Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-01-07
Ogłoszenie nr 560002771-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Kartuzy: Zagospodarowanie wód deszczowych w mieście Kartuzy, w celu poprawy retencyjności zlewni i ochrony przed zmianami klimatu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 11 Środowisko, Działanie 11.1 Ograniczenie zagrożeń naturalnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25145-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500069529-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500127661-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000,
ul. ul. gen. Józefa Hallera
1,
83300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 694 52 00, e-mail
zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks
586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie wód deszczowych w mieście Kartuzy, w celu poprawy retencyjności zlewni i ochrony przed zmianami klimatu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.271.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wód deszczowych w mieście Kartuzy, w celu poprawy retencyjności zlewni i ochrony przed zmianami klimatu. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 1) Usługi geodezyjne (tyczenie i pomiary powykonawcze), 2) Oznakowanie budowy na czas prowadzenia robót (projekty tymczasowych organizacji ruchu), 3) Roboty ziemne (wykopy i zasypki), 4) Roboty nawierzchniowe (rozbiórki i odbudowy nawierzchni), 5) Roboty montażowe w zakresie kanalizacji grawitacyjnej (rurociągi wraz ze studniami, przykanalikami i wpustami ulicznymi), 6) Roboty montażowe w zakresie kanalizacji tłocznej, 7) Roboty montażowe w zakresie sieci wodociągowej, 8) Dostawa oraz montaż kompletnych zbiorników buforowych wraz z przepompowniami ścieków, 9) Przebudowa wylotów do odbiorników, 10) Dostawa i montaż separatorów, 11) Przebudowa głównej przepompowni na nadmiar wód opadowych wraz z komorą krat, piaskownikiem, komory zasuw oraz kanałem kraty mechanicznej i piaskownika, 12) Roboty elektryczne, sterowania i sygnalizacji, 13) Regenerację istniejącego rowu, 14) Uporządkowanie terenu, 15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku znak: ZA.5161.69.2017.EP Zamawiający udzieli Wykonawcy robót pełnomocnictwa na przeprowadzenie w jego imieniu: 1) archeologicznych badań ratowniczych na działkach nr 55/10, 55/12, 58/2, 240/6 obr. 3, polegających na odhumusowaniu terenu, wykonaniu wykopów badawczych w obrysie planowanych prac ziemnych, eksplorację nawarstwień i obiektów archeologicznych, wykonanie dokumentacji fotograficznej, graficznej i opisowej odkrytych nawarstwień obiektów archeologicznych, zabezpieczenie, wykonanie inwentaryzacji i zadokumentowanie pozyskanego materiału archeologicznego, 2) nadzoru archeologicznego polegającego na bieżącej obserwacji i dokumentowania trwających prac ziemnych. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia oraz dokumentowania badań a także nadzoru ich, zgodnie z wszystkimi warunkami zawartymi w w/w decyzji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 45231100-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45232423-3,
45232411-6,
45233142-6,
45112710-5,
45311000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1.Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość przedmiotu umowy w terminie do dnia 30.09.2019 r. z zastrzeżeniem ust. 2.
2.W roku 2018 Wykonawca ma obowiązek wykonać następujące elementy zamówienia:
1) Kanalizację w ul. Sędzickiego wraz z odbudową nawierzchni w terminie do dnia 30.06.2018 roku,
2) Kanalizację w ul. Mściwoja (od St. Dm-1 do Dm-6, wraz z separatorem, odbudową nawierzchni oraz pogłębieniem rowu odpływowego) w terminie do dnia 30.07.2018 r.,
3) Kompletne zbiorniki buforowe - 3 szt. wraz z przepompowniami, wylotami i połączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w terminie do dnia 30.10.2018 roku,
4) Przebudowę sieci wodociągowej w terminie do dnia 30.10.2018 roku,
5) Pozostałe wyloty do odbiorników w terminie do dnia 30.10.2018 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/02/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo Zamówień Publicznych oraz
§13 ust.1 pkt 1 i pkt 2 lit.c strony zgodnie postanawiają zmienić treść w/w umowy w zakresie:
1) w 1 ust.3 otrzymuje następujące brzmienie:
"3. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją techniczną, ofertą Wykonawcy, pismem Wykonawcy robót z dnia 18.06.2018 r., zaopiniowanym przez Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego, protokołem konieczności z dnia 26.10.2018 r. oraz ofertą Wykonawcy z dnia 24.10.2018 r."
2) w § 2 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie:
"2.Wykonawca ma obowiązek wykonać następujące elementy zamówienia w terminie:
1) Kanalizację w ul. Sędzickiego wraz z odbudową nawierzchni w terminie do dnia
14.12.2018 roku,
2)Kanalizację w ulicy Mściwoja (od St. Dm-1 do Dm-6, wraz z separatorem, odbudową nawierzchni oraz pogłębieniem rowu odpływowego) w terminie do dnia 15.01.2019 r.,
3)Kompletne zbiorniki buforowe - 3 szt. wraz z przepompowniami, wylotami i połączeniem
do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w terminie do dnia 28.02.2019 r.,
4)Przebudowę sieci wodociągowej w terminie do dnia 28.02.2019 r.
5)Pozostałe wyloty do odbiorników w terminie do dnia 28.02.2019 r."
3) w §6 umowy dodaje się ustęp 2a o brzmieniu:
"2a) Szacunkowe wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie określonym w protokole konieczności z dnia 26.10.2018 r. z załącznikami wskazanymi w §1 ust.3 umowy wynosi łącznie z podatkiem VAT: 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wynagrodzenie uwzględnia podatek VAT w wysokości 65.447,16 zł wg stawki 23%."
4) w §6 ust.3 dotychczasową treść zastępuje się treścią:
"3) Wynagrodzenie określone w ust.2 i 2a zawiera wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy wprost lub pośrednio określone niniejszą umową, w tym zawierają między innymi:
1)Wszelkie opłaty i podatki naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
2)Normalne ryzyko związane z okolicznościami, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, immanentnie związane z faktem prowadzenia działalności gospodarczej."
5)w §8 dodaje się ust.2a o brzmieniu:
"2a) Wynagrodzenie o którym mowa w §6 ust. 2a rozliczone zostanie osobną fakturą przejściową - na podstawie zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego kosztorysu powykonawczego, po odebraniu przez Zamawiającego robót, o których mowa w protokole konieczności z dnia
26.10.2018 r."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Pozostałe postanowienia umowy nie ulegają zmianie.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.