Ogłoszenie z dnia 2019-01-09
Ogłoszenie nr 560005222-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.
Tuchola: Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi w formule
"zaprojektuj-wybuduj"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514817-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500069880-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000,
ul. pl. Zamkowy
1,
89500
Tuchola, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 56 42 500, e-mail
przetargi212@tuchola.pl, faks
52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi w formule "zaprojektuj-wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.5.2018.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, Przedmioty dodatkowe: CPV: 71000000-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej z dokumentami uzupełniającymi wraz z realizacją inwestycji pn.: "Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi". Zamówienie realizowane będzie w formule "zaprojektuj-wybuduj", w związku z czym zostało podzielone na dwa etapy realizacji (etap 1 - wykonanie dokumentacji projektowej, etap 2 - wykonanie robót budowlanych). W ramach etapu I ww. zadania należy zaprojektować: salę gimnastyczną w formie hali namiotowej o konstrukcji stalowej o wymiarach (12 m x 23 m x 6 m) pokrytej podwójną powłoką z PCV z nawierzchnią poliuretanową, dwuspadowym dachem, ogrzewaniem gazowym, oświetleniem wewnętrznym. Powyższa hala ma być całoroczna, na czas nieokreślony wraz z łącznikiem dołączonym do szkoły i szatni murowanych od strony południowej. Obiekt musi być zaprojektowany i wykonany w niezbędne instalacje do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynku. Niezbędne jest przełożenie infrastruktury technicznej poza obrys projektowanej sali. Ww. zadanie należy zrealizować po uzyskaniu pozwolenia na budowę zgodnie z wydaną decyzją. Teren objęty opracowaniem znajduje się w Tucholi przy ul. Świeckiej 105 na działce o nr ewid. 1738/4. Na terenie działki usytuowany jest budynek Szkoły Podstawowej nr 5, kompleks sportowy "Moje Boisko - Orlik 2012", plac zabaw, budynek gospodarczy, parking dla samochodów osobowych z dostępem do drogi publicznej - szczegółowy opis realizacji etapu 1 i 2 zamieszczono w zał. nr 1-3 do niniejszej SIWZ. Etap 2 dotyczy realizacji zamówienia polegającej na wykonaniu robót budowlanych, które zostały wcześniej zaprojektowane, zgodnie z wykonaną dokumentacją i wydanym pozwoleniem przez odpowiednie organy. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu na którym realizowane będzie zamówienie, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: ? złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (7 dni od podpisania umowy); ? Wykonawca ubezpieczy budowę na okres realizacji przedmiotu zamówienia od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy oraz ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej obejmującej m.in. ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa osób przebywających na placu budowy z upoważnienia albo bez, a także od zniszczeń robót objętych umową, materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas budowy - ryzyk budowlanych; kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy, nie później jednak niż w dniu przekazania placu budowy, ? Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych objętych umową i po uzgodnieniu z Zamawiającym przedłoży go do zatwierdzenia w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu budowy, ? przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Zamawiający może wymagać od wybranego w drodze przetargu Wykonawcy dostarczenia m in. następujących certyfikatów i autoryzacji: ? certyfikat lub deklarację zgodności z normą EN 14904 lub EN 14041. Certyfikat musi być wydany przez specjalistyczne laboratorium potwierdzające parametry projektowanej nawierzchni, ? kartę techniczną nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta, ? autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy inwestycji wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Zamawiający wymaga aby pracownicy firmy wykonującej zadanie, charakteryzowali się kulturą osobistą. Pracownicy muszą zachować wszelkie ostrożności podczas pracy, gdyż teren objęty budową położony jest w szkole. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1a - uchwała, Załącznik nr 1b - poglądowa mapa sytuacyjno- wysokościowa, Załącznik nr 2 - plan SP5 hala namiotowa, Załącznik nr 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
II.4) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
§ 3 Termin realizacji zamówienia
1. Ustala się następujące terminy wykonania zamówienia:
1) etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wraz ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę: do 04.04.2018 r. - zmiana aneks nr 1 do umowy z dnia 04.04.2018r. przesunięcie terminu na dzień: 30.04.2018 r.
2) etap II - wykonanie robót budowlanych do dnia 20.08.2018 r. - zmiana aneks do umowy nr 2 z dnia 01.08.2018r. - wykonanie terminu ustala sie na 10.09.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonia robót budowlanych - etap II oraz wykonanie robót budowlanych wykona wykonawca
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na fakt, że wykonanie robót budowlanych objętych etapem II ww. umowy niezbędnych do zakończenia inwestycji " Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi" jest niemożliwy do wykonania w terminie do 10.09.2018r. przy udziale podwykonwcy tj. firmy TARTAN Sp. z.o.o. sp.k , ul. Ku Wiatrakom 17/7, 85-856 Bydgoszcz. Zamawiający oraz Wykonawca wspólnie i w porozumieniu ustalają, że począwszy od 6.09.2018r. pozostałe do wykonania roboty budowlane i sanitarne zostaną wykonane we własnym zakresie i własnymi siłami przez Wykonawcę. Powodem rozwiązania umowy z dotychczasowym podwykonawcą jest znaczne opóźnienie w terminach oraz niezgodne ze sztuką budowlaną wykonywanie zadań powierzonych mu na podstawie umowy Nr MK 1/03/2017 z dnia 10.04.2018r. zawartej pomiędzy Teninstal Sp. z.o.o. Sp.k. a TARTAN Zp. z.o.o. Sp. k.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 3 Termin realizacji zamówienia
1. Ustala się następujące terminy wykonania zamówienia:
2) etap II - wykonanie robót budowlanych do dnia 20.08.2018 r. - zmiana aneks do umowy nr 2 z dnia 01.08.2018r. - wykonanie terminu ustala sie na 10.09.2018 r.dokonano zmiany na podstawie zawartego aneksu n3 z dnia 06.09.2018r. i przesunięto termin wykonania robót budowlanych ndo dnia 05.10.2018r.
oraz
§ 7 Realizacja - roboty budowlane (etap II)
Wykonawca zobowiązuje się w do:
1. Wykonania całego zakresu zleconych robót budowlanych siłami własnymi lub siłami własnymi
i następujących podwykonawców:
dokumentacja projektowa TARTAN Sp. z o. o Sp. k., ul. Ku Wiatrakom 17/7, 85-856 Bydgoszcz
1) roboty ogólnobudowlane:
- siłami podwykonawcy: TARTAN Sp. z o. o Sp. k., ul. Ku Wiatrakom 17/7, 85-856 Bydgoszcz (wykonanie posadzki betonowej i nawierzchni poliuretanowej, wykonanie łącznika),
zmieniono aneksem nr 3 z dnia 06.09.2018r., który otrzymał następujace brzmienie:
Wobec okoliczności wskazanych w §1strony wprowadzają następujące zmiany:
1) § 3 pkt 1 ppkt 2 umowy otrzymuje następujące brzmienie :
" Ustala się następujące terminy wykonania zamówienia :
2) etap II - wykonanie robót budowlanych do dnia 05.10.2018r. "
2) § 7 pkt 1 ppkt 1 i 2 umowy otrzymują następujące brzmienie :
" Wykonawca zobowiązuje się do :
1. Wykonania całego zakresu zleconych robót budowlanych siłami własnymi."
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Zakup samochodu osobowego typu Bus 7- miejsc z kierowcą układ napędowy hybrydowy typu plug in dla Technikum Leśnego im. Adama Loreta w Tucholi
- Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalesiu
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.