Ogłoszenie z dnia 2019-01-14
Ogłoszenie nr 560008263-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.
Sulejówek: " Modernizacja drogi głównej do standardu stanowiska testowego wraz z remontem nawierzchni dróg dojazdowych na terenie WITPiS w Sulejówku"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606830-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500234563-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, Krajowy numer identyfikacyjny 1156186200000,
ul. ul. Okuniewska
1,
05070
Sulejówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 811 012, e-mail
sekretariat@wipis.eu, faks
226 811 073.
Adres strony internetowej (url): www.witpis.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Modernizacja drogi głównej do standardu stanowiska testowego wraz z remontem nawierzchni dróg dojazdowych na terenie WITPiS w Sulejówku"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacja drogi głównej do standardu stanowiska testowego wraz z remontem nawierzchni dróg dojazdowych na terenie WITPiS w Sulejówku. Modernizacja drogi obejmuje odcinek drogi głównej wewnętrznej na terenie WITPiS pomiędzy ul. Okuniewską (brama wjazdowa do Instytutu) do granicy działki zakończonej bramą wjazdową na poligon za budynkiem nr 70 (stacja diagnostyczna). Droga główna winna być dostosowana do standardu stanowiska badawczego "Odcinki testowe do badania układów hamulcowych samochodów i przyczep". Stanowisko badawcze wykorzystywane będzie do wykonywania testów hamowania pojazdów i przyczep o masie całkowitej do 60 ton i nacisku przypadającym na os do 12ton. Długość odcinka drogi głównej wynosi 784m, szerokość od 4,5 do 6,5m. I. Modernizacja drogi głównej do standardu stanowiska testowego: Odcinek testowy powinien składać się z następujących części: 1.Część I - Droga rozpędzania. Odcinek umożliwiający rozpędzenie się pojazdu do prędkości 40-60km/h. Odcinek od bramy wjazdowej do wysokości budynku nr 1. »część drogi głównej dwukierunkowej o numerze ewidencyjnym 1184-220 »droga dwukierunkowa o numerze ewidencyjnym 1185-220 (rondo przy budynku nr 1) 2.Część II - Testy skuteczności hamowania. Odcinek do wykonywania testów skuteczności układu hamulcowego. Odcinek od budynku nr 1 do wysokości budynku nr 70. Części II podzielona jest na trzy odcinki: oOdcinek I - część drogi głównej dwukierunkowej o numerze ewidencyjnym 1184-220 oraz plac - miejsce postojowe przy drodze pomiędzy budynkiem 1 i 23 o numerze ewidencyjnym 1163-220 oOdcinek II - droga dwukierunkowa na wysokości budynku 22 i 23 o numerze ewidencyjnym 1179-220 »Odcinek III - droga dwukierunkowa przy budynku 70 o numerze ewidencyjnym 1187-220 (część drogi do wysokości wejścia do budynku 70) 3.Część III - Testy wytracania prędkości. Odcinek umożliwiający bezpieczne wytracanie prędkości i jednocześnie stanowiący drogę rozpędzania do wykonywania testów w drugim kierunku. Odcinek od budynku nr 70 do bramy na poligon, »droga dwukierunkowa przy budynku nr 70 o numerze ewidencyjnym 1187-220 (część drogi od wysokości wejścia do budynku nr 70 do bramy wyjazdowej na poligon). Całkowita powierzchnia odcinka modernizowanego - 4535,00 m2 II. Remont nawierzchni dróg dojazdowych Remont obejmuje odcinki dróg wewnętrznych dojazdowych, wjazdów i połączeń z drogą główną, uzupełnień nawierzchni w granicy wyznaczonej krawężnikiem oraz placów manewrowych przy budynkach badawczych. Najdłuższy odcinek stanowi droga wewnętrzna boczna do budynku nr 7 i budynku 5/26. Zakres prac związanych z modernizacją i remontem będzie polegał na wykonaniu warstwy asfaltobetonu na odcinkach z istniejąca warstwą asfaltową oraz na odcinkach z istniejąca podbudową oraz wykonaniu na odcinkach nieutwardzonych nowych warstw drogowych. Istniejąca nawierzchnia dróg na terenie WITPiS wykonana jest z asfaltobetonu pokrywającego nawierzchnię z kostki betonowej (trylinka) lub nawierzchnię brukowaną kamieniem polnym, części nawierzchni z kostki betonowej trylinka oraz w dalszej części kompleksu wykonana jest z brukowca wzmocnionego betonem. Nawierzchnia drogowa przy budynku sztabowym oraz włączenia dróg bocznych również wykonane jako asfaltobeton położony na nawierzchni brukowej lub trylince. Parking dla budynku