eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Piętra I bloku AL. na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowni Endoskopowej Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-03

Ogłoszenie nr 560000746-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.

Białystok: Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Piętra I bloku AL. na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowni Endoskopowej Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu pn. "Poprawa kompleksowej opieki nad dzieckiem w Uniwersyteckim Dziecięcy Szpitalu Klinicznym w Białymstoku" nr POIS.09.02.00-00-0092/17 w ramach działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558115-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500154222-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 140639400000, ul. ul. J. Waszyngtona 17, 15274 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 450 595, e-mail zampudsk@amb.edu.pl, faks 857 450 595.
Adres strony internetowej (url): http://udsk.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Piętra I bloku AL. na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowni Endoskopowej Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN - 25/18/27

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Piętra I bloku AL. na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowni Endoskopowej Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych na potrzeby niniejszego zamówienia w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3.Elementy instalacji kontroli dostępu muszą być kompatybilne z istniejącym systemem (ROGER, kontroler PR 621) użytkowanym w szpitalu i wpięte w system poprzez sieć LAN. 4.Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym pod nr tel. 85 74 50 564. 5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza produkty równoważne o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od parametrów wskazanego produktu, przy czym zmiana parametrów nie może powodować konieczności modyfikacji projektów, a także ograniczeń możliwości ich wykorzystania przez Zamawiającego. Analogicznie, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i uzyskać jego akceptację. 6.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy w szczególności następujących czynności: wykonanie robót wyburzeniowych, murarskich, wykończeniowych, konstrukcyjnych oraz robót w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji gazowych oraz wentylacji. 7.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy imiennego wykazu ww. osób wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na podstawie umowy o pracę. Analogiczny wykaz osób wraz z oświadczeniem dotyczącym zatrudnienia ww. osób na podstawie umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego. Powyższy obowiązek dotyczy również wszystkich podwykonawców uczestniczących w procesie budowlanym. 8.Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę / Podwykonawcę faktu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę. 9.W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość poinformowania o tym fakcie Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości podstawy zatrudnienia pracownika, ponadto upoważniony będzie do naliczenia kary umownej, o której mowa w § 9 pkt 1h) wzoru umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45262500-6,

45320000-6,

45410000-4,

45421100-5,

45430000-0,

45400000-1,

45332200-5,

45332300-6,

45321000-3,

45331100-7,

45321000-3,

45333000-0,

45331200-8,

45321000-3,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
03.07.2018 - 02.11.2018 r.,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Piętra I bloku AL. na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowni Endoskopowej Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Budowlany Waldemar Kozłowski , waldek.1@wp.pl, ul. Włościańska 105, 15-199, białystok , kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1975252.75 zł. .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Powiększenie otworów drzwiowych o szerokości w świetle przejazdu równej 1,30 m. Wykonać przegrodzenie Sali konstrukcją oszkloną z profili aluminiowych i zabudową z płyt. Wykonanie łazienki z płyt gipsowo - kartonowych, W pomieszczeniu wykonać oświetlenie i gniazdo elektryczne, Wydzielić pomieszczenie magazyn na bieliznę czystą Wykonanie i montaż klap pożarowych na kanałach wentylacyjnych Zdemontować istniejący hydrant i wykonać szafkę hydrantową z zaworem i wężem półsztywnym, wymienić 2 okna drewniane bezklasowe na okna o odporności ogniowej EI60. Skuć i usunąć istniejące podłoże.Skuć istniejące sklepienia i powiększyć wysokość poprzez skucie warstwy cegieł. Wykonać sklepienia płaskie z zastosowaniem belki dwuteowej lub ceowej 120 mm. Skuć odparzone i spękane tynki, wykonać nowe z gotowych zapraw tynkarskich.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zakres prac dodatkowych zaistniał w trakcie prowadzenia prac wynikających z realizacji umowy. Podczas prowadzonych prac po odkryciu stanu technicznego istniejącej infrastruktury i po uzyskaniu opinii instytucji nadzorujących okazało się, iż wykonanie prac dodatkowych jest niezbędne do funkcjonowania modernizowanego oddziału. Wykonanie prac dodatkowych podyktowana jest interesem użytkownika dążącego do uzyskania produktu satysfakcjonującego jego oczekiwania obecnie jak i w przyszłości, bezpieczeństwem eksploatacyjnym i użytkowym modernizowanego obiektu, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z wprowadzonymi zmianami ulega zmianie termin realizacji przedmiotu umowy. § 4 umowy odbiór robót pkt. 1 otrzymuje brzmienie: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy w terminie do dnia 21.01.2019 r.,

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.