Og³oszenie z dnia 2019-01-15
Og³oszenie nr 560009061-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.
Namys³ów: Budowa windy w budynku A Namys³owskiego Centrum Zdrowia S.A.
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 620162-N-2018
Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:
nie
Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer og³oszenia: 500262325-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Namys³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000,
ul. Pl. Wolno¶ci
,
46100
Namys³ów, woj.
opolskie, pañstwo
Polska, tel.
(077) 410 36 95, e-mail
zamowienia@namyslow.pl, faks
774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa windy w budynku A Namys³owskiego Centrum Zdrowia S.A.
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):IZM.I.272.1.2018.MA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Budowa windy w budynku A Namys³owskiego Centrum Zdrowia S.A. 2. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie ze Specyfikacj± Istotnych Warunków Zamówienia, projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), decyzj± nr AB.6740.158.210.2017 z dnia 05.07.2017 r. zatwierdzaj±ca projekt budowlany i udzielaj±ca pozwolenia na budowê, decyzj± sygn. akt AB.6740.486.2017.MG z dnia 28.12.2017 r. przenosz±c± pozwolenie na budowê, pozwoleniem nr 474/N/2017 z dnia 14.06.2017 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, sztuk± bu-dowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej. 3. Budowa windy w budynku szpitala obejmuje: 1) Wykonanie robót przygotowawczych na obiekcie czynnym. 2) Wykonanie robót rozbiórkowych. 3) Wykonanie szybu windowego (monolitycznego, ¿elbetowego, powi±zanego z istniej±-cymi ¶cianami) wraz z robotami towarzysz±cymi, a tak¿e wykonanie zadaszenia nad wej¶ciem do windy i usuniêcie oraz przerobienie wszelkich kolizji instalacji sanitarnych oraz c.o. 4) Dostawê, monta¿ i uruchomienie windy szpitalnej do przewozu osób, osób niepe³no-sprawnych na wózkach oraz chorych na ³ó¿kach szpitalnych wraz z aparatur± medycz-n± i personelem, wg normy d¼wigowej EN 81.20: a) monta¿: wewn±trz budynku, b) ud¼wig min. 1250 kg lub min. 14 osób, c) szyb o min. wymiarach g³. 3030 mm x szer. 2200 mm, d) wysoko¶æ podnoszenia 16,21 m dopuszczalna tolerancja, e) nadszybie maks. 3800 mm dopuszczalna tolerancja, f) podszybie maks. 1300 mm dopuszczalna tolerancja, g) ilo¶æ przystanków 6, h) ilo¶æ doj¶æ 6, i) prêdko¶æ 1m/s, j) kabina przelotowa 180° o min. wymiarach g³. 2400 mm x szer. 1400 mm x h min 2100 mm, k) wymiar drzwi kabinowych i przystankowych w ¶wietle 1100 mm x 2000 mm, l) maszynownia: zespó³ napêdowy zamocowany w górnej czê¶ci nadszybia na bocznej ¶cianie, szafa sterowa w poszerzonym otworze drzwiowym na najwy¿szym przystanku, lub w jego pobli¿u (wykonana ze stali nierdzewnej, m) napêd elektryczny z p³ynn± regulacj± prêdko¶ci, bezreduktorowy, WYKONANIE: - kabina przelotowa, wykonana z antyseptycznej ze stali nierdzewnej, - wy¶wietlacz cyfrowy LCD informuj±cy o aktualnym kierunku jazdy, - wentylator mechaniczny za³±czany automatycznie, - sygnalizacja przeci±¿enia graficzna i d¼wiêkowa, - panel dyspozycji ze stali nierdzewnej, na pe³n± wysoko¶æ kabiny, z pod¶wietla-nymi przyciskami z grafik± Braill´a, - listwy przypod³ogowe, - odboje antyseptyczne (z tworzywa sztucznego) poch³aniaj±ce energiê uderzeñ´ - porêcze na bocznych ¶cianach, - o¶wietlenie sta³e LED przeciwol¶nieniowe w suficie podwieszanym ze stali nie-rdzewnej, za³±czane automatycznie po otwarciu drzwi kabiny, - o¶wietlenie awaryjne akumulatorowe, - pod³oga - wyk³adzina antypo¶lizgowa, wyt³umiona, antyseptyczna podwiniêta dla ³atwego utrzymania czysto¶ci, - system GSM awaryjnego dwustronnej ³±czno¶ci, ze s³u¿bami ratowniczymi, lub instalacja analogowa z maszynowni d¼wigu do centrali telefonicznej obiektu. n) drzwi kabinowe - automatyczne, teleskopowe, panele drzwiowe wykonane ze stali nierdzewnej, wej¶cia zabezpieczone kurtyn± ¶wietln± , napêd silnikiem z regulacj± czêstotliwo¶ciow± prêdko¶ci zamykania i otwierania, wyposa¿one w uk³ad automatyki powoduj±cy ponowne otwieranie drzwi po trafieniu zamykaj±cych siê skrzyde³ na przeszkodê, o) drzwi szybowe EI60 - automatyczne, teleskopowe, panele drzwiowe i o¶cie¿nice wykonane ze stali