eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i nici chirurgicznych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Krynica: Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i nici chirurgicznych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju
Numer ogłoszenia: 55965 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju , ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i nici chirurgicznych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa materiałów szewnych i nici chirurgicznych według 8 pakietów zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 3 do specyfikacji oraz zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w terminie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Zamówienie składa się z 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące przedmiotu zamówienia: termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy - dotyczy pakietu nr 1, 3, 5,6,7 i 8 4.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące przedmiotu zamówienia: termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy od daty dostawy - dotyczy pakietu nr 2 i 4. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ zostaną odrzucone. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (8 pakietów). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 pakiet, 2, 3, 4, 5,6,7 lub wszystkie 8 pakietów 13. Zamówienie z prawem opcji - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji minimalny zakres zamówienia w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 3 do specyfikacji co może być spowodowane mniejszym zapotrzebowaniem na przedmiot zamówienia. 14. Kod CPV: 33141128-3 Igły do szycia 33141120-7 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33141121-4 Szwy chirurgiczne 15. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.28-3, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu będzie przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 10 000,00 zł brutto wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r . Nr 93. poz. 896)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena Techniczna Jakość - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - MATERIAŁY SZEWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ WCHŁANIALNA, SYNTETYCZNY POLIDWUOKSANON MONOFILAMENT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - MATERIAŁY SZEWNE - ZESTAW SPECJALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZEW ODBARCZAJĄCY, PRZECIWEWENTRACYJNY DLA ZAPOBIEGANIA ROZEJŚCIU SIĘ RANY OPERACYJNEJ U PACJENTÓW Z GRUPY RYZYKA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - MATERIAŁY SZEWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ WCHŁANIALNA, SYNTETYCZNA, POWLEKANA PLECIONKA Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - MATERIAŁY SZEWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ NIEWCHŁANIALNA, SYNTETYCZNA, POLIPROPYLENOWY MONOFILAMENT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - MATERIAŁY SZEWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ NIEWCHŁANIALNA, SYNTETYCZNY POLIAMIDOWY MONOFILAMENT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - MATERIAŁY SZEWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ WCHŁANIALNA, SYNTETYCZNA PLECIONKA Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO, POKRYTA PŁASZCZEM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - MATERIAŁY SZEWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NIĆ WCHŁANIALNA, SYNTENTYCZNA, POWLEKANA, PLECIONKA ANTYBAKTERYJNA Z KWASU GLIKOLOWEGO I MLEKOWEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - MATERIAŁY SZEWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STERYLNA SYNTETYCZNA SIATKA DO ZAOPATRYWANIA PRZEPUKLIN, CZĘŚCIOWO WCHŁANIALNA, WYKONANA Z WŁÓKIEN POLIPROPYLENU I POLIGLEKAPRONU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Techniczna Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.