Ogłoszenie z dnia 2019-01-16
Ogłoszenie nr 560010011-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.
Łódź: Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - etap III: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562566-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500116761-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500146339-N-2018.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000,
ul. ul. Pomorska
251,
92213
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 675 75 00, e-mail
zam.publ@csk.umed.pl, faks
42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - etap III: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):sprawa nr ZP / 41 / 2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zamówienie dotyczy wykonania prac budowlanych w pomieszczeniach szpitala przy ul. Czechosłowackiej 8/10 budynek B-1. Oddziały "S", "A", oraz piwnica. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa "Dokumentacja projektowa" oraz "Opis techniczny" stanowiący załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. 3. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych" stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ, oraz w wykazie robót budowlanych - przedmiarach. Sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy ma jedynie na celu przedstawienie Zamawiającemu składników kosztowych. Wymiary i zakresy przedstawione są poglądowo i mogą różnić się od rzeczywistych. Wykonawca przed przystąpieniem do produkcji jest zobligowany do dokonania własnych pomiarów dla ustalenia stanu rzeczywistego wykonania prac zgodnie z zakresem określonym na dwu kondygnacjach. Zaoferowana w Formularzu ofertowym cena jest wynagrodzeniem kosztorysowym. Opis sposobu obliczenia ceny podano w pkt. XII. SIWZ. 4. Prace będą podzielone na etapy. Kolejne etapy robót będą każdorazowo ustalane pomiędzy stronami. Ustalenia obejmować będą zakres oraz terminy wykonania prac w poszczególnych etapach. Zamawiający nie jest w stanie przekazać całego frontu prac z przyczyn organizacyjnych - funkcjonujący budynek w którym odbywają się prace i usługi medyczne dla pacjentów. Wykonawca będzie musiał dostosować prace do potrzeb Zamawiającego (przewidzieć prace wahadłowo) - wyłączenie danego gabinetu lekarskiego max. 2-3 dni, natomiast większych sal, pracowni, szatni wahadłowo w obrębie pomieszczenia. 5. Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji, wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu.
II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 25.06.2018 r. do 30.09.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 1 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ENBUD Jacek Kwiatkowski ,
,
ul. 18 stycznia 6C,
95-015,
Głowno, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zgłoszenie wykonania prac zamiennych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie były objęte w wycenie). Rodzaj i zakres zmian wraz z przyczynami szczegółowo przedstawiono w pkt. V.3.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Zwiększenie ilości części robót, w szczególności robót wykończeniowych, (n.p. skucie tynków, wykonanie nowych tynków, przygotowanie podłoża, gładzie gipsowe, malowanie, ułożenie posadzek z wykładzin zgrzewalnych) koniecznych do wykonania bądź to ze względu na niedoszacowanie ich ilości w przedmiarach robót, będących podstawą opracowania ofert w postępowaniu przetargowym, bądź też ze znacznie gorszego stanu technicznego poszczególnych elementów infrastruktury, stwierdzonego w trakcie realizacji robót, niż przyjęto na etapie opracowywania dokumentacji technicznej
2. Zwiększenie ilości robót we wszystkich branżach - budowlanej, elektrycznej, sanitarnej - wynikające z konieczności realizacji Decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łodzi Nr PPIS.EP.410.D.10.2018/AS z dn. 13.07.2018 r. nakazującej wygospodarowanie w ramach przebudowywanego Oddziału "P" dodatkowych pomieszczeń - punktu pielęgniarskiego, pokoju przygotowawczego i gabinetu zabiegowego. Wymaga to przeprojektowania układu funkcjonalnego w części Oddziału i wykonania koniecznych robót dodatkowych
2.1. Wykonanie wytłumienia akustycznego pomieszczenia muzykoterapii
2.2. Wygospodarowanie dodatkowego, trzeciego gabinetu lekarskiego w ramach powierzchni przewidzianej dla dwóch projektowanych, przylegających do siebie gabinetów. Wymaga to zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń w tej części Oddziału i wykonania koniecznych robót dodatkowych
2.3 Wykonanie prac remontowych wykończeniowych (naprawy i przetarcie istniejących tynków, gruntowanie podłoża, malowanie) na klatce schodowej w Oddziale "A" nieobjętej dokumentacją projektową. Pozostałe klatki schodowe w budynku zostaną wyremontowane na obecnym etapie robót
3. Zwiększenie ilości robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o zakresie analogicznym jak w przebudowywanych aktualnie pomieszczeniach , koniecznych do wykonania w części pomieszczeń i przestrzeni komunikacyjnych Oddziału "A" nieobjętych dokumentacją projektową obecnego, III etapu realizacji zadania, a nie zrealizowanych w etapach poprzednich. Niewykonanie robót spowodowałoby swoistą lukę w walorach funkcjonalnych i użytkowych Oddziału
Konieczność wykonana w/w robót wraz z ich zakresem określone zostały w notatkach spisywanych na bieżąco ( w dniach 16. 19, 22, 28 sierpnia 2018 r oraz 03, 04, 07 września 2018 r ) w obecności przedstawicieli Użytkownika obiektu, Inspektora Nadzoru, Projektanta, Kierownika Budowy
Wykonanie na etapie obecnym, a więc w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pociągnie za sobą minimalne koszty w stosunku do sytuacji gdyby te prace wykonać po zakończeniu inwestycji.
Na wykonanie części wymienionych wyżej zmian zostaną opracowane rysunki zamienne w stosunku do aktualnej dokumentacji projektowej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zg. z art. 144 ust. 1 pkt. 3 tj. robót zamiennych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie były objęte w wycenie). Powyższe w formie aneksu do umowy. Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia. Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wykonawca przedstawił kosztorys na kwotę 182.563,37 zł. brutto. Inspektor nadzoru po zweryfikowaniu zakres prac zamiennych zatwierdził w/w kwotę.Po zakończeniu prac zostanie wykonana dokumentacja powykonawcza.Ustalono czas wykonania prac do 01.10.2018 r.
Powyższe w formie aneksu do umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu elewacji i dachu wraz z dociepleniem oraz remontem klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Babina 1a-1b.
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych głównego budynku szkoły wraz z remontem schodów wejściowych na plac apelowy i boisko w ZS nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (II postępowanie- powtórzone)
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja ujęcia wody w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy ul. Spacerowa 5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.