nierdzewnej. p) automatyczny uk³ad awaryjnego dojazdu na najbli¿szy przystanek po zaniku napiêcia z funkcj± automatycznego otwarcia drzwi, (system UPS). q) funkcja jazdy uprzywilejowanej (JAZDA SZPITALNA, blokada przycisków w kasecie wezwañ w drzwiach szybowych, d¼wig jest tylko do dyspozycji osób znajduj±cych siê w kabinie). r) kasety wezwañ w drzwiach szybowych z wy¶wietlaczem LCD na ka¿dym przystanku wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej (np. INOX szlif 450). s) zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem temperatury uzwojeñ silnika, t) zabezpieczenie przed zmian± kolejno¶ci faz, u) wykonanie zasilania i o¶wietlenia d¼wigu w energiê elektryczn±, v) kabina wyposa¿ona w kamerê wysokiej rozdzielczo¶ci ( ful HD min 4K ) do moni-toringu pod³±czona do istniej±cej sieci (sprawdzenie obecnie zainstalowanej sieci). w) elektroniczna kontrola dostêpu do d¼wigu (klucz kodowy lub karta magnetyczna). 5) Przeprowadzenie oceny zgodno¶ci d¼wigu przez jednostkê notyfikowan± UDT lub TÜF. 6) Uporz±dkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych. 7) Wykonanie wszelkich czynno¶ci zwi±zanych z przekazaniem do eksploatacji i dopusz-czeniem do u¿ytkowania windy (uzyskanie odbioru UDT). 8) Dokonanie zg³oszenia i odbioru wraz z dopuszczeniem do eksploatacji d¼wigu osobo-wego przez Urz±d Dozoru Technicznego oraz uzyskanie na rzecz U¿ytkownika (Na-mys³owskiego Centrum Zdrowia S.A., ul. Ole¶nicka 4, 46-100 Namys³ów), pozwolenia na u¿ytkowanie w tym tak¿e do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji za-dania w szczególno¶ci ustalonych przez UDT. 9) Dokonywanie przegl±dów okresowych i prac konserwacyjnych w trakcie trwania okre-su gwarancji zgodnie z wymogami producenta urz±dzenia d¼wigowego oraz wymagañ UDT, w tym tak¿e pokrycie tych kosztów. 10) Wykonanie dokumentów (dot; szybu windy): a) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, b) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie/zg³oszenie zakoñ-czenia robót przez Zamawiaj±cego. 11) Dokonanie zg³oszenia i odbioru wraz z dopuszczeniem do eksploatacji d¼wigu osobo-wego przez Urz±d Dozoru Technicznego oraz uzyskanie na rzecz U¿ytkownika (Na-mys³owskiego Centrum Zdrowia S.A., ul. Ole¶nicka 4, 46-100 Namys³ów), pozwolenia na u¿ytkowanie w tym tak¿e do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji za-dania w szczególno¶ci ustalonych przez UDT. 12) Dokonywanie przegl±dów okresowych i prac konserwacyjnych w trakcie trwania okre-su gwarancji zgodnie z wymogami producenta urz±dzenia d¼wigowego oraz wymagañ UDT, w tym tak¿e pokrycie tych kosztów. 13) Wykonanie dokumentów porealizacyjnych: c) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, d) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie/zg³oszenie zakoñ-czenia robót przez Zamawiaj±cego. 4. Zamawiaj±cy umo¿liwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie i w miejscu, w których ma byæ zamontowana winda. Osoby przyby³e na wizjê lokaln± musz± posiadaæ ze sob± dokument to¿samo¶ci i zg³osiæ siê w Wydziale Inwestycji, Zamówieñ Publicznych i Mienia Powiatu Starostwa Powiatowego w Namys³owie przy Pl. Wolno¶ci 12A w Namys³owie, pok. 210. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie szybu windowego w alternatywnej konstrukcji, jako murowanego z bloczków betonowych z wieñcami, zgodnie z rysunkiem o nazwie: "89 Za-³±cznik Nr 19 Projekt Wykonawczy SZYB WINDY - Alternatywna konstrukcja". Wieñce nale¿y lokalizowaæ tak aby kotwienie konstrukcji d¼wigu odbywa³o siê w betonie wieñ-ców. Szpa³dowanie ¶cinan konieczne dla zapewnienia ci±g³o¶ci ¶cian szybu. Realizacjê na-le¿y skonsultowaæ z projektantem konstrukcji w ramach nadzoru autorskiego. 6. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): G³ówny kod CPV: 45215140-0 (Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych). Dodatkowe kody CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojnego. 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowañ. 45262300-4 Betonowanie. 45262310-7 Zbrojenie. 45262311-4 Betonowanie konstrukcji. 45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej. 45262500-6 Roboty murarskie i murowe. 45262522-6 Roboty murarskie. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45313100-5 Instalowanie wind. 