Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-01-03
Ogłoszenie nr 560000809-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.
Leszno: Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 7 w Lesznie, ul. Stefana Żeromskiego 19
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597950-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500195964-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500243940-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Krajowy numer identyfikacyjny 00066099500000,
ul. ul. Kazimierza Karasia
15,
64-100
Leszno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
65 5298100, e-mail
dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl, faks
65 5298131.
Adres strony internetowej (url): www.bip.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 7 w Lesznie, ul. Stefana Żeromskiego 19
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BU.271.02.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 7 w Lesznie, ul. Stefana Żeromskiego 19".Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. prace związane z: - robotami rozbiórkowymi, - dostawą i montażem wyposażenia placu zabaw, - dostawą i montażem nawierzchni bezpiecznej placu zabaw. Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 9, 10 i 11 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega, iż: a)wyposażenie placu zabaw powinno posiadać niezbędne certyfikaty jakości oraz musi spełniać wymagania bezpieczeństwa zawarte w Polskich Normach mówiących o tego typu urządzeniach, posiadać atesty i inne wymagane badania i pozytywne opinie. Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego- Polskie Centrum Akredytacji (PCA). W przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika Polskiego Centrum Akredytacji w tym kraju. 3. Dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw, o których mowa w ust 1 Rozdziału 3 SIWZ obejmuje: a) Wyposażenie placu zabaw: - Zestaw zabawowy duży - 1 szt., - Huśtawka metalowa z profilu typu "bocianie gniazdo" - 1 szt., - Piaskownica z plandeką lub piaskownica zamykana - 1 szt., - Ławka z oparciem - 2 szt., - Kosz na śmieci - 2 szt., - Regulamin - 1 szt., - Gra terenowa np. rakiety, klasa, planety - 1 szt., - Gra terenowa np. korale abecadło - 1 szt. b) Nawierzchnia : - zgodnie z dokumentacją nawierzchnia amortyzująca z piasku ziarno 0,2 do 2 mm, grubości minimum 200 mm, - nawierzchnia placu zabaw- poza strefami bezpieczeństwa, z piasku zagęszczonego, grubość minimum 10 cm, (po usunięciu humusu), piasek płukany, rzeczny, frakcja 0-2 mm, kolor biały. Uwagi dodatkowe: 1) Urządzenia powinno cechować bezpieczeństwo użytkowania, wysokie walory estetyczne i funkcjonalne, maksymalna odporność na warunki atmosferyczne- deszcz, śnieg, mróz, słońce, wandaloodporność, wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia), 2) Zamawiający zastrzega, iż piaskownica powinna zawierać wsad w postaci czystego piasku, 3) Dopuszcza się inną tematykę dla zespołu zabawowego dużego z zachowaniem równoważnego składu zestawu. 4) Wszystkie urządzenia powinny zachować wspólną linię stylistyczną i podobną estetykę. 5) Dopuszcza się dla wszystkich urządzeń tolerancję wymiarową, która wynosi dla: - huśtawki metalowej z profilu typu "bocianie gniazdo" +/- 20 cm, - zestawu zabawowego dużego +/- 70 cm, - piaskownicy z plandeką lub piaskownicy zamykanej +/- 20 cm, - ławki z oparciem +/- 20 cm, - kosza na śmieci +/- 20 cm, - regulaminu +/- 20 cm, - gry terenowej np. rakiety, klasa, planety +/- 20 cm, - gry terenowej np. korale abecadło +/- 20 cm Mając powyższe na uwadze, bezwzględnie należy zachować powierzchnię placu zabaw -oraz zasadę, że strefy bezpieczne dla poszczególnych urządzeń nie mogą się nakładać. Tolerancja wymiarowa dotyczy wymiarów urządzeń, ich konstrukcji, materiałów oraz stref bezpieczeństwa. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie urządzeń równoważnych w stosunku do tych określonych w projekcie budowlanym oraz Załączniku nr 8 do SIWZ (Formularz oferowanego sprzętu), pod warunkiem: - zaoferowania urządzeń o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenia wskazane w projekcie budowlanym oraz Załączniku nr 8 do SIWZ (Formularz oferowanego sprzętu), - wykazania, że zaoferowane w ofercie urządzenia spełniają wymagania określone przezZamawiającego w projekcie budowlanym oraz Załączniku nr 8 do SIWZ (Formularz oferowanego sprzętu), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez załączenie wraz z ofertą dokumentów (np. kart katalogowych, opisów technicznych lub innych dokumentów), z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego w projekcie budowlanym oraz Załączniku nr 8 do SIWZ (Formularz oferowanego sprzętu). UWAGA: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązań równoważnych niespełniających minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych, opisanych przez Zamawiającego w projekcie budowlanym oraz Załączniku nr 8 do SIWZ (Formularz oferowanego sprzętu), oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, jako, że jej treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ. 6. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ (Załącznik nr 9 do SIWZ, Załącznik nr 10 do SIWZ i Załącznik nr 11 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Urząd Miasta Leszna, Wydział Edukacji, ul. Przemysłowa 10, 64 - 100 Leszno). 7. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o opracowaną dokumentację i wizję lokalną. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej i polskich normach z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów. 9. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.). 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w w/w dokumentach jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązany jest uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 12. W przypadku, gdy w projekcie budowlanym, STWiORB lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowiąwarunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w dokumentacji projektowej, STWiORB, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji technicznej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach. 13. