eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaTermomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile



Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 560002818-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

Piła: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608080-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500233480-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Krajowy numer identyfikacyjny 570791164, ul. Pl. Staszica 10, 64920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 126 210, e-mail bzp@um.pila.pl, faks 672 123 566.
Adres strony internetowej (url): www.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na Termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola Nr 3 w Pile w formule "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn.: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile. 1.1. Roboty polegać będą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ (PFU) i audytu energetycznego, stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ oraz wykonaniu prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji. 1.2. Zadanie opisane w PFU, jest integralną częścią zamówienia dotyczącego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych w Przedszkolu nr 3 w Pile ul. W. Pola 16. 1.3. Zakres robót budowlanych i prac projektowych powinien obejmować wszystkie branże, tj. budowlaną, elektryczną oświetleniową zewnętrzną na budynku oraz wykonania modernizacji systemu telewizji przemysłowej. 1.4. Zamawiający na etapie postępowania przetargowego proponuje rozwiązania koncepcyjne, które Wykonawca ma obowiązek zweryfikować pod względem technicznym i prawnym, i w takiej postaci powinien przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. W ramach realizacji przedsięwzięcia planuje się zaprojektować i wykonać opisany zakres robót budowlanych w średnim, ale nowoczesnym standardzie, przy zachowaniu odpowiednich wymogów ekonomiki, jakości i estetyki. 1.5. Zakres robót budowlanych powinien w pełni umożliwić korzystanie z wykonanej termomodernizacji i instalacji. 1.6. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku art. 10 (Dz. U. z 2017 r. poz.1332 z późniejszymi zmianami). 1.7. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy są dokumentami pomocniczymi do wykonania wyceny oferty, Wykonawca może modyfikować dokumenty zgodnie z wiedzą techniczną. 1.8. Wykonawca winien w wynagrodzeniu ryczałtowym uwzględnić w szczególności koszty wykonania prac i robót przygotowawczych, rozbiórkowych, porządkowych, zabezpieczeniowych, dozorowania miejsca składowania materiałów budowlanych, sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wymaganej Prawem budowlanym, koszty związane z nadzorem dla prowadzonych prac, obsługi nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego zgodnie z ustawą o ochronie przyrody oraz inne wszystkie wynikające z przepisów prawa. 1.9. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC - przenośne), ogrodzeniem miejsca robót, oznakowaniem i zabezpieczeniem pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualne koszty odtworzenia zniszczonych trawników itp. 1.10. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej również te roboty, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji robót, a które posiadający odpowiednią profesjonalną wiedzę i doświadczenie Wykonawca powinien był przewidzieć przed złożeniem oferty. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie. 1.11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych. 1.12. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: a) prowadzenie prac projektowych i wykonania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, b) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z dostarczeniem koniecznych materiałów, sprzętu oraz wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich, c) przeprowadzanie prób, sprawdzeń i badań, d) dostarczanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, odbitek mapy zasobu geodezyjnego, inwentaryzacji powykonawczej - jeżeli będzie konieczna, instrukcji eksploatacji i konserwacji, kart gwarancyjnych, protokołów prób i sprawdzeń, deklaracji własności użytkowych zastosowanych materiałów, e) dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów wymaganych przy zgłoszeniu zakończenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenie na użytkowanie jeżeli będzie wymagane, f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa.


II.4) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

45321000-3,

45443000-4,

45311200-2,

45421100-5,

45442100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 28.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

NOVA TERM Sp. z o.o. Sp.k. , , Al. Powstańców Wlkp. 163a lok. 6, 64-920, Piła, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 503238.15 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu zakończenia realizacji całości przedmiotu Umowy - do dnia 15.03.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu zakończenia realizacji całości przedmiotu umowy nastąpiła na podstawie § 18 ust. 2 pkt 2 lit. d) umowy w związku z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.