznie w okoliczno¶ciach; 1. Dopuszcza siê zmiany umowy, wy³±cznie w zakresie; 1) Zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcê rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zmienny uzgodniony z Projektantem zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego, który korzysta z opinii inspektora nadzoru. 2) W przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany rozwi±zañ technicznych wynikaj±cych z umowy Zamawiaj±cy sporz±dza protokó³ robót zamiennych, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê na te roboty. 3) Konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 4) Konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, a zmiany te uniemo¿liwi± przekazanie obiektu do u¿ytkowania. 5) Konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowanych kolizj± z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji. 6) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT na dzieñ wystawienia faktury (powstania obowi±zku podatkowego) wynikaj±cego ze zmiany przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê kwoty wynagrodzenia brutto przy niezmienno¶ci wynagrodzenia netto. 2. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku; 1) Rezygnacji z czê¶ci zakresu robót do wykonania 2) Braku konieczno¶ci wykonania robót wynik³ych z b³êdów stwierdzonych w dokumentacji projektowej 3) Modyfikacji przedmiotu zamówienia w zwi±zku z wyst±pieniem robót dodatkowych lub uzupe³niaj±cych za roboty zaniechane 4) Je¿eli warto¶æ robót zamiennych bêdzie mniejsza od podstawowych. 5) Zmniejszenie wynagrodzenia o którym mowa w pkt. 1) - 4) nastêpuje w oparciu o kosztorys ofertowy. 3. Zmiana terminu, która uprawnia do zmiany harmonogramu który wymaga akceptacji Zamawiaj±cego nast±pi w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach; 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakoñczenie robót, tj.: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególno¶ci: - dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót; - warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych dla pory roku, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych (bêd± brane pod uwagê ostatnie dwa lata wstecz); b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o czas niezbêdny do ich usuniêcia. c) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, d) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, e) wykopalisk archeologicznych lub niewypa³ów uniemo¿liwiaj±cych wykonanie dalszych robót f) Zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci; o przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp. o odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej. g) Skrócenie terminu realizacji zakresów czê¶ciowych oraz terminu koñcowego. 4. Zmiany materia³owe, dopuszcza siê wprowadzenie zmiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie pod warunkiem, ¿e; a) spowoduj± obni¿enie kosztów ponoszonych przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; b) wynikaj± z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów (nastêpca zmienianego materia³u lub urz±dzenia). c) Zmiana materia³ów lub urz±dzeñ o parametrach to¿samych lub lepszych od przyjêtych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostêpno¶æ na rynku materia³u lub urz±dzenia oferowanego. d) zmiana materia³ów lub urz±dzeñ o parametrach to¿samych lub lepszych od przyjêtych w ofercie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiaj±cego, pod warunkiem i¿ niniejsza zmiana nie powoduje zmiany ceny ofertowej. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian które przed wprowadzeniem do umowy wymagaj± zgodnej akceptacji stron umowy z wy³±czeniem postanowieñ okre¶lonych w ust. 2 gdzie podjêcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga akceptacji Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-17, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.