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 14. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie terenu budowy oraz zaplecza robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) oraz innych dokumentów wymaganych w dokumentacji projektowej, przepisach prawa i normach w tym zakresie; 2) ustanowienie Kierownika Budowy posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac; 3) zastosowanie szczególnych środków ostrożności i zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem dzieci oraz prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający użytkowanie budynków przedszkolnych przez dzieci, kadrę pedagogiczną i personel przedszkolny; 4) utrudnienia i prace dodatkowe wynikające z wykonywania robót na terenie użytkowanego obiektu; 5) wykonanie przyłącza wody i energii elektrycznej do potrzeb budowy - Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejącej instalacji; 6) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie budowy jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych przez okres dłuższy niż 5 dni; 7) ewentualne koszty związane z opracowaniem i uzgodnieniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotu zamówienia; 8) jeżeli wystąpi taka konieczność: stały nadzór i obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną; 9) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia i odbioru końcowego; 10) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu robót wraz z OWU dowodem uiszczenia wymagalnych składek na zasadach opisanych we wzorze umowy (Załączniknr 7 do SIWZ); 11) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 12) po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu robót, demontaż obiektów tymczasowych; 13) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót; 14) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia; 15) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 pkt 2) SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, zmiany oznakowania, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. 15. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego. 2) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 5) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu budowy. 6) Przestrzegania zasad BHP oraz planu BIOZ. 7) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 6 pkt 3) lit. b) SIWZ. 8) Przygotowanie oraz zgłoszenie, w razie potrzeby, zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). 9) Usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacjązadania. 10) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru. 11) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 12) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (planuje się jeden przegląd rocznie). Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 13) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 1) lit. a) SIWZ upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 17. Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 3 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu terenu budowy wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczki.
II.4) Główny kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
37535270-0,
45236210-5,
45112710-5,
34928200-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 50 dni
kalendarzowych licząc od dnia przekazania terenu budowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 7 w Lesznie, ul. Stefana Żeromskiego 19 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Robót Ogrodniczych SPIRAEA Renata Przybylska,
,
ul. Wilkońskiego 18,
64-100,
Leszno, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą konieczności wykonania zmiany zakresu przedmiotu zamówienia (roboty zamienne)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiotowa zmiana umowy została dokonana na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie § 16 ust. 4 pkt 5) umowy nr BU.272.02.2018 z dnia 10.10.2018 r. w związku koniecznością wykonania zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w protokole konieczności z dnia 29.03.2019 r. i wycenionych na kwotę 10 558,91 zł brutto, Strony zgodnie postanawiają zwiększyć zakres zamówienia o wskazane roboty.
W trakcie realizacji robót wystąpiła konieczność zmiany zakresy wykonania robót do właściwego wykonania zamówienia:
Rezygnuje się z wykonania na terenie placów zabaw przed i za budynkiem trawników dywanowych siewem na gruncie o łącznej powierzchni 536,53 m2.
Przychylając się do prośby Rady Rodziców przy Przedszkolu Miejskim nr 7 na całym terenie placów zabaw przed i za budynkiem w celu przyspieszenia możliwości korzystania z placów zabaw wykonać trawnik dywanowy darniowaniem pełnym (trawnik z rolki) o łącznej powierzchni 536,53 m2.
W związku z powyższym, wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 5 ust. 2 umowy zostaje zwiększone o kwotę 10 558,91 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt osiem złotych 91/100), co stanowi w przybliżeniu 6,79 % wartości zamówienia podstawowego określonego w umowie. Tym samym łączne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wraz z robotami dodatkowymi wyniesie nie więcej niż 165 964,19 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt cztery złote 19/100).
Mając powyższe na uwadze zmianie ulegnie § 5 ust. 2 umowy, który otrzymuje brzmienie: "Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszej Umowy ustala się na podstawie złożonej oferty na kwotę: 165 964,19 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt cztery złote 19/100.)
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
- Sukcesywne dostawy wewnętrznych implantów piersi
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.