eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobczyceZagospodarowanie otoczenia Zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach - etap I



Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 560002781-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

Dobczyce: Zagospodarowanie otoczenia Zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach - etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zagospodarowanie otoczenia Zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach - etap I" uzyskał dofinasowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 na warunkach określonych w umowie nr RPMP.06.03.03-12-0323/17-00-XVII/574/FE/17 z dnia 16.01.2018 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527222-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500098114-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 35155542400000, ul. ul. Rynek 26, 32410 Dobczyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 721 700, e-mail ugim@dobczyce.pl, faks 122 712 993.
Adres strony internetowej (url): https://www.dobczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie otoczenia Zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach - etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

: RI.271.244.2018.ANSU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Zagospodarowanie otoczenia Zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach - etap I" składające się z dwóch zadań inwestycyjnych: Zadanie 1: Park miejski - rozbudowa publicznej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej, które obejmuje: uprządkowanie terenu i zieleni, wykonanie ścieżki po lewej stronie Raby łączącej teren parku z mostem na Rabie, wykonanie alejek parkowych, toru do gry w bulle, oświetlenie i monitoring terenu, budowę infrastruktury technicznej (kanalizacja, wodociąg, gazociąg), budowę placu zabaw; modernizacja budynku zaadaptowanego na punkt obsługi turystycznej (świetlica), rozbudowę parkingu, budowę eko placu zabaw, siłowni zewnętrznej i małej architektury oraz nasadzenia zieleni. Zadanie 2: Modernizacja istniejącego ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż Raby, które obejmuje modernizacje istniejącej asfaltowej ścieżki biegnącej po wale oraz budowę ścieżki o nawierzchni mineralnej.


II.4) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45233250-6,

45233123-7,

77211400-6,

77211500-7,

45112723-9,

45112710-5,

77310000-6,

45232000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin wykonania umowy do 31.01.2020 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zagospodarowanie otoczenia Zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach - etap I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Józef Paryl "SAMBUD, , Węglówka 72, 32-412, Wiśniowa, kraj/woj.

, , , , , kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5124466.23 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) zmiany zostały przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wprowadzenie zmiany w zakresie parametrów nawierzchni tj. zastosowanie nakładki asfaltowej z obrzeżem pozwoli lepiej nawiązać do modernizowanego odcinka w nawierzchni asfaltowej oraz znacznie poprawi rezultaty inwestycji w aspekcie jej trwałości. Dodatkowo ze względu na znacznie lepsze parametry użytkowe nawierzchni asfaltowej cała trasa wzdłuż Raby zyska dodatkowe walory użytkowe m.in. będzie dostępna dla osób korzystających z rolek. Wprowadzenie zmiany pozwoli sprostać rosnącym oczekiwaniom wobec funkcjonalności i trwałości ciągu pieszo - rowerowego

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.