sztabu (bud. nr. 1) wykonany jest z nawierzchni betonowej. Nawierzchnia przed wjazdem do hali garażowej budynku 22 wykonana jest z betonu. Na obszarze objętym modernizacją i remontem znajdują się odcinki nieutwardzone. Drogi objęte zakresem remontu są wyposażone w nowe krawężniki betonowe wykonane podczas budowy ciągów pieszych - dotyczy większości odcinków. Całkowita powierzchnia odcinków remontowanych - 3920,00 m2 Zakres robót zgodnie z Przedmiarem obejmuje m.in.: Roboty tymczasowe i towarzyszące Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie robót następujące roboty tymczasowe i towarzyszące. Niwelacja terenu pod kątem zakresu sytuacyjno-wysokościowego remontowanych nawierzchni z uwzględnieniem sprawdzenia włączeń drogowych i wjazdów stanu istniejącego, sprawdzenia istniejących ciągów pieszych okolonych nowymi krawężnikami drogowymi oraz wyznaczenia właściwych spadków nawierzchni umożliwiających odprowadzenie wód opadowych do studzienek deszczowych lub odprowadzenie wód deszczowych powierzchniowo na tereny zielone. Niwelacja terenu pod kątem uzyskania właściwego profilu drogi na odcinkach badawczych zgodnie ze specyfikacja. Niwelacja wysokościowa infrastruktury towarzyszącej (studzienki, skrzynki) do nowej niwelety drogi. Wyznaczenie i wyprofilowanie łuków drogi w miejscach bez wyraźnej granicy pasa drogowego. Urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy. Utrzymanie urządzeń i zaplecza placu budowy. Działanie ochronne zgodnie z warunkami bhp i p-poż. Usuwanie z obszaru budowy odpadów i zanieczyszczeń. Ochronę istniejącego drzewostanu wzdłuż drogi. 4.20pis terenu budowy Teren budowy zajmuje obszar objęty zakresem wymiany nawierzchni drogowej. Z uwagi na szczególny charakter remontowanego odcinka drogi (główna droga jednostki wojskowej) organizacja robót powinna być tak opracowana, aby wszelkie prace budowlane były wykonywane w sposób powodujący najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu pieszego i drogowego a wszelka konieczność całkowitego wyłączenia odcinka z ruchu winna być konsultowana z dyrekcją WITPiS. Dodatkowo, należy zwrócić szczególną uwagę przy pracach remontowych na ciągi piesze i istniejące krawężniki drogowe, które są objęte okresem gwarancyjnym. Wszelkie uszkodzenia z winny wykonawcy będą musiały zostać naprawione na koszt własny przez wykonawcę. Na terenie budowy występuje podziemne uzbrojenie (sieci, studzienki itp.) - Wykonawca tak będzie realizował roboty by nie dopuścić do ich uszkodzenia, w przypadku zaś niezamierzonego uszkodzenia dokona ich niezwłocznej naprawy na koszt własny w porozumieniu z administratorem obiektu. 4.3Wytyczne materiałowo - technologiczne DROGI MODERNIZOWANE - DOSTOSOWANIE DROGI GŁÓWNEJ DO STANDARDU STANOWISKA TESTOWEGO nawierzchnia przeznaczone do ruchu pojazdów ciężkich, nawierzchnia umożliwiająca badanie pojazdów jezdnych o masie całkowitej do 60ton i nacisku na oś do 12ton. nawierzchnia charakteryzująca się wartością współczynnika przyczepności min. 0,8 (osiągnięcie wymaganego parametru przyczepności potwierdzić badaniami podłoża, znormalizowaną metodą - miernikiem wahadłowym), odpowiedni profil podłużny i poprzeczny drogi zgodnie ze specyfikacją. DROGI REMONTOWANE - DROGI DOJAZDOWE nawierzchnia przeznaczone do ruchu pojazdów ciężkich, ciągi jezdne, place z nową podbudową - kategoria ruchu KR4 drogi przeznaczone do ruchu pojazdów ciężkich. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Rozbiórka krawężników, obrzeży i ław fundamentowych na odcinkach pozostałości po starych ciągach pieszych. Rozbiórka chodnika betonowego z płyt chodnikowych 50x50cm wraz z podbudową z gruntu stabilizowanego cementem. Pozostałości po starych nieużytkowanych ciągach pieszych. Rozbiórka płyt betonowych drogowych przy budynku nr 22, Rozbiórka fragmentów chodnika z kostki betonowej w miejscach poszerzenia wjazdów, Rozbiórka płyt chodnikowych, pozostałości po fundamencie obiektu oraz starej podbudowy betonowej przy budynku nr 20, Frezowanie powierzchni asfaltu w celu strefowego i miejscowego wyrównania powierzchni drogi (przyjęto 20% powierzchni istniejącej nawierzchni asfaltowej) Wywóz gruzu budowlanego w miejsce wskazane przez Inwestora na