eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock"Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie (Etap I)".



Ogłoszenie z dnia 2020-01-16

Ogłoszenie nr 560009488-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.

Płock: "Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie (Etap I)".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595880-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540194999-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510217155-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61101603400000, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 676 800, e-mail cuw@powiat.plock.pl, faks 242 676 848.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie (Etap I)".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CUW.DZP.262.24.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie (Etap I)". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45260000-7,

45311000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 20.12.2019 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana została przewidziana w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych t.j. § 20 ust 2 pkt 2 lit. b

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiany, niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu 1 e.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W ogłoszeniu o zmianie umowy z dnia 24.12.2019 r. nr 560281194-N-2019 nastąpiła omyłka pisarska w dacie zakończenia realizacji umowy. Prawidłowy termin zakończenia inwestycji to 30.12.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu, które zostało opublikowane w dniu 24.12.2019 r. nr 560281194-N-2019,punkt V.3) otrzymuje brzmienie: "W związku z wykonywaniem zamówienia publicznego na "Odbudowę zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie (Etap I)", wystąpiła konieczność zmiany umowy nr RU/40/2019/CUW z dnia 10.10.2019 r. W dniu 17.12.2019 roku Wykonawca, tj. ERDOM INWESTYCJE Cybulski Przemysław złożył do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego wniosek z prośbą o przedłużenie terminu ostatecznego odbioru ww. zamówienia. Prośbę swą motywował wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz wystąpieniem dodatkowych robót budowlanych. Ponadto do CUW wpłynęły: protokół częściowego odbioru, protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego, kierownika budowy, inspektora nadzoru, przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym wprowadzono następującą zmianę w umowie: 1)§ 8 ust. 1 otrzymał brzmienie: "1. Strony ustalają termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30.12.2019 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych w terminie najpóźniej do 5 dni od dnia podpisania umowy."; 2 § 14 ust. 4 otrzymał brzmienie: "4. Wypłata wynagrodzenia określonego w ust. 1 nastąpi po dokonanym odbiorze końcowym, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość płatności częściowej, w przypadku zrealizowania przez Wykonawcę poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym, o którym mowa w § 8 ust. 10. Jednakże łączna wartość płatności częściowych nie może przekroczyć 30 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1.";3) § 14 ust. 5 otrzymał brzmienie: "5. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury są podpisane przez Strony protokoły zdawczo - odbiorcze dla przedmiotu zamówienia, o których mowa w § 8 ust. 4 i ust. 10 oraz § 13 ust. 2, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w § 8 i § 13."".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.