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych. 45320000-6 Roboty izolacyjne. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45410000-4 Tynkowanie. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 45430000-0 Pokrywanie pod³óg i ¶cian. 45442100-8 Roboty malarskie. 45443000-4 Roboty elewacyjne. 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e. 71250000-5 Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe. 7. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczyæ od-powiedni sprzêt i materia³y do wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z przetargiem i w nastêp-stwie podpisania umowy. 9. Wykonawcy s± odpowiedzialni za staranne zaznajomienie siê ze SIWZ wraz z jej dodat-kami, w tym równie¿ przedmiarami robót, dokumentacj± techniczno-budowlan±, specyfi-kacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporz±-dzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotycz±-cych poszczególnych warunków i obowi±zków, które mog± w jakikolwiek sposób oddzia-³ywaæ na sumê czy istotê oferty lub na wykonanie robót. 10. Wymagany przez Zamawiaj±cego min. okres gwarancji - min. 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 11. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 12. Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych. Oferty, które nie bêd± obejmowa³y wszystkich elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia zostan± odrzucone. 13. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 14. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 15. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie czê¶ci zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿y-te wykonanie tego zamówienia. 16. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 36b ustawy ¿±da podania przez Wykonawcê w formularzu oferty czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez któr± nale¿y rozumieæ umowê w formie pisemnej o charakterze odp³atnym, której przedmiotem s± dostawy lub us³ugi stanowi±ce czê¶æ zamówienia publicznego, zawart± pomiêdzy wy-branym przez Zamawiaj±cego Wykonawc± a innym podmiotem (Podwykonawc±). 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiaj±cy wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracê, je-¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przed³o¿enia przez Wykonawcê, umów o pracê z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 18. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji za-mówienia: Wykonanie szybu windowego, dostawê, monta¿ i uruchomienie windy. 19. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonaw-cê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w za-kresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z pó¼n. zmianami), tj. tych, które mo¿e wykonywaæ osoba pe³ni±ca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiaj±-cy nie wymaga zatrudnienia osób na wy¿ej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powy¿szego wymaga siê, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przed³o¿y³ Zamawiaj±cemu: pisemne o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno-¶ci w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wyko-nawcê lub Podwykonawcê przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli zgodno¶ci o¶wiadczeñ Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiaj±cemu wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonuj±cymi czynno¶ci przy zamówieniu. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pisemnego o¶wiadczenia (wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powy¿ej bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wyso-ko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SIWZ projekcie umowy. 20. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale pod-wykonawców, nale¿y wpisaæ w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformu³owanie. Je¿eli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wype³niony Zamawiaj±cy uzna, i¿ zamó-wienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi, bez udzia³u podwykonawcy. 21. Informacja o mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 22. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiaj±cego - budynek A po³o¿ony na dzia³ce nr 833/4 k.m. 2 w Namys³owie przy ul. Ole¶nickiej 4.