terenie Instytutu. ROBOTY NIWELACYJNE I KORYTOWANIE Wykonanie robót niwelacyjnych nawierzchni w celu osiągnięcia profilu drogowego dla potrzeb badawczych Inwestora: Część I - Droga powinna mieć nachylenie wzdłużne nie większe niż 3%. Nachylenie poprzeczne drogi nie większe 3%. Część II składająca się z trzech odcinków - powinna spełniać wymagania normy PN/S-77500:92. Nachylenie wzdłużne drogi nie większe niż 0,5%. Nachylenie poprzeczne drogi nie większe 3%. Część III - Droga powinna mieć nachylenie wzdłużne nie większe niż 3%. Nachylenie poprzeczne drogi nie większe 3%. Wykonanie robót niwelacyjnych nawierzchni w celu określenia właściwego spadku powierzchniowego umożliwiającego odprowadzenie wód opadowych do studzienek deszczowych lub powierzchniowego odprowadzenia wód opadowych na powierzchnię zielone. Sytuacja wysokościowa musi uwzględnić nienaruszalną istniejącą infrastrukturę komunikacji pieszej (chodniki i krawężniki będące na okresie gwarancyjnym). Profil drogowy i ukształtowanie spadków nawierzchniowych winny uwzględniać: ajodprowadzenie powierzchniowe wód opadowych z powierzchni dróg na odcinku od budynku nr 1 do budynku nr 23 poprzez spływ powierzchniowy na teren zielony na odcinku miejsc postojowych, podprowadzenie powierzchniowe wód opadowych z powierzchni dróg i placów przy budynku nr 1 (sztab) do studzienek odwadniających usytuowanych w drodze prowadzącej do budynku 5/26. podprowadzenie powierzchniowe wód opadowych z powierzchni drogi głównej oraz dróg i placów pobocznych przy budynkach 5/26 oraz bud nr 7 jednostronnie lub dwustronnie na powierzchnię zielone, częściowo do studzienek odwodnieniowych w drodze. d)odprowadzenie powierzchniowe wód opadowych z powierzchni drogi na odcinku wzdłuż budynku nr 23 poprzez spływ powierzchniowy do istniejących studzienek odpływowych. e)odprowadzenie powierzchniowe wód opadowych z powierzchni dróg i placów przy budynku 22 poprzez spływ powierzchniowy do studzienek deszczowych przy drodze głównej oraz w obrębie placów przy budynku nr 22. podprowadzenie powierzchniowe wód opadowych z powierzchni drogi od budynku 22 do budynku nr 70 poprzez spływ powierzchniowy do istniejącej studzienki odpływowej znajdującej się na wysokości budynku nr 20. g)odprowadzenie powierzchniowe wód opadowych z powierzchni utwardzonych wjazdów oraz odcinków nowo utwardzonych (za budynkiem nr 70) poprzez spływ powierzchniowy na tereny zielone. Wykonawca winien określić profil nawierzchni w celu jak najbardziej optymalnego odprowadzania powierzchniowego wód deszczowych. Korytowanie i profilowanie podłoża drogowego. W miejscach brakującej nawierzchni drogowej oraz na odcinkach pozostałości po starych ciągach pieszych należy przygotować podłoże pod wykonanie podbudowy drogowej. Głębokość korytowania 40cm. Całkowita powierzchnia odcinków drogi dla nowej podbudowy - 801m2 ROBOTY NAWIERZCHNIOWE Wykonanie krawężników wyłącznie na odcinkach uszkodzonych lub w miejscach korekty ustawienia krawężników. Krawężnik drogowy prostokątny ścięty 100x30x15cm. Powierzchnie krawężników i obrzeży betonowych powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu. Krawędzie elementów powinny być równe i proste. Wykonawca będzie odpowiedzialny, za jakość elementów krawędziowych i w przypadku uszkodzeń mechanicznych podczas załadunku, rozładunku czy układania materiał uszkodzony będzie odrzucany; Wykonanie podbudowy drogowej. W miejscach brakującej nawierzchni drogowej oraz na odcinkach pozostałości po starych ciągach pieszych. a) Podbudowa z kruszywa łamanego (dolna warstwa). Należy zastosować mieszankę kruszywa łamanego lub tłucznia o uziamieniu 31,5 - 63mm. Łączna grubość warstwy po zagęszczeniu - 20cm. b) Warstwa podbudowy z betonu asfaltowego AC 22 P 35/50 Łączna grubość warstwy po zagęszczeniu - lOcm. c)Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 22 W PMB 25/55-60. Łączna grubość warstwy po zagęszczeniu - 8cm. Wykonanie warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno- asfaltową. Powierzchnię dróg z istniejącego asfaltu należy wyrównać warstwą mieszanki mineralno- bitumicznej o gr. od 0-1,5cm. Przyjęto 60 % powierzchni. