eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomornikiBudowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach



Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 560011313-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Komorniki: Budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526018-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500058348-N-2018, 500070452-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500125734-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komorniki, Krajowy numer identyfikacyjny 63125870900000, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 107 751, e-mail sekretariat@komorniki.pl, faks 618 107 985.
Adres strony internetowej (url): bip.komorniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach wraz z zagospodarowaniem terenu, obiektami infrastruktury technicznej, przyłączami wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowym, elektroenergetycznym oraz zewnętrznymi instalacjami sanitarnymi i elektroenergetycznymi, zjazdami z dróg gminnych. Istniejący stan zagospodarowania działki: inwestycja znajduje się na terenie przyległym do zabytkowego obiektu organistówki, ujętego w Gminnej ewidencji zabytków (2343/A z 02.03.1995) oraz wpisanego do rejestru zabytków województwa wielkopolskiego parku dworskiego (1805/A z dn. 18.08.1980). Teren niezagospodarowany porośnięty jest zielenią niską oraz wysoką, miejscami starodrzewem, natomiast teren inwestycji ma kształt trapezu zbliżonego do prostokąta i obejmuje działki nr 150/1 oraz 150/2. Graniczy od zachodu z działką, na której położony jest pałac. Od północy ogranicza go ul. Kościelna, od wschodu ul. Spokojna, a od południa ul. Słoneczna. W jego północno-zachodniej części znajduje się XVII-wieczny budynek, dawna organistówka, przylegający szczytem do ul. Kościelnej. Obiekt ten posiada widoczną szkieletową konstrukcję ścian oraz mansardowy dach, pełni obecnie funkcję domu mieszkalnego. Jest wpisany do rejestru zabytków. Wzdłuż ulicy Kościelnej istnieją fragmenty ceglanego muru - ogrodzenia z słupkami bramy, jak również niewielki ceglany budynek, kryty dwuspadowym dachem z naczółkami. Na narożniku ulic Kościelnej i Spokojnej widoczne są pozostałości murów nieistniejącego już budynku, o wysokości od ok. 0,8 m. Ściany cokołu wzniesiono z kamienia polnego. Pozostała część terenu nie jest zabudowana. Pokryta jest w przeważającej części zielenią wysoką, występują też pojedyncze drzewa stanowiące starodrzew, o wysokości ok. 10 - 15 m. Cały teren jest płaski, wyniesiony w stosunku do poziomu ul. Kościelnej. W centralnej części działki, na mapie do celów projektowych, znajduje się budynek gospodarczy oznaczony na rysunku do rozbiórki. Na dzień opracowywania projektu budynek ze względu na stan techniczny uległ samoistnemu zniszczeniu - nie istnieje w terenie, jednak ponieważ stanowi treść mapy został wskazany do rozbiórki. Projektowane zagospodarowanie terenu: realizację przedsięwzięcia przewidziano na działkach nr 150/1 i 150/2 oraz 149/2; 151, 167/2 (przyłącza i zjazdy). Do terenu objętego opracowaniem od północy przylega droga powiatowa, od wschodu i południa tereny mieszkaniowe jednorodzinne, natomiast od zachodu - dawny park dworski. Wejście piesze na działkę przewidziano od północy - od strony drogi powiatowej, natomiast wjazdy od ul. Spokojnej i Słonecznej. Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych przewidziano wzdłuż wschodniej granicy działki. Nawierzchnię miejsc parkingowych, dróg i chodników projektuje się z kostki brukowej układanej mozaikowo w kolorystyce "wapień muszlowy". Na terenie obiektu zaprojektowano 25 miejsc postojowych. Wjazd na teren zaprojektowano dwoma wjazdami od strony ul. Spokojnej. Dostępny stamtąd jest parking na 22 miejsca parkingowe. Trzy miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano wzdłuż ul. Spokojnej. Projekt zieleni - wg projektu wykonawczego. Rodzaj technologii: Budynek użyteczności publicznej, obiekt usługowy, usługi kultury. Obiekt niepodpiwniczony z dwoma kondygnacjami nadziemnymi. Powierzchnia zabudowy - projektowana - 1686,5 m2, w tym powierzchnia zabudowy obiektu infrastruktury technicznej - 72,5 m2 Powierzchnia użytkowa - 1986,03m2, w tym: powierzchni użytkowa podstawowa - 1193,81 m2, powierzchnia użytkowa pomocnicza - 228,50 m2, powierzchnia ruchu - 563,72 m2, powierzchnia wewnętrzna - 2149,84 m2, powierzchnia całkowita - 2471,66 m2 , kubatura brutto - 17 703,80m3 wysokość do kalenicy - 11,32 m nad poziom terenu, przyjęte 0,00 w budynku - 77,85 m n.p.m. Dach wielospadowy - kąty nachylenia połaci nie przekraczają 50°, szerokość elewacji wschodniej - ul. Spokojna 57,58 m, szerokość elewacji południowej - ul. Słoneczna 51,40 m Przewiduje się realizację obiektu w technologii tradycyjnej - szkielet żelbetowy z wypełnieniem materiałem ceramicznym, dach wsparty na dźwigarach stalowych z pokryciem blachą trapezową nośną + ocieplenie wełna mineralna + pokrycie z blachy. Obiekt infrastruktury technicznej mieszczący m.in. kotłownię - jednokondygnacyjny niepodpiwniczony. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ oraz wymaganiami i warunkami stawianymi przez Zamawiającego w SIWZ. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. Zakres prac obejmuje również złożenie do Nadzoru Budowlanego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego decyzji pozwolenia na użytkowanie. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45200000-9,

45300000-0,

45320000-6,

45400000-1,

31682210-5,

45312100-8,

45312200-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 27.04.2020 r, w tym: - do 16.03.2020 r. - zakończenie robót budowlanych - do 27.04.2020 r. - zakończenie czynności związanych z pracami geodezyjnymi wraz z przygotowaniem i przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PTB NICKEL Sp. z o.o., , ul. Obornicka 6B, 62-002, Jelonek koło Poznania, Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 22692327.08 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana umowy polegająca na podwyższeniu wynagrodzenia o wartość prac niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy w wysokości 215 025,07 zł

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana umowy polegająca na podwyższeniu wynagrodzenia o wartość prac niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy w wysokości 215 025,07 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zaistniała konieczność wykonania dodatkowych prac zgodnie z protokołami konieczności nr 1 - 4 z 20.05.2019 r., nr 5 z 7.08.2019 r., nr 6 z 9.10.2019 r., nr 7 z 16.10.2019 r., nr 8-9 z 25.11.2019 r., nr 10-11 z 17.12.2019 r., nr 12 z 19.12.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Po zmianie ryczałtowe wynagrodzenie wynosi 28 126 587,38 złotych brutto

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.