Ogłoszenie z dnia 2019-01-16
Ogłoszenie nr 560009445-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.
Kraków: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz
Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
wraz z dzierżawą asortymentu pralniczego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46942-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 51653-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 72094-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 000298554,
ul. dr. J. Babińskiego
29,
30-393
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48(012)6524347, e-mail
mjozefiak@babinski.pl, faks
+48(012)2621335.
Adres strony internetowej (url): www. babinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie wraz z dzierżawą asortymentu pralniczego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-7/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia kompleksowych usług pralniczych na rzecz Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie wraz z dzierżawą asortymentu pralniczego. 2) Przedmiot zamówienia świadczony będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku do SIWZ pn.: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/umowy, w tym obowiązków Wykonawcy" oraz wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) i wszystkich załącznikach do niej, które stanowią integralne części niniejszej SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 3.1) Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz komórek organizacyjnych Zamawiającego (określonych w załączniku nr 1 do umowy), w zakresie prania i dezynfekcji oraz napraw szwalniczo-krawieckich: a) asortymentu pralniczego Zamawiającego, w przewidywanej szacunkowej ilości 60 000 kg w skali dwóch lat, oraz b) asortymentu pralniczego dzierżawionego od Wykonawcy (tj.: poszew, poszewek, prześcieradeł, podkładów podgumowanych, poduszek, kołder). W tym też: odbiór brudnego asortymentu, załadunek, transport, suszenie, maglowanie lub prasownie, odplamianie, czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego, składanie i segregacja asortymentu czystego wg. rodzajów, pakowanie, przywóz czystego asortymentu zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej, rozładunek i dostawa do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego. 3.2) Dzierżawę asortymentu pralniczego od Wykonawcy 3.3) Oznakowanie asortymentu pralniczego Zamawiającego i asortymentu dzierżawionego od Wykonawcy. 3.4) Dostawę odzieży jednorazowej.
II.4) Główny kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
60100000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.05.2017-30.04.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu przedmiotowego, z jednoczesnym wydłużeniem okresu obowiązywania Umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Umowa nr PE-104/17 obowiązuje do dnia 30.04.2019 r., w związku z tym Zamawiający musiałby wyłonić kolejnego wykonawcę usług pralniczych, który rozpocząłby ich świadczenie z dniem 1.05.2019 r., w czasie gdy personel Zamawiającego będzie pracował w systemie dyżurowym i nieobecne będą osoby koordynujące usługi pralnicze w poszczególnych komórkach organizacyjnych Zamawiającego (utrudni to przejęcie i rozpoczęcie świadczenia usługi),
W interesie Zamawiającego leży dokonanie zmiany Umowy obejmującej zwiększenie jej zakresu przedmiotowego, z jednoczesnym wydłużeniem okresu obowiązywania Umowy do dnia 28 maja 2018 r.,
Wartość zmiany Umowy wskazanej w pkt 2 powyżej wynosi 19 124,71 złotych netto, 23 523,39 złotych brutto, jest więc mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Łyszkowice w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych
- "Świadczenie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Paradyż na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Usługi w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji obuwia wraz z prasowaniem i maglowaniem, wraz z transportem na potrzeby 32 WOG w zakresie 4 części.
- Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku 2025
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2025 ROKU DO 31.12.2025 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.