Ogłoszenie z dnia 2019-01-07
Ogłoszenie nr 560002818-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Piła: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608080-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500233480-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła, Krajowy numer identyfikacyjny 570791164,
ul. Pl. Staszica
10,
64920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 126 210, e-mail
bzp@um.pila.pl, faks
672 123 566.
Adres strony internetowej (url): www.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na Termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola Nr 3 w Pile w formule "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn.: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile. 1.1. Roboty polegać będą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ (PFU) i audytu energetycznego, stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ oraz wykonaniu prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji. 1.2. Zadanie opisane w PFU, jest integralną częścią zamówienia dotyczącego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych w Przedszkolu nr 3 w Pile ul. W. Pola 16. 1.3. Zakres robót budowlanych i prac projektowych powinien obejmować wszystkie branże, tj. budowlaną, elektryczną oświetleniową zewnętrzną na budynku oraz wykonania modernizacji systemu telewizji przemysłowej. 1.4. Zamawiający na etapie postępowania przetargowego proponuje rozwiązania koncepcyjne, które Wykonawca ma obowiązek zweryfikować pod względem technicznym i prawnym, i w takiej postaci powinien przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. W ramach realizacji przedsięwzięcia planuje się zaprojektować i wykonać opisany zakres robót budowlanych w średnim, ale nowoczesnym standardzie, przy zachowaniu odpowiednich wymogów ekonomiki, jakości i estetyki. 1.5. Zakres robót budowlanych powinien w pełni umożliwić korzystanie z wykonanej termomodernizacji i instalacji. 1.6. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku art. 10 (Dz. U. z 2017 r. poz.1332 z późniejszymi zmianami). 1.7. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy są dokumentami pomocniczymi do wykonania wyceny oferty, Wykonawca może modyfikować dokumenty zgodnie z wiedzą techniczną. 1.8. Wykonawca winien w wynagrodzeniu ryczałtowym uwzględnić w szczególności koszty wykonania prac i robót przygotowawczych, rozbiórkowych, porządkowych, zabezpieczeniowych, dozorowania miejsca składowania materiałów budowlanych, sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wymaganej Prawem budowlanym, koszty związane z nadzorem dla prowadzonych prac, obsługi nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego zgodnie z ustawą o ochronie przyrody oraz inne wszystkie wynikające z przepisów prawa. 1.9. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC - przenośne), ogrodzeniem miejsca robót, oznakowaniem i zabezpieczeniem pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualne koszty odtworzenia zniszczonych trawników itp. 1.10. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej również te roboty, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji robót, a które posiadający odpowiednią profesjonalną wiedzę i doświadczenie Wykonawca powinien był przewidzieć przed złożeniem oferty. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie. 1.11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych. 1.12. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: a) prowadzenie prac projektowych i wykonania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, b) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z dostarczeniem koniecznych materiałów, sprzętu oraz wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich, c) przeprowadzanie prób, sprawdzeń i badań, d) dostarczanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, odbitek mapy zasobu geodezyjnego, inwentaryzacji powykonawczej - jeżeli będzie konieczna, instrukcji eksploatacji i konserwacji, kart gwarancyjnych, protokołów prób i sprawdzeń, deklaracji własności użytkowych zastosowanych materiałów, e) dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów wymaganych przy zgłoszeniu zakończenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenie na użytkowanie jeżeli będzie wymagane, f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa.
II.4) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
45443000-4,
45311200-2,
45421100-5,
45442100-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 28.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola Nr 3 przy ul. W. Pola 16 w Pile | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
NOVA TERM Sp. z o.o. Sp.k. ,
,
Al. Powstańców Wlkp. 163a lok. 6,
64-920,
Piła, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu zakończenia realizacji całości przedmiotu Umowy - do dnia 15.03.2019 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu zakończenia realizacji całości przedmiotu umowy nastąpiła na podstawie § 18 ust. 2 pkt 2 lit. d) umowy w związku z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zaklejarka automatyczna do Zakładu Patomorfologii
- Dostawa wybranych instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "1.59 Przebudowa peronu przystankowego na przystanku tramwajowym nr 10412" Dolmed"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - wykonawczej, technicznej i kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Żórawinie"
- wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim
- "Projekt Budowlany budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Dymaczewie Starym".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.