To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 55588 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Wielkie Drogi: Budowa sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach i adaptacja istniejącej sali gimnastycznej na potrzeby zaplecza sanitarno-technicznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEFRR - 11 oś priorytetowa, Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.2
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26702 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach, krajowy numer identyfikacyjny
35651710900000, ul.
Wielkie Drogi
192,
32051
Wielkie Drogi, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
012 2706016, 2706308, faks
122 706 016, e-mail
poczta@zpeow.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mow-wielkiedrogi.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach i adaptacja istniejącej sali gimnastycznej na potrzeby zaplecza sanitarno-technicznego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach obejmujących budowę sali sportowej i adaptację istniejącej sali gimnastycznej na potrzeby zaplecza sanitarno-technicznego. Zakres robót został szczegółowo określony w załączonych przedmiarach, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SIWZ. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest również zobowiązany do: - wykonania dokumentacji powykonawczej obejmującej: projekty powykonawcze z naniesionymi wszelkimi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, zatwierdzonymi przez projektanta i inspektora nadzoru (w przypadku odstępstw od zatwierdzonego projektu przeprowadzenie stosownej procedury określonej polskim prawem) - 2 komplety, dokumentację odbiorową (protokoły, atesty, uzgodnienia, certyfikaty, itp.) - 2 komplety, inwentaryzację geodezyjna powykonawczą z klauzulą PODGiK - 2 egz. - uzyskania własnym staraniem dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory przez odpowiednie Instytucje (Państwowa Straż Pożarna, Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektor Pracy , Państwowa Inspekcja Sanitarna) oraz do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia uzyskać w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego decyzję pozwolenia na użytkowanie. - powiadomienia Instytucji wyżej wymienionych o zakończeniu przedmiotowych robót w terminie umożliwiającym tym Instytucjom dokonanie stosowanych odbiorów, zgodnie z polskim ustawodawstwem, tak by decyzję pozwolenia na użytkowanie przedstawić w dniu odbioru końcowego. Ponadto wykonawca jest zobowiązany opracować Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, oznakować drogi oraz wyjścia ewakuacyjne, wyposażyć budynek w podręczny sprzęt i aparaty gaśnicze w ilościach i rodzajach wynikających z obowiązujących przepisów oraz norm, a także dostarczyć świadectwo energetyczne obiektu. 2. Roboty będą wykonane zgodnie z harmonogramem rzeczowym sporządzonym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego. 3. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia. 4.Technologia wykonania prac: - Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. UWAGA! Z uwagi na to, iż część prac budowlanych wykonywana będzie podczas roku szkolnego należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa wychowanków i personelu placówki. - Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. - Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. - Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, konstrukcji, materiałów itp. 6. Wymagania w związku z art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych: - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. prace budowlane wykonywane na terenie budowy - zgodnie z zakresem zawartym w przedmiarze robót. - W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. - Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej siwz. - Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. - W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 9.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45331200-8,
45233250-6,
77300000-3,
37400000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2297464.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2 139 195.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.