Ogłoszenie z dnia 2020-01-20
Ogłoszenie nr 560011272-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.
Chrzanów: Budowa parkingu przy ul. Sikorskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610571-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510266840-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Chrzanów, Krajowy numer identyfikacyjny 276257943,
ul. Aleja Henryka
20,
32-500
Chrzanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 (32)7585101, e-mail
zp@chrzanow.pl, faks
+48(32)6233786.
Adres strony internetowej (url): www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia Publiczne)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu przy ul. Sikorskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IRZ.271.2.2019.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. "Budowa parkingu przy ul. Sikorskiego". W ramach zadania zostanie wykonane 10 miejsc postojowych wraz z drogą dojazdową, budową kanalizacji deszczowej, rozbudową oświetlenia ulicznego z zasilaniem, poszerzenie istniejącego zjazdu publicznego, rozbudowę sieci elektrycznej oraz zabezpieczenie sieci teletechnicznej przy ul. Sikorskiego w Chrzanowie na działkach nr 416/185, 416/209, 416/240 i 5739, obręb Chrzanów, jednostka ewidencyjna Chrzanów - miasto, na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 126/2018 znak AGN.6740.1074.2017.PL20 z dnia 20 lutego 2018 r. w zakresie przedstawionym na załączniku graficznym. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze obejmujące: wycinkę kolidujących drzew oraz zdjęcie humusu oraz roboty rozbiórkowe istniejących elementów, 2) Roboty ziemne, 3) Wykonanie konstrukcji jezdni drogi dojazdowej z kostki brukowej betonowej i miejsc postojowych z betonowych płyt ażurowych, 4) Wykonanie warstw konstrukcji poszerzenia zjazdu i dowiązania drogi dojazdowej do istniejącej jezdni ulicy wewnętrznej, 5) Wykonanie warstw konstrukcji opaski przy miejscach postojowych, chodnika oraz miejsca na kontener na śmieci z kostki brukowej, 6) Wykonanie robót wykończeniowych jak plantowanie, humusowanie i obsianie skarp mieszanką traw, 7) Wykonanie elementów organizacji ruchu - oznakowania poziomego oraz pionowego, 8) Budowę przyłącza kanalizacji deszczowej, 9) Rozbudowę oświetlenia ulicznego i sieci elektrycznej, 10)Zabezpieczenie istniejącego kabla teletechnicznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), projekt docelowej organizacji ruchu. Wszystkie zastosowane materiały muszą być nowe, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. UWAGA: Projekt budowlany zawiera cały zakres robót budowlanych, objętych decyzją o pozwoleniu na budowę, jednak przedmiotem zamówienia jest część robót do wykonania, zgodnie z załącznikiem graficznym oraz przedmiarem. 4. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 2) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w wydanych uzgodnieniach i w trakcie robót, 3)zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym, 4)wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, 5)wykonania prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 6)sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 5. W każdym przypadku gdy Zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45223300-9,
45232452-5,
77310000-6,
45316100-6,
45311200-2,
45233120-6,
45233290-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa parkingu przy ul. Sikorskiego | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Mateusz Iwański MARMATOR,
,
ul. Sadowa 1b/2,
43-155,
Bieruń, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/12/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana treminu realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 03.02.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca pismem z dnia 16.12.2019 r. poinformował zamawiającego, iż w trakcie realizacji prac odbyła się wizja w terenie z udziałem przedstawicieli firmy TAURON dotycząca możliwości i sposobu wykonania prac związanych z przekładką kabla energetycznego. Z przekazanych w trakcie wizji uwag wynikało, iż nie ma możliwości wykonania muf i przełączenia napięcia na nowo wykonany przewód w terminie do końca roku 2019 r. Możliwość taka pojawić się może dopiero po 07.01.2020 r. Opinię swą TAURON uzasadnił trwającymi już pracami na sieci w obrębie budowy i odgórnym zakazem wyłączenia prądu.Specyfikacja robót wymaga na czas ich prowadzenia wyłączenia prądu.W związku z powyższym, nie z winy wykonawcy nie ma możliwości zakończenia robót w terminie umownym.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Modernizacja instalacji elektrycznej celem wykonania ogrzewania elektrycznego dla budynku użytkowego przy ul. Berka Joselewicza 5A w Chrzanowie
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Chrzanowie"
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Chrzanów w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- Utrzymanie czyst.w bud. adm. i san. na Cm. Kom.w Chrz-wie wraz z piel. terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie
- "Odbiór odp. stałych pochodzących z Cm. Kom. w Chrz-wie, bud. przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie i bud. przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrz-wie".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Utworzenie parku kieszonkowego
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.