Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 560001983-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Warszawa: Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf,położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 656465-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500300082-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510039241-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Matki i Dziecka, Krajowy numer identyfikacyjny 28839500000000,
ul. ul. Kasprzaka
,
01-211
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 32-77-240, e-mail
witold.sarnowski@imid.med.pl, faks
022 32-77-233, 32-77-305.
Adres strony internetowej (url): www.imid.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf,położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):A/ZP/SZP.251-69/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf),położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie,przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji na działce przy ul. Kasprzaka 17a według wymagań szczegółowo określonych w programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, polegającej na budowie podziemnego budynku działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf), w oparciu o projekt budowlany z prawomocnym pozwoleniem na budowę.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45210000-2,
45223000-6,
45215140-0,
45400000-1,
45310000-3,
45316000-5,
45320000-6,
45330000-9,
45331000-6,
71221000-3,
71320000-7,
51400000-6,
51100000-3,
39100000-3,
31000000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonanie przedmiotu zamówienia 10 miesięcy od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa budynku podziemnego działu obrazowania (rezonans magnetyczny i tomograf,położonego na działce ewid. Nr 14, obr. 6-04-08 Wola, w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 17a w trybie "zaprojektuj i wybuduj" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/02/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PBM Polski DOM Sp. z o. o.,
,
ul. Polna 11,
06-500,
Mława, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1)w toku realizacji umowy nr A/ZP/SZP.251-69/18 z dnia 01.02.2019 r. (dalej jako "Umowa") stwierdzono konieczność zaprojektowania i wykonania zasilania rezerwowego (2 linie), zmianę - zmniejszenie przekrojów kabli zasilania podstawowego, a także przeprojektowania i wykonania pomieszczenia i instalacji dostosowanych do nowego tomografu komputerowego.
2)konieczności wykonania prac, o których mowa w pkt 1 powyżej, nie można było przewidzieć na etapie zawierania Umowy i nie były objęte programem funkcjonalno - użytkowym, a konieczność ich wykonania powstała później, co wynika z protokołu konieczności z dnia 24.09.2019 r.
§ 1.
1.Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące prace dodatkowe:
1)wykonanie projektu wykonawczego oraz realizacja instalacji zasilania rezerwowego (2 linie);
2)zmniejszenie przekrojów kabli zasilania podstawowego - przeprojektowanie i wykonanie;
3)zmiany w dokumentacji projektowej pomieszczenia i instalacji dostosowanych do nowego tomografu komputerowego oraz wykonanie pomieszczenia i instalacji zgodnie ze zmienioną dokumentacją projektową.
2.Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu Aneksu wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący załącznik nr 2 do Aneksu.
3.W ramach wynagrodzenia określonego w § 3 Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1, w zakresie określonym w § 2 ust. 13-17 Umowy.
§ 2.
1.Wykonawca wykona przedmiot Aneksu określony w § 1 w terminie do dnia 15.12.2019 r.
2.Terminy wykonania poszczególnych prac określi harmonogram rzeczowo-finansowy prac/czynności/ robót, który Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu, najpóźniej w terminie do 5 dni od daty podpisania Aneksu. Harmonogram winien wskazywać okresy wykonania i terminy zakończenia prac/ czynności/ robót (w tym terminy wystąpienia o uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień oraz przewidywane terminy ich uzyskania, których dotrzymanie winno gwarantować realizację zamówienia w wyżej wymienionym terminie).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.