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowej. Podłoże asfaltowe należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową kationową zarówno pod warstwę wyrównawczą jak i pod warstwę wiążącą i ścieralną. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego z polimerami na ruch ciężki klasa AC11S-PMB45/80-55. Grubość warstwy ścieralnej 5cm - uśredniona dla całej powierzchni drogi. Wykonanie oznakowania poziomego jezdni farbą kauczukową w celu oznaczenia miejsc parkingowych. INFRASTRUKTURA DROGOWA Wykonanie regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych, kratek deszczowych oraz skrzynek wodociągowych i gazowych - dostosowanie do poziomu nowej nawierzchni drogowej. Wykonanie oznaczeń części badawczych i odcinków testowych poprzez zainstalowanie tablic informacyjnych. Tablica wykonana z blachy ocynkowanej o gr min 1,5mm montowana na słupku. Profil blachy bez ostrych krawędzi. Tablica wyklejona folią odblaskową z nadrukiem. Tablica informacyjne mocowana przy krawężniku drogi w miejscu widocznym. Dokładną lokalizację tablic ustalić w porozumieniu z Inwestorem. Nadruk powinien zawierać napis: Dla części I - ODCINEK TESTOWY - DROGA ROZPĘDZANIA Dla części II (odcinek I) - ODCINEK TESTOWY I - TESTY SKUTECZNOŚCI HAMOWANIA Dla części II (odcinek II) - ODCINEK TESTOWY II - TESTY SKUTECZNOŚCI HAMOWANIA Dla części II (odcinek III) - ODCINEK TESTOWY III - TESTY SKUTECZNOŚCI HAMOWANIA Dla części III - ODCINEK TESTOWY - TESTY WYTRACANIA PRĘDKOŚCI 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiar robót ("ślepy kosztorys") - schematy rysunkowe: 1 .Załącznik nr 1 - Schemat zagospodarowania terenu. Stan istniejący. 2.Załącznik nr 2 - Schemat zagospodarowania terenu. Modernizacja dróg. 3.Załącznik nr 3 - Schemat warstw drogowych W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.5 Zatrudnienie. 1.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: - robót ogólnobudowlanych, w tym zbrojenie, betonowanie, murowanie, wykonywanie tynków, gruntowanie, malowanie, montaż ościeżnic stalowych, wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich. 2.Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonaniu robót budowlanych, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, natomiast Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie, jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz. 917 ze zm. dalej Kodeks pracy). 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót oraz w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany w przypadku zmian zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót wskazanych w ust. 1 składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. - załącznik nr 7 do SIWZ "potwierdzenie zawarcia umowy o pracę". 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w ust. 3 zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. UWAGA: W przypadku gdy pracownikami Wykonawcy wyznaczonymi do realizacji zamówienia są obcokrajowcy, wymagane jest uzyskanie zgody na wejście na teren Zamawiającego zgodnie z zapisami rozdziału 6 Decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej. Zgłoszenia dokonuje Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy. Wykonawca powinien skalkulować czas niezbędny na uzyskanie zgody przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. W przypadku uzyskania negatywnej opinii na temat pracownika przeznaczonego do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go inną osobą. Pracownicy Wykonawcy wyznaczeni do realizacji zamówienia, przed wejściem na teren Zamawiającego będą zobowiązani do podpisania oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ).
II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
22.10.2018-30.04.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
par 16 pkt 1 ust1 pdpkt 1.1. UMOWY .Zmiana terminu wynikała z niemożliwych do przewidzenia warunków atmosferycznych warunkujących możliwość terminowego wykonania przedmiotu umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
zalecenia Inspektora Nadzoru
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz odbiór korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miasta Sulejówek"
- Dowóz uczniów do szkół - zadanie nr 3
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.