II.4) G³ówny kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111291-4,
45111300-1,
45113000-2,
45223500-1,
45262100-2,
45262300-4,
45262310-7,
45262311-4,
45262400-5,
45262500-6,
45262522-6,
45310000-3,
45313100-5,
45314200-3,
45320000-6,
45330000-9,
45410000-4,
45421000-4,
45421100-5,
45430000-0,
45442100-8,
45443000-4,
45450000-6,
71250000-5
II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ zamówienie w terminie: do 30.06.2019 r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
§ 11 ust. 2 pkt. 1) umowy otrzymuje nastepuj±ce brzmienie: "pierwsz± fakturê przej¶ciow±, po odebraniu robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych, po wykonaniu 20% ca³o¶ci zadania, wystawion± w terminie do dnia 15.02.2019 r."
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas wykonywania zadania okre¶lonego w umowie nr IZM.I.273.95.2018 z dnia 25 pa¼dziernika 2018 r. obejmuj±cego: Budowê windy w budynku A Namys³owskiego Centrum Zdrowia S.A., stwierdzono, ¿e zachodzi konieczno¶æ wprowadzenia zmiany terminu wystawienia pierwszej faktury przej¶ciowej.
W dniu 20.12.2018 r. Zamawiaj±cy otrzyma³ od Wykonawcy pismo dot. nie wykonania 20% zadania: Budowa windy w budynku A - NCZ SA.
W dniu 28-11-2018 r. rozpoczêto roboty zwi±zane z budow± windy w budynku A - Namys³owskiego Centrum Zdrowia S.A. Prace rozpoczêto w piwnicy od likwidacji kolizji centralnego ogrzewania i wody. W pomieszczeniu piwnicznym /korytarz/, gdzie zaprojektowano szyb windy przebiega³y g³ówne ruroci±gi c.o. oraz wody ciep³ej i zimnej, nale¿a³o wszystkie ruroci±gi stopniowo /tak aby nie wy³±czyæ szpitala z ruchu/ przenie¶æ poza zaplanowany szyb windy.
Po wykonaniu robót instalacyjnych w piwnicy przyst±piono do wykonywania robót rozbiórkowych i pog³êbienia posadowienia szybu. Podczas wykopów stwierdzono, ¿e stare fundamenty s± posadowione wy¿ej i s± szersze ni¿ zak³ada³ projektant w dokumentacji. Powy¿sze nie¶cis³o¶ci zosta³y zg³oszone do inspektora nadzoru w celu powiadomienia projektanta do niezw³ocznego wykonania nowej dokumentacji (chodzi o sposób i metodê podbicia starych fundamentów).
Wykonawca zaproponowa³ nowy termin wykonania pierwszej czê¶ci zadania /20% ca³o¶ci/ do 15-02-2019 r. Jednocze¶nie zadeklarowa³, ¿e ostateczny termin zakoñczenia robót nie ulegnie zmianie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z NAMYS£OWA
- Budowa ogrodzeñ na terenach gminnych - etap 1: Czê¶æ 1: Budowa ogrodzenia placu zabaw w Ligocie Ksi±¿êcej Czê¶æ 2: Wykonanie ogrodzenia terenu gminnego w Smarchowicach Ma³ych
- rozwój infrastruktury transportowej na terenie Gminy Namys³ów - opracowanie koncepcji
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego z zespo³em podstawowym.
- Opracowanie i wdro¿enie planu ci±g³o¶ci i dzia³ania oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników z zakresu cyberbezpieczeñstwa i ochrony danych osobowych
- Dostosowanie Domu Dziecka "Szansa" przy ul. Pu³askiego 3b w Namys³owie do wymagañ p.po¿ - II postêpowanie.
wiêcej: przetargi w Namys³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadle¶nictwa Niepo³omice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej z siedzib± Jednostki Ratowniczo- Ga¶niczej PSP w Mr±gowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzêdzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ¶cieków,,
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.